Gå til innhold



Foto

Glad han her ikke hadde Offroad.no-streamer


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
62 replies to this topic

#21 HardKåre

HardKåre

    Skogens kongle

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7424 Innlegg:

Posted 13 October 2005 - 23:00

Nei men i helvete sitter dere her å skryter av at dere tar hc-parkeringer... [XX(] Hvor jævli selvsentrert går det ant å være... fish.gif Dere har vel tenkt på det, at å stjele fra barn er også mye lettere enn fra voksne?? fish.gif


If it ain't broken, you haven't been looking good enough!

#22 Partypatrol

Partypatrol

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 978 Innlegg:

Posted 13 October 2005 - 23:00

Hele poenget med innlegget var at jeg er redd det går utover "oss alle" når en i superheva barskingbil rapper til seg ikke bare en, men TO handicap-plasser.

No offense til deg, VCE, eller hva du heter, men jeg sjekket faktisk at det ikke var handicap-bevis i frontruta før jeg knipset bildene....De er forøvrig tatt utenfor Rimi Kirkegata på Lillehammer

Kjør forbi et gjennomsnittlig kjøpesenter et kvarter før åpningstid og få svar på hvorfor de beste plassene ALDRI er ledige! Ansatte som gjør slikt skulle man stjele bilen til og parkere hjemme hos de, hehe...gå hjem er passe straff synes jeg biggrin.gif

#23 HighwayPatrol

HighwayPatrol

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1502 Innlegg:

Posted 23 October 2005 - 23:00

Der høyrer du, Partypatrol!
Har sjølv benyttet hc-parkering da eg har brukket litt bein opp gjennom tiden. Hadde sannslynligvis ikkje tatt dette sjølv svært rolig dersom eg hadde sett bilen m i n her på offroad.no med overskrift "glad han her ikke hadde offroad.no-streamer"
Greitt nok at du slædder skiltnummeret, men alle veit jo godt kven sin bil d var.. Og så tåpelig at han skulle ta to hc-parkeringer i ein smell.. På bildet så kunne man sjå d at d ikkje var umulig for ein bil til kunne parkere der, da d ikkje var fleire parkeringsplasser!



Jon Svår, 97 15 49 87
2002 Hilux d-cab AT35"


#24 tåffår

tåffår

    Suzuki nærd

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2154 Innlegg:

Posted 15 October 2005 - 23:00

Kopi av melding:
Kjør forbi et gjennomsnittlig kjøpesenter et kvarter før åpningstid og få svar på hvorfor de beste plassene ALDRI er ledige! Ansatte som gjør slikt skulle man stjele bilen til og parkere hjemme hos de, hehe...gå hjem er passe straff synes jeg


På sentere mammen jobber må dei annsatte bruke dei P-plassene som er lengst vekke, med varemottake... i høysesonger må dei parkere enda lenger vekke 5-10 min å gå..... så enkelt at d er bom inn til hovedparkering som åpner og stenger ved lukketider... her blir bilene vist borttaua om dei bruker kunde P-plasser...


tåffår - 928 52 178
http://storage.msn.c...0B992COtZXesW3v
pQXmKjBtOyRsXx3sq2MQn-jPMS6sDo0A5CSt83xoIx2A
zuki sj413 - vitara`n


#25 Partypatrol

Partypatrol

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 978 Innlegg:

Posted 15 October 2005 - 23:00

Kopi av melding:
Party patrol....
Når du kommer på jobb... velger du da den P plassen som er lengst vekk biggrin.gif ?
Opprinnelig postet av exe



Ja selvfølgelig!!! Lever av kundene serru... Jobber du i staten???wink.gif

#26 Hyper

Hyper

    Reiseleder

  • Supermedlem
  • PipPipPipPip
  • 748 Innlegg:

Posted 15 October 2005 - 23:00

Kopi av melding:
Hva synes vi om slike parkeringer folkens???





Opprinnelig postet av Partypatrol




Jøss trudde at detta var Parkerings etatens området jeg,
Parker feil og bli lagt ut på nettet wtf.gifwtf.gif.
Storebror ser deg har tydligvis fått småbrødre som følger med.
Eremulig fish.gif

"Vi får se da veitdu"
IROK to *S*

#27 HardKåre

HardKåre

    Skogens kongle

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7424 Innlegg:

Posted 15 October 2005 - 23:00

Oppfører du deg som en idiot får du ta følgene av det...


If it ain't broken, you haven't been looking good enough!

#28 Roffy

Roffy

    Roffy

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2287 Innlegg:

Posted 15 October 2005 - 23:00

Kopi av melding:
Hele poenget med innlegget var at jeg er redd det går utover "oss alle" når en i superheva barskingbil rapper til seg ikke bare en, men TO handicap-plasser.

No offense til deg, VCE, eller hva du heter, men jeg sjekket faktisk at det ikke var handicap-bevis i frontruta før jeg knipset bildene....De er forøvrig tatt utenfor Rimi Kirkegata på Lillehammer

Kjør forbi et gjennomsnittlig kjøpesenter et kvarter før åpningstid og få svar på hvorfor de beste plassene ALDRI er ledige! Ansatte som gjør slikt skulle man stjele bilen til og parkere hjemme hos de, hehe...gå hjem er passe straff synes jeg biggrin.gif

Opprinnelig postet av Partypatrol





få deg et liv og slutt å lek politi, sier litt om deg og da når du tar deg tid til å ta bilder av bilen for å henge han ut på nett, liksom aldrig gjort noe galt du da???


Follow your dreams smile.gif
www.bilbygging.no www.volvoland.se

#29 madman

madman

    Trønder sjø

  • Supermedlem
  • PipPipPipPip
  • 790 Innlegg:

Posted 16 October 2005 - 23:00

Kopi av melding:
Ingenting som et etisk dilemma til morgenkaffen... Litt tricky den der, men faktum er at hvis alle hadde passet bedre på SEG SELV, istedet for hva andre gjør så hadde ingen av disse to problemstillingene vært aktuelle.

Noe å tenke på ?

Atle

95 Suburban 7,4 l. Gran Prix, 87 Patrol 3,3 td SR

Opprinnelig postet av Patrolist




Helt enig med den der, og derfor prøver jeg å feie for min egen dør først.

#30 Forest Jump

Forest Jump

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 919 Innlegg:

Posted 15 October 2005 - 23:00

Sier vel mer om vedkommende som tar opp nærmere to handicap plasser....

#31 moparskogen

moparskogen

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 10 Innlegg:

Posted 16 October 2005 - 23:00

Har full forståelse av at man av og til må ta en slik parkering , men ikke på en handikapplass.
Med en så stor bil får du ofte ikke mulighet til å parker i en liten boks.
Du skjønner det er noe feil når du står rett innenfor hvitstripa på ei sie
og du står oppå den andre ? Og i tilegg er det fem meter frem til neste bil og din bil er fem og en halv. DA TRENGER MAN PLASS FOR Å KOMME SEG UT, jeg føler meg da som oftest veldig handikappet.

moparskogen

#32 Forest Jump

Forest Jump

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 919 Innlegg:

Posted 16 October 2005 - 23:00

Ser at det er mange argument her i ulike retninger. Men det koker vel ned til det at vi som kjører store biler har selv valgt det, mens de som trenger en handicap plass, må benytte seg av den av helt andre grunner.
Personlig kjører jeg endel med den gamle campingbilen min, den er 7,5 meter. Ser ikke annet enn at jeg klarer å finne parkeringsplass til den også....

#33 Patrolist

Patrolist

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 448 Innlegg:

Posted 16 October 2005 - 23:00

Ingenting som et etisk dilemma til morgenkaffen... Litt tricky den der, men faktum er at hvis alle hadde passet bedre på SEG SELV, istedet for hva andre gjør så hadde ingen av disse to problemstillingene vært aktuelle.

Noe å tenke på ?

Atle

95 Suburban 7,4 l. Gran Prix, 87 Patrol 3,3 td SR

#34 Partypatrol

Partypatrol

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 978 Innlegg:

Posted 16 October 2005 - 23:00

Kopi av melding:


få deg et liv og slutt å lek politi, sier litt om deg og da når du tar deg tid til å ta bilder av bilen for å henge han ut på nett, liksom aldrig gjort noe galt du da???


Follow your dreams smile.gif
www.bilbygging.no www.volvoland.se

Opprinnelig postet av Roffy



Jeg ser poenget ditt Roffy, og det er ikke slik at jeg konstant går rundt og "leker politi".

Hvis du faktisk tenker gjennom budskapet...som var at det var fint at han her ikke tok denne parkeringen med "offroad.no"-streamer...så ser du at det ikke noe idiotisk budskap, akkurat..

Hvis jeg la merke til parkeringen så var det kanskje ganske mange andre som gjorde det også...särlig de kundene med handicap som Rimi hadde akkurat da???

Det blir litt som med han i vanlig personbil som logget seg på som nytt medlem her for noen måneder siden: Han la ut et bilde av den mest skitne stasjonsvogna jeg noensinne har sett...Var en heva pick-up foran han som hadde spunnet drit og dra oppover hele bilen hans. Og bilen som spant hadde "offroad.no"-streamer...så han med stasjonsvogna gikk innpå her for å si fra at når folk gjör slikt så legger mange merke til denne streameren og "offroad.no" kommer i et dårlig lys.

Kan ikke si at jeg ser det som "uthenging" å fomidle noe som har blitt gjort i full offentlighet. Särlig når det ligger et fornuftig budskap bak...

Har gjort mange tabber og blemmer opp gjennom åra jeg...er ikke sånn å forstå at jeg tror noe annet...men hvis jeg f.x glemmer å skru på kjörelysa mine så blir jeg ikke akkurat sur om noen blinker med sine lys for å påminne meg om det..Blir du?

#35 Partypatrol

Partypatrol

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 978 Innlegg:

Posted 16 October 2005 - 23:00

Kopi av melding:

Jøss trudde at detta var Parkerings etatens området jeg,
Parker feil og bli lagt ut på nettet wtf.gifwtf.gif.
Storebror ser deg har tydligvis fått småbrødre som følger med.
Eremulig fish.gif

"Vi får se da veitdu"
IROK to *S*

Opprinnelig postet av Hyper



Parkeringen er parkeringsetatens område.

Å synes at det er synd hvis folk med heva biler får dårlig omdömme er alle 4x4-entusiasters område.

Å ta litt hensyn til handicappede er all borgeres område.

Eller synes du at dette er veldig feil, Hyper?

#36 Scuba

Scuba

    Grand offroader

  • Supermedlem
  • PipPipPipPip
  • 554 Innlegg:

Posted 16 October 2005 - 23:00

Om man hever bilen nok, rekker ikke parkeringsvakten opp med boten:D:P

#37 madman

madman

    Trønder sjø

  • Supermedlem
  • PipPipPipPip
  • 790 Innlegg:

Posted 17 October 2005 - 23:00

Kopi av melding:
Kopi av melding:


få deg et liv og slutt å lek politi, sier litt om deg og da når du tar deg tid til å ta bilder av bilen for å henge han ut på nett, liksom aldrig gjort noe galt du da???


Follow your dreams smile.gif
www.bilbygging.no www.volvoland.se

Opprinnelig postet av Roffy



Jeg ser poenget ditt Roffy, og det er ikke slik at jeg konstant går rundt og "leker politi".

Hvis du faktisk tenker gjennom budskapet...som var at det var fint at han her ikke tok denne parkeringen med "offroad.no"-streamer...så ser du at det ikke noe idiotisk budskap, akkurat..

Hvis jeg la merke til parkeringen så var det kanskje ganske mange andre som gjorde det også...särlig de kundene med handicap som Rimi hadde akkurat da???

Det blir litt som med han i vanlig personbil som logget seg på som nytt medlem her for noen måneder siden: Han la ut et bilde av den mest skitne stasjonsvogna jeg noensinne har sett...Var en heva pick-up foran han som hadde spunnet drit og dra oppover hele bilen hans. Og bilen som spant hadde "offroad.no"-streamer...så han med stasjonsvogna gikk innpå her for å si fra at når folk gjör slikt så legger mange merke til denne streameren og "offroad.no" kommer i et dårlig lys.

Kan ikke si at jeg ser det som "uthenging" å fomidle noe som har blitt gjort i full offentlighet. Särlig når det ligger et fornuftig budskap bak...

Har gjort mange tabber og blemmer opp gjennom åra jeg...er ikke sånn å forstå at jeg tror noe annet...men hvis jeg f.x glemmer å skru på kjörelysa mine så blir jeg ikke akkurat sur om noen blinker med sine lys for å påminne meg om det..Blir du?



Opprinnelig postet av Partypatrol



Ser at dette tok av litt ja.
Kanskje det hadde blitt annerledes med en annen overskrift og vinkling
av temaet?

#38 Hyper

Hyper

    Reiseleder

  • Supermedlem
  • PipPipPipPip
  • 748 Innlegg:

Posted 17 October 2005 - 23:00

Kopi av melding:
Kopi av melding:

Jøss trudde at detta var Parkerings etatens området jeg,
Parker feil og bli lagt ut på nettet wtf.gifwtf.gif.
Storebror ser deg har tydligvis fått småbrødre som følger med.
Eremulig fish.gif

"Vi får se da veitdu"
IROK to *S*

Opprinnelig postet av Hyper



Parkeringen er parkeringsetatens område.

Å synes at det er synd hvis folk med heva biler får dårlig omdömme er alle 4x4-entusiasters område.

Å ta litt hensyn til handicappede er all borgeres område.

Eller synes du at dette er veldig feil, Hyper?



Opprinnelig postet av Partypatrol



Alle er ansvarlige for sine egne handlinger,
Ja det er synd på de Handicappede......
Men er det opp til deg hvor hver og en parkerer med full foto og
Hva synes vi om slike parkeringer folkens???
Har ikke satt meg inn i hva vedkommende hadde der å gjøre, "ikke av min int heller" men det er jo ikke umulig det er en grunn til at bilen står der den står heller?? tenkte du på det før du la det ut?? neppe.....


Så ja jeg synes det du gjør her er feil måte å gjøre det på.


"Vi får se da veitdu"
IROK to *S*

#39 OlavEmil

OlavEmil

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 547 Innlegg:

Posted 17 October 2005 - 23:00

Velvel... Handicapplassane er jo der av ein grunn, då. Som nokon sa, ein må ta konsekvensane av det ein gjer. Har heller ikkje sett at han som eig bilen (har forstått at han er medlem her) har kome og fortald kvifor han var heilt nødt til å slenge frå seg bilen og spurte inn i butikken heller.

#40 Remi Wiik

Remi Wiik

    Remi

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1653 Innlegg:

Posted 17 October 2005 - 23:00

Trenger han virkelig å skrive inn her koffør han parkerte der??
Det er da ingen her som har nytte av å vite det!
Det e altså så mye dumt som skjer her inne at det er helt fantastisk!
På tide å begynne å feie for egne dører å la andre være i fred!
Enkelte her er jo reservepoliti på heltid!
Dette er for dumt:fish: