Gå til innhold

Foto
- - - - -

Hilux`s låve med det rare i...

This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
419 replies to this topic

#201 Hilux

Hilux

Skogens Konge

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1929 Innlegg:

Posted 12 October 2003 - 23:00

Jeg jobber med diverse aktiviteter o.l. Blir ikke milionær, men jeg nyter det så lenge jeg kan

#202 Hoelern

Hoelern

Veteran

• Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2563 Innlegg:

Posted 23 September 2004 - 23:00

Er det ok om dekkene kommer litt etter at nissen har reist... det er et par ting til som skal inni der rett etter nyttår skjønner du......PS har et sett ferdig på felg på lager nå........men de er litt smale 14,5" bare.

IROK ! Just In Time

#203 massey

massey

Skogs samen Antes veiviser

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2872 Innlegg:

men du hilux...åssen motor skal du putte i da? Jeg fant ut at 6'ern med 4.88 utveksling og 35-16-15 boggere var slapp i 2. lav..da orket den ikke tømme dekka skikkelig.devil.gif.men jeg bytter bare skifter, slik at jeg får låst kassa i 1. Dette var i litt tykk myr/grus/gjørme
-----------------
Toylet
www.toylet.no

#204 massey

massey

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2872 Innlegg:

Posted 25 February 2004 - 00:00

Kopi av melding:

Kansje en tur til Svindal helgen etter Danmarksturen. Noen som har lyst til og henge med??

Opprinnelig postet av Hilux

Bare å si i fra det...så skal jeg se om jeg har bil......

-----------------
Toylet

#205 -=Vollan=-

-=Vollan=-

Submarine'r

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1499 Innlegg:

Kopi av melding:
Hvilken bil kjørte foresten du på Rena??

Jeg hilste så vidt på deg ved hytta lørdags morgen... Var codriver til merca med V8...

Kommer tilbake neste år med egen bil!!devil.gif

#206 Hilux

Hilux

Skogens Konge

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1929 Innlegg:

Kopi av melding:
Hehe så du måtte ha boggere ja..skjønner deg godt jeg

Ekke no å le av det, det måtte bare bli sånn når jeg var dum nok til å prøve andre hjul. Men jeg må innrømme at jeg gleder meg litt da (som en 4`åring på julaften) til og få de..

#207 massey

massey

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2872 Innlegg:

Kopi av melding:
[quote]. Boggere er vel snart på vei over dammen (via BGnor) og er forhåpentlig i min besittelse rundt juletider. Pris? koster å værra kar sleep.gifsleep.gif Vet ikke helt ennå, men jeg må vel go`snakke et par kvelder med fruen...

Hehe så du måtte ha boggere ja..skjønner deg godt jeg biggrin.gif

-----------------
Toylet
www.toylet.no

#208 Hilux

Hilux

Skogens Konge

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1929 Innlegg:

Kopi av melding:
Hvilken dimensjon er det du har på Boggerne dine Hilux? Kostet de mye? Hvor kjøpte du dem?

Boggerne er 35x16x15, de er desverre ikke mine. Låner de av Roger. Boggere er vel snart på vei over dammen (via BGnor) og er forhåpentlig i min besittelse rundt juletider. Pris? koster å værra kar sleep.gifsleep.gif Vet ikke helt ennå, men jeg må vel go`snakke et par kvelder med fruen...

PS, de 3 Sukiene sto ikke fast, de måtte bare "planlegge" videre fremfart blink.gifblink.gif

Hvilken bil kjørte foresten du på Rena??

#209 Hilux

Hilux

Skogens Konge

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1929 Innlegg:

Posted 24 February 2004 - 00:00

I går/dag er diffen bak levert til sveising (Esab-sperre), skjermbredderne prøvemontert, siste bremseslangen er på plass og halvdørene er ferdig malt og montert. På torsdag skal diffen forhåpntligvis hentes og da er det kun montering av bakakselen igjen før jeg kan ta en skikkelig prøvekjøring. Gleder meg som en unge, har ikke gjort annet med bilen enn å skru de siste 6 mnd biggrin.gifcool.gifbiggrin.gif

Kansje en tur til Svindal helgen etter Danmarksturen. Noen som har lyst til og henge med??

#210 -=Vollan=-

-=Vollan=-

Submarine'r

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1499 Innlegg:

Tre stk grønne suzuki sitter bom fast i myra på rena!!biggrin.gif Er det noen her som har kjenskap til dem....wink.gifbiggrin.gif
Det er noen skikkelige brae eksemplarer av ombygde suzukier dere har!

Hvilken dimensjon er det du har på Boggerne dine Hilux? Kostet de mye? Hvor kjøpte du dem?

"kjør hardt, kjør stil..."
D E GOOD!!!

Mine linker:
Garasjen min
Motoroverhaling
Drivverk
Karosseri

#211 Hilux

Hilux

Skogens Konge

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1929 Innlegg:

Posted 18 January 2004 - 00:00

Sitat:
Hilux, du skulle ikke tilfeldigvis ha et 410 dashbord i garasjen din? Vil så gjerne ha tak i den øverste delen av et sånt et...den delen som er trukket med skai.

Sorry Suki, dårlig med 410 greier. Har bare 413 stæsj...

#212 Zuki

Zuki

Skogens Konge

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1858 Innlegg:

Posted 18 January 2004 - 00:00

Hilux, du skulle ikke tilfeldigvis ha et 410 dashbord i garasjen din? Vil så gjerne ha tak i den øverste delen av et sånt et...den delen som er trukket med skai.

Ståle

#213 ShuDuck

ShuDuck

x-mod og pirat...

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4142 Innlegg:

Posted 22 September 2004 - 23:00

vasket min jeg og i dag, det tok meg tre timer. Den må jo se representabel ut til lørdagen og suzukisammenkomsten hos deg

#214 Hilux

Hilux

Skogens Konge

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1929 Innlegg:

Posted 22 September 2004 - 23:00

I dag har jeg fått vasket bilen etter Rena (tok 3,5time!!). Litt lite tid til å skru om dagen sleep.gifmad.gifsleep.gif

#215 ShuDuck

ShuDuck

x-mod og pirat...

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4142 Innlegg:

Posted 24 February 2004 - 00:00

OK! høres fint ut!

#216 Hilux

Hilux

Skogens Konge

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1929 Innlegg:

Posted 23 February 2004 - 00:00

Kopi av melding:
Ja det hadde vært interessant, gjør verkstedet alt helt klart så det bare er å montere?

Nei, det er ikke fullt så enkelt. Først blir noen av delene levert til et verksted for at de skal dreie av drevene. Så tar skruzuki og findreier altsammen. Så blir det igjen levert til en bekjent som sveiser alt sammen. Så er det bare og montere kassa. Etter det er det bare og nyte lav utveksling...

Men som sagt, jeg skal høre med Skruzuki om han har tid og om han kan gi deg en pris på altsammen. Eneste jeg vet er at verkstedet o.l skulle ha kr 1200,-

#217 Hilux

Hilux

Skogens Konge

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1929 Innlegg:

Posted 20 October 2003 - 23:00

I dag har jeg fått "dratt" litt i ftonten på Hiluxen etter et lite hyggelig sammenstøt med ei elgku. Fikk dratt radiatoren frem og løs fra vifta!! Prøvestartet og motoren går som ei klokke igjen, ingen ulyder

Går fortsatt og venter på felgene fra bredding, tar lenger tid enn anntatt pga vinterdekk hysteri hos forhandleren..

#218 ShuDuck

ShuDuck

x-mod og pirat...

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4142 Innlegg:

Kopi av melding:

Skal høre med Skruzuki om han er interresert i og ta kassa deg og hvis du ønsker det. Mener vi betalte verkstedet kr 1200,- pr kasse for dreiing o.l.

Ja det hadde vært interessant, gjør verkstedet alt helt klart så det bare er å montere?

#219 Hilux

Hilux

Skogens Konge

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1929 Innlegg:

Sorry Hotti, varmeapparat er det dårlig med. Har en i delebilen, men vet ikke om det fungerer. Bilen står nesnødd bak en låve så jeg får ikke sjekket det med det første..

Lista ved vinduet er utslitt/frynsete på de dørene jeg har liggende. Den ryker når jeg prøver og dra den ut. Kjennes ut som om de er limt.

#220 Zuki

Zuki

Skogens Konge

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1858 Innlegg:

Posted 21 October 2003 - 23:00

Var ikke bøyla i fronten ment å være en (elg)kufanger da?