Gå til innhold



Foto

Bytta Blazeren i en International:


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
4 replies to this topic

#1 ggdennik

ggdennik

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 590 Innlegg:

Posted 10 November 2005 - 00:00

Tok å bytta 79 K5 Blazeren min i en 79 International Scout/Traveller delvis ombygd til pick up. Veit ikkje om det er det beste bytte eg har gjort, for den blazeren var nylig shina ramme på og for 2 år sida var dørken oppatt pussa. Først hadde eg solgt Blazeren til en tosk, som starta restaurering, som deretter bjynte å klage og ville prute då eg ikkje fekk penga med han ved overrekkelse, pga bank problem. Så han sette den sammen igjen etter mi anmoding, so blei han bytta vekk. Den hadde defekt motor. Internationalen var ny i sogn og fjordane. Bjørnareim bilverksted på byrkjelo kjøpte han ny og hadde den trulig til rundt 1988, deretter blei bilen solgt til larvik, og eigd av nokre eigarar der før den reiste til molde og rundt i ring til befolkningen der, før den endte opp her hos meg. Bilen starta og går, og har nettopp bestillt div. oljefilter, so ska ta å skifte litt filter og plugga på han og slikt. Må og få tak i ei elektrisk bensinpumpe eller sjekke vakumet på den mekaniske som står der, pga bensinen sige tilbake. Og trenge i allefall to nye dekk:P Evnt. selger den om noken vil ha den, då eg skulle helst hatt noke penga til å få opp å gå den bilen eg har som bruksbil. (85 chevy g20:fish:) Evnt. om eg får en billig bil i bytte, kan det og gå. Helst 4x4, men intet must.


International


Scout


Pick up


Brom brom

Ps. Dette er ikkje meint som ei salgsannonse:)


Brom brom.

#2 dalix

dalix

    4x4-Høvding

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2225 Innlegg:

Posted 10 November 2005 - 00:00

ÅHÅI! DEN DÆR VA STIIIILIG!!



Rana Offroad Team

"HELLER EN RUNDBUNGLET STYGG AMERIKANER ENN EN BLANKPOLERT FIN JAPANER"

"I'm so country, my idea of a seven-course dinner is a possum and a sixpack"

#3 Bjønjen

Bjønjen

    Grand offroader

  • Supermedlem
  • PipPipPipPip
  • 973 Innlegg:

Posted 11 November 2005 - 00:00

Hei..
Du får ta den med deg in her og kjøyre litt no då.. tongue.gif:P
Va stilig den bilen.biggrin.gif

#4 Roar Hovet

Roar Hovet

    Bygdetulling

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5180 Innlegg:

Posted 11 November 2005 - 00:00

De bilene der har en spesiell sjarm. Hadde jeg hatt tid og sted til mekke, skulle jeg kjøpt meg en sånn som oppussings prosjekt.

_____________________
Roar Hovet
Tlf: 98883546
Andebu i Vestfold
Suzuki Vitara JLX Cab
Medlem nr:78 Suzuki 4x4 Club Norway

#5 ggdennik

ggdennik

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 590 Innlegg:

Posted 12 November 2005 - 00:00

hehe ja, det får eg gjere... Ska sette den litt meir i stand, før eg gidde å farte noke ette veiane me han. heilt jævlig og køyre me dei hjula ette veien, so må få tak i noken litt meir velegna vei hjul... skifta coil i dag, då han ikkje ville tenne skikkelig og ettepå gjekk han so ei kule. Og e div anna enn må gå over. Eg tenkte no å prøve å få noke skilt på dinna skuta.. ha fått alliert meg me en gammal 60åring som ha vore opprettar og mekanikar i all sin tid, so ska kjike litt på han i måra og sjå, og han såg d ikkje i veien for å få den på veien, ette å ha bygd om breddera og fått på noken andre hjul ++++++tongue.gif motoren går i allefall sabla fint:)

Brom brom.