Gå til innhold



Foto

Er det bare meg som er lei fotball?


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
60 replies to this topic

#1 Roar Hovet

Roar Hovet

    Bygdetulling

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5180 Innlegg:

Posted 18 November 2005 - 00:00

Nå begynner dette maset om fotball på tv, radio og i aviser å gå meg på nervene. Når norge endelig mistet sjansen til å være med i VM (eller hva det var), tenkte jeg det ville bli mer stille, men neida, da begynner de bare å sute å klage på at de taper penger på å ikke komme til VM. De måtte jo selvfølgelig lage en diskusjon om dette også. Kjenner jeg blir kvalm når de nevner navnet Hareide i mediene nå.

Snakket med en som har fotball dilla på butikken her om dagen og t.o.m han syntes det begynte å bli litt vel mye fotballprat i mediene for tiden.

Går med tanker om å lage en forening mot fotball snart, for nå er grensen min nådd når det gjelder denne idiot sporten.

Måtte bare få ut litt frustrasjon...

_____________________
Roar Hovet
Tlf: 98883546
Andebu i Vestfold
Suzuki Vitara JLX Cab
Medlem nr:78 Suzuki 4x4 Club Norway

#2 VCE

VCE

    4x4-Høvding

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2374 Innlegg:

Posted 18 November 2005 - 00:00

TVNorge var jo lenge idiotfri-sone, men tilogmed de kasta seg på bølgen... devil.gif JA TIL MER MOTORSPORT PÅ TV!

jeg hadde et håp når jeg hørte om Canal Motor, men der gå jo bare de samme tre-fire filmene hele tia!


1988 Chevy Subb 6.2D - th400 - 208 - 315/75-16

Fullsize or no size


#3 cat.o

cat.o

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 680 Innlegg:

Posted 21 November 2005 - 00:00

Godt å se at jeg ikke er alene om å hate fotball devil.gif heldigvis har de store avisene begynt med eget bilag for sport der 90 % er om fotball dette napper jeg vekk å da er avisen halvparten så stor ,helt utrolig at så mye daglig stoff i en avis kan handle om fottball:angry:

forbud og påbud er pyton

#4 supersvein

supersvein

    BilKiller

  • Validating
  • PipPipPipPipPip
  • 1095 Innlegg:

Posted 19 November 2005 - 00:00

Godt at dere fotballhatere får ut litt frustrasjon her, håper det hjelper.
Å si at dere er "mange" som hater fotball er nok litt ønsketenkning... Til sammenligning har en enkelt fotballklubb i england flere registrerte medlemmer i sin NORSKE supporterklubb enn antall medlemmer på vårt forum (hvor kanskje halvparten(?) også har en viss fotball-interesse).
Som dere sikkert nå forstår så er jeg glad i fotball. Jeg kan likevel forstå at det blir MYE fotball på tv og i annen media for dere som ikke deler min interesse. Selv jeg kan i perioder bli litt fotball-lei, men klarer faktisk da å unngå all denne informasjonen dere sikter til.
Det finnes alternative kanaler både på radio og tv - og andre sider i avisene. Til og med kan kan slike apparater slåes helt av om det skulle være krise.

Selv for oss her på forumet har jo fotball ført med seg noe godt !! Hadde det ikke vært for at noen her faktisk er engasjert i fotball, så hadde vi aldri fått oppleve Tommy's selvdestruktive sykkelturer - som jeg forøvrig synes har fått altfor lite fokus den siste tiden...

Svein A.Stiansen
Stiansen Offroad Team
www.offroad.allhere.com

#5 hc

hc

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 367 Innlegg:

Posted 18 November 2005 - 00:00

La oss heller få mer skikkelig motorsport på TV. -eller enda bedre: la sport sendes på sportskanaler!!!
I gamledager ble det jo vist truck-trial på Eurosport og slikt. Det er jo helt borte nå....


mvh
HC

#6 HighwayPatrol

HighwayPatrol

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1502 Innlegg:

Posted 21 November 2005 - 00:00

Ska d være fotball så synes eg d e best med ekte, blodig, amerikansk fotball, med nåkken gedigne moskusoksa på bana, å ikkje fisefine, forfengelige, nestenbifile modeller

Jon Svår, 97 15 49 87
2002 Hilux d-cab AT35"


#7 slangsvold racing

slangsvold racing

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 152 Innlegg:

Posted 21 November 2005 - 00:00

fotball er noe forbanna møk...

kan ingen lage en kanal der det er ekte motorsport å ikke sånn derre jævla roadracing å formel 1.....det var en god ide det med glenn rodney jan erik larsen å det der på en kanal...biggrin.gif
I HATE FOOTBALL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ut i skogen på lavgir...

#8 Inge

Inge

    inge

  • Supermedlem
  • PipPipPipPip
  • 990 Innlegg:

Posted 18 November 2005 - 00:00

Je HATER fotball..det er absolut noe av det værste je veit..blir folkevond bare je hører ordet...ÅÅÅÅÅÅÅHHH!!!!
Denna helvetes fotballen kan dom tel helvete sende på en egen kanal syns je...det finnes da for faan anna sport her i verden å..
Offroad bla.men ser vi noe av det på tv...neida...det tjener dom ittno på sier dom....åssen veit dom det da så lenge det aldri blir vist noe slikt på tv?
Tenk om det kunne sendes fra Rainforest Challenge å slikt...det hadde vært noe det...
Noen som veit hvor det går an å få tak i DVD fra det forresten?

Ittno er umulig,det umulige tar bare mer tid!

#9 returnfan

returnfan

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 755 Innlegg:

Posted 18 November 2005 - 00:00

Er så møkklei alt det forballpratet på TV og resten av media. Fotball er en grei og spennende sport det, men alt har sin begrensning! Er så pokkers enig med deg, Geared, at jeg blir nesten kvalm av alle fotball-synserne og -menerne der ute som får masse mediedekning uten å utrette noe som helt nyttig. mad.gif

Her sitter man en halv uke før en landskamp og har direkteseninger fra treninger og diskusjoner med trenere gamle, slitne forballspillere, MIDT I BESTE SENDETID???!!!!! Er det mulig?!!! Jeg trodde i flere dager at denne siste landskampen var spilt for mange uker siden, men så viste det seg at det bare vare pisspreik som hadde vært på TV tre uker i forkant. fish.gif

Og før disse kampene hauser mediene opp driblekongene våre som om vi skulle være medaljekandidater til VM, for så å rakke ned og kritisere de samme personene samt støtteapparat etter at slagene er tapt (for Norges del). Snakk om konsekvente medier!! blink.gif

Til og med lusne treningskamper får vi debatter og live-sendinger fra!! Halloooo??? sad.gif

Åååå så godt å få ut all denne gallen!! Takk for denne tråden! cool.gif

NIVA GIVE UP!

#10 håvard

håvard

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 925 Innlegg:

Posted 18 November 2005 - 00:00

Jeg fatter ikke at fotball er så pop. Nei gi oss heller litt mer Hockey!

håvard : BJ42




#11 Blom

Blom

    Fullstendig uautorisert terrengbilbygger

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3571 Innlegg:

Posted 18 November 2005 - 00:00

Nei, du er ikke alene. Skal spare verden for skjellsord hvor ille det tullet er, så jeg slutter nå !

Blom :
2 Luxer, 2 LJ80 og 1 CJ6

#12 Patrolist

Patrolist

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 448 Innlegg:

Posted 18 November 2005 - 00:00

Helt enig Geared!

Hadde de store norske kanalene vist BREDDEN i norsk sport på en grei måte, så var det jo greit. Det er jo ikke tilfelle.

Fotball interesserer meg midt en viss plass!

..og jeg tør å stå for det. Det vi mangler er en skikkelig MANNE-kanal!

Send inn autofil-Larsen, motorsportentusiaster, offroadere, bilbyggere, veteranentusiaster, amcar-folket med flere, og lag en skikkelig TV-kanal!

Spe på med vedlikehold av bilen, huset, jakt-fiske, friluftsliv,båtliv, dykking, rafting, osv. osv. så tror jeg faktisk at noen kunne levd av å drive en sånn kanal. Her ligger det garantert muligheter. Sikkert mange bransjer som kunne tenkt seg å ha produktplassering/reklamere her...

Se for deg en TV-kveld med

-Glenn-Rodny's hjørne
-Larsen tester....
-4. runde i offroad-formula
-Vi restaurerer
-Bård fisker
-NAF; dagens nyheter, vær og tema
-Classic
-Båtmagasinet
-Fix'an opp! (etter modell fra pimp my ride).

Også øl og popcorn til....

Atle

95 Suburban 7,4 l. Gran Prix, 87 Patrol 3,3 td SR

#13 Knut G.

Knut G.

    Trondhjemmer i eksil

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2084 Innlegg:

Posted 18 November 2005 - 00:00

Fotball (foppaill) suger. Alt dreier seg kun om penger og skuespill.

Patrolist bør få starte opp en egen kanal med 100% statsstøtte. Nuh! :-)


_____________________
Trondhjemmer i eksil.
Medlem nr 2 Suzuki 4x4 Club Norway.

#14 Roar Hovet

Roar Hovet

    Bygdetulling

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5180 Innlegg:

Posted 18 November 2005 - 00:00

Kopi av melding:
Helt enig Geared!

Hadde de store norske kanalene vist BREDDEN i norsk sport på en grei måte, så var det jo greit. Det er jo ikke tilfelle.

Fotball interesserer meg midt en viss plass!

..og jeg tør å stå for det. Det vi mangler er en skikkelig MANNE-kanal!

Send inn autofil-Larsen, motorsportentusiaster, offroadere, bilbyggere, veteranentusiaster, amcar-folket med flere, og lag en skikkelig TV-kanal!

Spe på med vedlikehold av bilen, huset, jakt-fiske, friluftsliv,båtliv, dykking, rafting, osv. osv. så tror jeg faktisk at noen kunne levd av å drive en sånn kanal. Her ligger det garantert muligheter. Sikkert mange bransjer som kunne tenkt seg å ha produktplassering/reklamere her...

Se for deg en TV-kveld med

-Glenn-Rodny's hjørne
-Larsen tester....
-4. runde i offroad-formula
-Vi restaurerer
-Bård fisker
-NAF; dagens nyheter, vær og tema
-Classic
-Båtmagasinet
-Fix'an opp! (etter modell fra pimp my ride).

Også øl og popcorn til....

Atle

95 Suburban 7,4 l. Gran Prix, 87 Patrol 3,3 td SR

Opprinnelig postet av Patrolist



Detta var jo genialt. Og jeg tror ikke bare det hadde vært oss gutter som hadde sett på denne kanalen. Mutter på 63 år sitter som ett tent lys når det er rally og Autofil på tv'n. Glenn-Rodney hadde dratt seere som bare faen han også.

Tror dagens sports programmer har glemt att det finnes mange andre slags sporter. Det er vel bare èn bilsport som får litt dekning på tv og det er formel 1. Men det er vel bare pga at det er enda mer penger i den sporten enn fotball. De viser jo litt rally også, men det er jo etter kl 12 på natta. Hvor mange er det som har muligheten til å sitte oppe så sent når de skal på jobb dagen etterpå.

_____________________
Roar Hovet
Tlf: 98883546
Andebu i Vestfold
Suzuki Vitara JLX Cab
Medlem nr:78 Suzuki 4x4 Club Norway

#15 Patrolist

Patrolist

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 448 Innlegg:

Posted 18 November 2005 - 00:00

Har sagt det utallige ganger til bl. a. min bror som er tv-produsent i TV-Haugaland, og hans kompis Øyvind (programleder for Fredag på TV2). Men de deler ikke interessen. Det er noe med å komme ned på det planet som folk er på... Fange opp hva folk på grasrota driver med, er interessert i, og formidle det, det har jeg tro på. Det er def. nok fotball, såpe, krim og drama der ute. Kunne hatt vanvittig mye interessant i et sånt konsept.

Gi meg 100 mill. så er jeg klar jegB)cool.gifcool.gif

Det er jo ikke mer enn Hauge fikk for å FORHANDLE fotballrettighetene.

Sykt!

Atle

95 Suburban 7,4 l. Gran Prix, 87 Patrol 3,3 td SR

#16 returnfan

returnfan

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 755 Innlegg:

Posted 18 November 2005 - 00:00

Likte svært godt det programmet ditt, Patrolist! DEN kanalen betaler jeg gjerne lisens for!

NIVA GIVE UP!

#17 Muzaki

Muzaki

    Skeptisk

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1512 Innlegg:

Posted 18 November 2005 - 00:00

De kan få sende så mye fotball de bare vil på sportskanalene, ett og annet innslag i sportsnyhetene o.l er også ok.

Landskamper kan også til nød gå ann... Men når ALT skal inneholde fotball, og ALLE kanalene sender fotball likt, slik at det ikke er NOE annet å se på.... da blir jeg grinete!

Mvh
Muzaki


Valdres Tå Vegen
Garasje
Rigs
Homepage
Mail


#18 deerhunt

deerhunt

    Offroad-wannabe

  • Medlem
  • PipPip
  • 82 Innlegg:

Posted 18 November 2005 - 00:00

Geared, dette var et meget godt forslag:D:D
Kopi av melding:
Går med tanker om å lage en forening mot fotball snart, for nå er grensen min nådd når det gjelder denne idiot sporten.


Helt enig.
Tenk på norges nest største idrett og hvor mye sendetid den får i tv. Og den favner i aldersgruppen fra 10 til 80 år. Skyting. Totalt 5 timer pr år, det er nesten mindre enn fotballen får pr dag.
Det er langt over 200 000 registrete medlemmer i lag som driver med skyting i en eller annen form.

Ja til mer variert idrett på tv og ikke bare fotball.

Mere motor og mere skyting i ruta!

Per G.

#19 Overloaded

Overloaded

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 109 Innlegg:

Posted 18 November 2005 - 00:00

Jeg blir aller mest grinete når TV3 Norge, Sverige og Danmark samt TV2 og gjerne NRK også sender SAMME FOTBALLKAMPEN. Og på søndager kjører pinadø Nrk samme fotballsuppa på begge kanalene......

#20 chri-ha

chri-ha

    Chri-ha

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1499 Innlegg:

Posted 18 November 2005 - 00:00

jeg elsker fotball:D:D:D

artigste jeg vet er å se en skikkelig bra fotballkamp (dvs ikke norge)

men jeg er enig i at endel av de sendingene på tv er søppel. spesiellt tv2.

men som sagt JEG ELSKER FOTBALL:D:D


nå blir jeg sikkert populær her inne:mellow:mellow.gifmellow.gif

Har ikke hus
Har ikke garasje
Har ikke verktøy
Har ikke kul bil

Hva gjør jeg her???