Gå til innhold



Foto

Er det bare meg som er lei fotball?


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
60 replies to this topic

#21 knaillhard

knaillhard

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 171 Innlegg:

Posted 18 November 2005 - 00:00

Fotball er bestandig bra når jeg er for full til å følge med!

BlåbærPaj

#22 mini_88

mini_88

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 299 Innlegg:

Posted 18 November 2005 - 00:00

fydda! fish.gif fotball er no dritt:devil:





man kommer langt med bra verktøy men lengere med bil smile.gif

#23 Jarl_

Jarl_

    4x4-Høvding

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2343 Innlegg:

Posted 18 November 2005 - 00:00

Må bare fortelle om en av mine fineste motorsykkelturer!
Det var den lørdagen Norge spilte mot Brasil!
Jeg og en kompis, i "Foreningen for motorsyklister mot fotball" kjørte fellestur fra Bodø til Ørnes, for de lokalkjente!
Totalt alene på veien! Totalt! Kunne kjørt på feil side heile veien (13 mil) for alle satt inn i godværet å så på fotball!
Stoppa ved en liten kiosk midtveis, satt utenfor den og nøt en is, mens reiseTVen på disken sto som i en tegnefilm og hoppet på disken pga max oppskrudd lyd. Og kioskeieren sto å ropte heile tia som bare fotballidioter kan!!!

Støtter "opprop" mot den massesuggesjonen som fotball fører med seg!
Heldigvis rykte Bodø- Glimt ned en divisjon i år, så jeg trodde det kunne bli plass til noe annet enn fotball i lokalavisa, men neida!!!!
Verre enn noen gang, og gruer til de evnt rykker opp igjen!


Jarl Martinussen
Sekretær Nordland Offroaders
-93 Hilux 2,4 D
-84 Pajero 2,3 4x4x4! TD "Røder" 33x12,5x15 Mud
-75 Volvo 242 automat
-00 BMW R 1100 RT
-04 Tysse 6320 (4x0, for transport av Røder)
”Neitakk, æ kjør…”


#24 Henning

Henning

    Grunnlegger Harstad Offroaders

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4712 Innlegg:

Posted 18 November 2005 - 00:00

Sytpeisa... dåkker kain jo bære la være å læse sien om fotball... å se på andre tv-kanala ein di som har fotball kamp..smile.gif

Discovery
Animal Planet
National Geografic

Dessuten e det lite fotball på Eurosport



http://www.nmk-harst...ult.asp?cmd=105

http://www.offroad.n...ed/henning/logo henning.bmp

#25 toro

toro

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 471 Innlegg:

Posted 18 November 2005 - 00:00

synns fotball e dritarti æohmy.gif spille sjøl i 3 div;) men e helt eni at d koina vore litt mer motorsport på tv...

gi gass da for faen!!

#26 HKAKH

HKAKH

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 371 Innlegg:

Posted 18 November 2005 - 00:00

Eneste morro med den sporten er å se når de tullingene flyr på hverandre fish.gif...

Kopi av melding:
Sytpeisa... dåkker kain jo bære la være å læse sien om fotball... å se på andre tv-kanala ein di som har fotball kamp..


Kommer aldrig til å falle meg inn å lese noe som omhandler fotball biggrin.gif Er ikke så lett når det går homo sport på 3 av 4 kannaler mellow.gif....

Henrik Hvalbye
henrik.hvalbye@gmail.com
92221972

#27 offroadguru Solli

offroadguru Solli

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1639 Innlegg:

Posted 18 November 2005 - 00:00

Jeg er ikke intresert i fotball.Men jeg aksepterer til en hvis grad at mange er det.
Det som gjør fotballen til en plage for meg,er at media tar det som en selvfølge att mitt liv står og faller på om jeg er oppdatert på det siste.
"P4 nyhetene bryter inn med extrasending.Hareide har tatt ut laget mot Moldovia!!!!"
Er dette en så viktig nyhet att en extra sending er på sin plass?Var det noen som ikke trodde de skulle ta ut ett lag?
Går det en kamp på TV,ser jeg selvfølgelig ikke på.Men det er jo tragisk att første inslag på nyhetene,er å sette OVER igjen til kamparenaen man har sendt direkte fra til for få minutter siden.
Tror ikke nyhetsredaksjonene att de intreserte fulgte med?
For endel år siden brukte VG 3 sider på hunden av Drillo som lå forran TVen hos svigermor(til Drillo).
BarneTv hopper NRK glatt over for å vise fotball.Burde ikke barna få ha det halvtimes programmet i fred?
Den siste tiden har jeg som mange blitt sittende og se på laget Tufte.En morsom gjeng,som i motsetning til sine seriøse brødre har det gøy.
Men pga.den extreme overøsing av denne fotballen,er det jo flere barn som begynner på fotball trening.Bra att de kommer seg ut litt,men mange blir møtt av ett sykt konkuransepress allerede i 10 års alderen.Fotball gale trenere og foreldre skriker og hyler,setter unger som ikke henger med på benken og lar lek overgå i en sydene suppe av galskap.
Fotball spillere blir gjerne skutt om de gjør en feil.Det anses ikke som alvorlig i den sporten.Mesterskapene fortsetter som om ingenting var skjedd.
Og så er det pøblene som reiser fra land til land ogoppfører seg som idioter.Problemet kunne vert løst raskt og effektift ved å fx. utestenge England fra all fotball i 10år.
Snakket med en veteran i NRK i fjor.Han sa att de ansatte produserte all slags programmer,men de havnet i boss bøtta for å få inn mest mulig fotball.Han sa det var mye frustasjon over nettopp det denne tråden går i.
Men media styrer folks interesser på de fleste felt.Media har tilogmed klart kunststykket å få folk til å tro att Kaizers lager bra "musikk".
Ett tanke eksperiment er jo om det ikke ble vist fotball på norsk fjernsyn i ett år,men like mye sende tid om kinasjakk.
Kansje var det "alle" skulle hatt en mening om.
I England er jo en utgave av biljard mere populert i sportsendingene enn fotball.

http://www.offroad.n...ded/offroadguru Solli/ny logo JT.bmp

#28 Scuba

Scuba

    Grand offroader

  • Supermedlem
  • PipPipPipPip
  • 554 Innlegg:

Posted 18 November 2005 - 00:00

Enig fotball er utrolig kjedelig ,godt man har kabeltv og internett nor det er dårlig vær

#29 Jarl_

Jarl_

    4x4-Høvding

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2343 Innlegg:

Posted 18 November 2005 - 00:00

Heilt utrolig hvor mye vold og jævelskap som oppstår pga fotball og annen religion!
Var i Frankrike, like utenfor Monaco, altså like ved grensen til Italia den kvelden Frankrike vant fotball EM eller VM i 2000.
Men uansett, Franrike hadde vunnet, noe jeg fikk merke tydelig.
Biler overfyllt (inni, oppå tak og panser osv) av Franskmenn kjørte rundt i gatene og fløytet osv heile natta!
Men det værste var når en Italiensk buss kom gjennom byen, og ble regelrett anngrepet av franskmenn! Etter frankrike hadde vunnet!!!
Fotballidioter!!!

PS! Kjørte selvsagt motorsykkel dit! Fra Bodø!


Jarl Martinussen
Sekretær Nordland Offroaders
-93 Hilux 2,4 D
-84 Pajero 2,3 4x4x4! TD "Røder" 33x12,5x15 Mud
-75 Volvo 242 automat
-00 BMW R 1100 RT
-04 Tysse 6320 (4x0, for transport av Røder)
”Neitakk, æ kjør…”


#30 Amund

Amund

    4x4-Høvding

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 8481 Innlegg:

Posted 18 November 2005 - 00:00

Kopi av melding:
Kjenner jeg blir kvalm når de nevner navnet Hareide i mediene nå.
Opprinnelig postet av Geared




Trøst deg med å se alle reprisene av 'Tre brødre som ikke er brødre' på nrk.no nett-tv, med Harald Eia som parodierer Hareide! Så utrooooolig morsomt.... (riktignok feil Hareide, men jeg husker ikke fornavna på noen av dem så det er ikke så nøye)



En ting vi skulle vist på den nye kanalen er fotball for folk som ikke skjønner seg på det, med meg som kommentator. Jeg er ganske flink, hør bare:

"Ta ballen! Ja ta'n! Hvem er han med svart skjorte? Hei! Du kan jo hjelpe til litt du og, ikke bare stå der og vifte med flagga! Stopp, det er ikke lov å ta ballen! Han kasta den og.. tror du dette er håndball? Løp, ta'n! Pass deg for han med gul skjorte"

#31 Alltid-offroad

Alltid-offroad

    Skogens Konge

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1171 Innlegg:

Posted 18 November 2005 - 00:00

Kopi av melding:
Sytpeisa... dåkker kain jo bære la være å læse sien om fotball... å se på andre tv-kanala ein di som har fotball kamp..smile.gif

Discovery
Animal Planet
National Geografic

Dessuten e det lite fotball på Eurosport



http://www.nmk-harst...ult.asp?cmd=105

http://www.offroad.n...ed/henning/logo henning.bmp

Opprinnelig postet av Henning



har kun 3 tvkanaler:(, og når de skal sende fotball samtidig alle sammen blir jeg sinna!!!!mad.gifmad.gifmad.gifmad.gifmad.gif

kc-driver

#32 ralph

ralph

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 389 Innlegg:

Posted 18 November 2005 - 00:00

slutter meg på bølgen, mindre fottball mere motorlyd......

støtteforeningen for voldtatte sjokkolademus.........

#33 HighwayPatrol

HighwayPatrol

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1502 Innlegg:

Posted 18 November 2005 - 00:00

Hater fotball meir enn nåke annet
Koffør?? JO, det er fordi det blir sendt døgnet rundt på tv2. Tv2 har på mange måter brutt konsesjonsavtalen sin der, og eg håper at om 7 år da den skal fornyast, at de ikkje får den!! Tenk å so sende 7 timar med døll om ein kamp som varte i 90 minutter!!

Tufte IL er d einaste laget eg heier på, fordi det er tøft å sjå folk som driter seg ut med vilje for heile fotballnasjonen:D

Jon Svår, 97 15 49 87
2002 Hilux d-cab AT35"


#34 ØysteinA

ØysteinA

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 735 Innlegg:

Posted 18 November 2005 - 00:00

Huff, hater den jævela fotballen på tv'n hele tida:angry:fish.gif
Motorsport til folket!smile.gif


"Når man roper i vasken får man svar."

#35 Torgeir13

Torgeir13

    Spekulant

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 922 Innlegg:

Posted 19 November 2005 - 00:00

Noen av dere som har lagt merke til sports bilaget som føler med i vg. Dæven der ekke mye sport. Det handle stort sett om 22 mann som med iqèn skrevet på ryggen løper tulling rundt i en park etter i lærkule som når de endelig har fått fatt i sparker fra seg. Næih, vg bør ta ansvar å kutte ut den der fotballen, i hvertfall fylle inn nokka anna enn bare fotball.

"Snøen har kommet og gått igjen"

#36 Torgeir13

Torgeir13

    Spekulant

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 922 Innlegg:

Posted 19 November 2005 - 00:00

Kopi av melding:
Helt enig Geared!

Hadde de store norske kanalene vist BREDDEN i norsk sport på en grei måte, så var det jo greit. Det er jo ikke tilfelle.

Fotball interesserer meg midt en viss plass!

..og jeg tør å stå for det. Det vi mangler er en skikkelig MANNE-kanal!

Send inn autofil-Larsen, motorsportentusiaster, offroadere, bilbyggere, veteranentusiaster, amcar-folket med flere, og lag en skikkelig TV-kanal!

Spe på med vedlikehold av bilen, huset, jakt-fiske, friluftsliv,båtliv, dykking, rafting, osv. osv. så tror jeg faktisk at noen kunne levd av å drive en sånn kanal. Her ligger det garantert muligheter. Sikkert mange bransjer som kunne tenkt seg å ha produktplassering/reklamere her...

Se for deg en TV-kveld med

-Glenn-Rodny's hjørne
-Larsen tester....
-4. runde i offroad-formula
-Vi restaurerer
-Bård fisker
-NAF; dagens nyheter, vær og tema
-Classic
-Båtmagasinet
-Fix'an opp! (etter modell fra pimp my ride).

Også øl og popcorn til....

Atle

95 Suburban 7,4 l. Gran Prix, 87 Patrol 3,3 td SR

Opprinnelig postet av Patrolist

Dæven det der hørtes ikke så dumt ut. også måtte man selvføgelig fått den lisensfinansiert på lik linje med nrk... sånn at man kunne se programmene overalt uten å måtte være avhengig av parabol e.l.

"Snøen har kommet og gått igjen"

#37 Roar Hovet

Roar Hovet

    Bygdetulling

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5180 Innlegg:

Posted 19 November 2005 - 00:00

Godt å se at jeg ikke var aleine om å være lei den #%*§§& sporten:devil:

_____________________
Roar Hovet
Tlf: 98883546
Andebu i Vestfold
Suzuki Vitara JLX Cab
Medlem nr:78 Suzuki 4x4 Club Norway

#38 super roof

super roof

    super tak

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1655 Innlegg:

Posted 19 November 2005 - 00:00

har aldri sett en fotballkamp ingen planer om det heller,
sporten har for mye tv tid



patrol 160 sr rigs http://www.offroad.n...e=View&RID=1062

galleri http://www.offroad.n...wGalery&id=3078

#39 pumba

pumba

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 311 Innlegg:

Posted 19 November 2005 - 00:00

ojoj.... mange sunne meninger her... trodde ikke det var så mange av oss..... (er det media som prøver å lure oss og gi oss ett intrykk av att "alle" liker fotball eller?) så ut som en fin kanal... og jeg blir gjerne med i den foreningen....


Watt elfa...

#40 Ompaguru

Ompaguru

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 233 Innlegg:

Posted 19 November 2005 - 00:00

at media lurer folket er jo helt sikkert, og denne fotballpropagandaen kunne nok vi ha vert foruten, hadde det ikke vært for de som allt har blitt helt hjernevasket.


--
en behøver ikke være idiot for å like fotball, men det er helt klart en fordel.

--
Har man årer, kan man roe seg ned.