Jaggu lenge siden jeg har gjort noe på korandoen nå, så i hælga hadde jeg meg en rettelig økt.
Er ramma som er grunnmuren for videre oppbygging, så nå må jeg skjerpe meg litt. Syntes at mye av den orginale sveisingen var helt jævlig, så har sikkert sveist på den par kilo med frisk sveis nå, de orinale er full av til dels veldig store porer og det var grove sårkanter i sveisene enkelte steder. På en av brakketene til karosserifestene det faktisk brent hull i ramma også, sykt sløvt arbeid altså

Har ombestemt meg anngående behandling av ramma, nå går jeg for syrebad og gavanisering= evighetsbil, er vistnok under 10kr kiloen for detta, så da er det jo ingenting å tenke på.
Har også litt lyst til å byggeom til spiraler, men den planen bør jeg vel droppe om jeg noen gang skal bli færdig, dessuten er jo BT så jævla vrange om dagen,hehe.
Har noen bilder av de dårlige orginal sveisene og jobben jeg gjorde med den bakerste traversen som er dobbel og rust nesten sprengt den sunn, masse banking med stor hammer og kuttskiva i mellom fikk fjernet så å si allt.