Bmw turbo-prosjekt
#1
Posted 07 December 2005 - 00:00
http://www.pure-pf.c...topic.php?t=160
Ingen 4x4, men et artig leketøy
http://img.photobuck...w345/Profil.bmp
Elsker Norsk natur, sett gjennom frontruta :-)
#2
Posted 23 March 2006 - 00:00
#3
Posted 23 March 2006 - 00:00
bare se på ho dama som kjørte nordsløyfa med en transit..lite hester og mye hester krever veldig mye av fører...
men det blir nok bra i år..mange fete biler begyner å rulle ut av div garasjer og det er litt morsomt å se hvor fort utviklingen går..
er ikke mange år siden kameraten min var en av de værste me 500 hk i audi`n og etter det har han avansert hvert år og nå ligger han på nesten 1100 hk..blir morro å se han knive me robban på tulinge i år
DER DU KOMMER FRAM KOMMER DU TILBAKE,,,,TØFF I TRYNE WINCH I RÆVA
#4
Posted 23 March 2006 - 00:00
Selvsagt kan jeg sette på en mindre turbo, men det er jo kjipt å ikke kunne benytte seg av det potensiale motoren har, og kanskje måtte bytte turbo mellom rudskogen og gardermoen.... det gidder ikke jeg i hvertfall
Jeg tror bilen min blir en fin og gyllen middelvei mellom bane, drag og cruise rundt i helgene og kjøre fra dekaltrimmet Ford'er
http://img.photobuck...w345/Profil.bmp
Elsker Norsk natur, sett gjennom frontruta :-)
#5
Posted 22 March 2006 - 00:00
jaj har foll rett til pissprajk!
MAMMADALTEN MED ROSA TØFLER SOM BYGGER BIL!!!!!
www.rdlx3m.com
#6
Posted 22 March 2006 - 00:00
________________________________
Roar Hovet. Tlf: 98883546. Vestfold
Suzuki Vitara JLX Cab
Medlem nr:78 Suzuki 4x4 Club Norway
www.4x4drivers.net
#7
Posted 22 March 2006 - 00:00
Det var en liten preik fra en liten 17-åring;) (18 på søndag)
----------------------------------------------------------------
Trykkbar---><---trykkbar
Lovdata.no
#8
Posted 22 March 2006 - 00:00
1085 hk med race fuel og gass
875 med 98 blyfri
DER DU KOMMER FRAM KOMMER DU TILBAKE,,,,TØFF I TRYNE WINCH I RÆVA
#9
Posted 22 March 2006 - 00:00
Jeg kan nesten vedde på at du ikke klarer 1.05
DU har jo sett de rakse gutta på gatebil.. gutta som både har skills og hk. er ikke en kjeft omtrent som er nær 1blank
det er fordi bilen er fullstendig ubrukelige i svinga. ellers rekker man ikke å fullføre runda..
Jeg skjønner i grunn ikke hva faen dere andre sutrer over... Kritikk er kritikk uansett om det er vondt eller godt!
så dere mener i grunn at om ei dame ER digg. så skal man helst sikle hu helt ned og gi alle slags tegn på at hu er deilig. mens om hu er stygg skal man heller bare holde kjeft å jatte med?
F E I L!..
Man fortjener å høre sannheten.
MAMMADALTEN MED ROSA TØFLER SOM BYGGER BIL!!!!!
www.rdlx3m.com
#10
Posted 22 March 2006 - 00:00
helst ikke overdrevent mye av dem heller.
Se på ruud sin bmw M3 som faktisk er ekte DTM bil.. Han hadde jo sjukt med grep og hk. men han vil helst ikke snakke om rundetidene om du skal sammenligne med de penga man har brukt på motor.
nesten så skuffende at man vil ha igjen penger for trimminga.
er du med?
MAMMADALTEN MED ROSA TØFLER SOM BYGGER BIL!!!!!
www.rdlx3m.com
#11
Posted 21 March 2006 - 00:00
De som bygger motoren min bremset nettopp en motor til 950hk/950nm, og da var det mer å gi, men de våget ikke i denne omgang.
http://img.photobuck...w345/Profil.bmp
Elsker Norsk natur, sett gjennom frontruta :-)
#12
Posted 23 March 2006 - 00:00
Men det er ikke mange av disse "verstingene" som kjører rundt med skilt
http://img.photobuck...w345/Profil.bmp
Elsker Norsk natur, sett gjennom frontruta :-)
#13
Posted 11 December 2005 - 00:00
#14
Posted 06 February 2006 - 00:00
Den gir dessuten 1000hk på racefuel, og det er grunn nok til å ikke kjøre til vanlig med 1000hk. Jævlig dyr den fuel'en!!!
Hever meg over tåpelige utsagn som Yota-Dilux kommer med. Hvor smart han er kan man tolke ut av innlegget hans
Motoren er forresten snart i boks! "Bunnen" er helt klar, så nå venter vi på custom deler til toppen, så er motoren klar
Tror ikke bilen blir altfor vanskelig å registrere siden motoren er orginal i bilen, og det er tross alt en Hartge Motorsport-bil og ikke en vanlig E30:)
Har egentlig ikke endret så mye annet enn innerskjærmene. Resten av festene til foringer og diverse, er på samme plass og forsterket.
Trond
http://img.photobuck...w345/Profil.bmp
Elsker Norsk natur, sett gjennom frontruta :-)
#15
Posted 07 February 2006 - 00:00
DER DU KOMMER FRAM KOMMER DU TILBAKE,,,,TØFF I TRYNE WINCH I RÆVA
#16
Posted 07 February 2006 - 00:00
Bilen skal forhåpentligvis være ferdig i sommer. Hvis tid å penger strekker til. Bare motoren koster jo over 150000kr å bygge
http://img.photobuck...w345/Profil.bmp
Elsker Norsk natur, sett gjennom frontruta :-)
#17
Posted 06 February 2006 - 00:00
[ontopicmodus]
Når regner du med å få den ferdig da?
[ontopicmodus/]
Noen som er interessert i å kjøpe Volvo 144? Sjekk ut: http://www.offroad.n...?TOPIC_ID=48614
#18
Posted 06 February 2006 - 00:00
Kopi av melding:
jaha? så nå er mine utsagn tåpelige da for at dine fantasi HK skal bli godkjente på gata... Tull..
Husk å bruke rulla til treskomannen. der får dem alltids opp noen ekstra hk på papiret
www.rdlx3m.com
Opprinnelig postet av Yota-Dilux
Når man bare kan servere drittpreik så er det kansje like greit og holde kjeft?
Rune Bredal
#19
Posted 06 February 2006 - 00:00
Husk å bruke rulla til treskomannen. der får dem alltids opp noen ekstra hk på papiret
www.rdlx3m.com
#20
Posted 06 February 2006 - 00:00
Stå på Mud-driver!! Blir nok bra detta.. Kanskje ikke det letteste å få registrert, men ellers meeget bra! Legg ut nyheter her også da. Eller er det kanskje ikke lov? Da det blir for likt de gamle garasjene? Hehe!
Noen som er interessert i å kjøpe Volvo 144? Sjekk ut: http://www.offroad.n...?TOPIC_ID=48614