Bytter i denne tiden jobb, og får en meget greit betalt reisejobb. Vil i derfor kjøpe meg en Hummer H1 i løpet av våren 2007.
Så derfor lurer jeg på følgende:
Vil det lønne seg å importere denne (har gode kontakter i statene)
Åssen er det med fartsperre?
Kan de registreres som personbil å monteres baksete i?
Hvilke forskjellige modeller finnes av H1? (motor , utstyr o.s.v)
Kan de heves??? (går ut ifra det, men hvor mye evt?)
Noen som sitter på kule bilder eller filmer av denne "bamsen"??
Trond
http://img.photobuck...w345/Profil.bmp
Elsker Norsk natur, sett gjennom frontruta :-)
Hummer H1...
Started by
Mud-driver
, Jan 26 2006 00:00
8 replies to this topic
#1
Posted 26 January 2006 - 00:00
#2
Posted 30 January 2006 - 00:00
Hummer H2 Playing in the sand,den var jo skikkelig overbevisende he he.Kunne vel egentlig klart det samme med en Ascona B.Og i gjørma kuttet de filmen da den satt seg fast he he he.Ser ut som de er best på veien de bilene der..
Hi Lux 2.4d 80mod. 33"x12.5x15 ,Chesterfield sofa og takluke
Hi Lux 2.4d 80mod. 33"x12.5x15 ,Chesterfield sofa og takluke
#4
Posted 27 January 2006 - 00:00
Ta deg en tur til vintertreffet hos Gærhølet i helga. Kommer en H1 (rettere sagt: det står en H1 der, han er grunneier der hvor treffet er). Han har imortert den selv fra Las Vegas, og det er ikke lang tid igjen før 44" er på plass. Han har gått nøye igjennom bilen mtp. heving osv.
Banks turbo
http://www.bankspower.com/
http://www.dragonsys...eos/F350Run.wmv
Banks turbo
http://www.bankspower.com/
http://www.dragonsys...eos/F350Run.wmv
#5
Posted 26 January 2006 - 00:00
Skal ringe Odd H jeg
Har sett at de har et nokså spesielt oppheng, men tenkte kanskje mest på bodylift med tanke på større dekk.
Hva skiller ex-militæren fra sivilen i utstyr og pris da?
http://img.photobuck...w345/Profil.bmp
Elsker Norsk natur, sett gjennom frontruta :-)
Har sett at de har et nokså spesielt oppheng, men tenkte kanskje mest på bodylift med tanke på større dekk.
Hva skiller ex-militæren fra sivilen i utstyr og pris da?
http://img.photobuck...w345/Profil.bmp
Elsker Norsk natur, sett gjennom frontruta :-)
#6
Posted 26 January 2006 - 00:00
Det første du må bestemme deg for er vell om du vil ha en ex-militær eller en sivil type.. Forskjellen er vell mengden luksus og pris.
Og hvordan det er med heving spørs vell, har de ikke sånn veldig spesiellt hjuloppheng med en slags "ifs-portalaksling" løsning?
Jeg bare skriver det jeg mener å ha fått med meg, har egentlig ikke peiling. Hvertfall, lykke til!
Og hvordan det er med heving spørs vell, har de ikke sånn veldig spesiellt hjuloppheng med en slags "ifs-portalaksling" løsning?
Jeg bare skriver det jeg mener å ha fått med meg, har egentlig ikke peiling. Hvertfall, lykke til!
#8
Posted 26 January 2006 - 00:00
Ring til Odd H. Rolfsen 90075400,så får du nok svar på det meste.
93 ZJ 5.2 V8 Laredo
93 ZJ 5.2 V8 Laredo
#9
Posted 26 January 2006 - 00:00
Det blir vel fin pris på å ta inn en sånn nå, med personbilavgift