Gå til innhold



Foto

vakumslanger til 4wd`n


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
30 replies to this topic

#21 knixen

knixen

    Pirat

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1437 Innlegg:

Posted 17 March 2006 - 00:00

Kan noen fortelle hva hun trenger da? Hun har 4.l sekser, ikke diesel...

Sperre-JA TACK...

#22 Chris

Chris

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1378 Innlegg:

Posted 15 March 2006 - 00:00

hadde faktisk et sett liggende i garasjen men det er til bilen jeg bygger opp nå men er du i nærheten av oslo eller lillestrøm kan du godt få låne de da
at det går slanger i motorommet er bla styring av varmeapp

Chris

#23 ROXY

ROXY

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 810 Innlegg:

Posted 16 March 2006 - 00:00

takk for gode svar, men jeg mener da skråsikkert at jeg ikke fant en eneste vakum slange til framakslingen når jeg krøp under bilen og lette sist.. hmm kanskje synet begynner å bli dårlig.. er det ikke på høyre side vakumklokka skal sitte?


JEPP JEPP JEEP!

#24 Trude

Trude

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 10 Innlegg:

Posted 17 March 2006 - 00:00

Atter Hei..
Har fått pris på vakum-klokke orginaldel (ny!): 5800,- (!!!!!)
Må bestilles fra utlandet..
Altså..bruk uorginalt!

Trude

#25 Trude

Trude

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 10 Innlegg:

Posted 17 March 2006 - 00:00

user posted image
Command/Selec-Trac


Trude

#26 Amund

Amund

    4x4-Høvding

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 8481 Innlegg:

Posted 16 March 2006 - 00:00

3000,- ink moms ferdig pruta.

#27 knixen

knixen

    Pirat

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1437 Innlegg:

Posted 16 March 2006 - 00:00

Hei Trude søster...

Vacumpumpe - JEEP - CHEROKEE - 2,1TD - Årsmod. 94
- Kvalitet: B- DeleNr: 28675- Pris: 900


Vacumpumpe - JEEP - CHEROKEE - 2,1TD - Årsmod. 94
- Kvalitet: B- DeleNr: 49198- Pris: 600
- Opplysninger: EN SLANGE UT


Hedmark Bilsenter - Telefon: 62 35 93 40 - Faks: 62 35 93 50

Her har du et tips... smile.gif

Sperre-JA TACK...

#28 Trude

Trude

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 10 Innlegg:

Posted 16 March 2006 - 00:00

Hei!
Har endelig fått diagnose på min manglende 4WD: Vakum-klokka på fram-axel!
Gikk over alle vakum-slanger uten å finne så mye som en eneste lekasje-alt så ut til å fungere...Men så ble det altså klart at det var vakum-klokka som var problemet.
Har ikke fått sjekka pris på denne enda og vet heller ikke om orginaldel er påkrevd. Fins det noe nettside som er grei å bruke for å finne deler, pris etc?

Trude

#29 ROXY

ROXY

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 810 Innlegg:

Posted 16 March 2006 - 00:00

hvordan er det å montere a? er det noen kunst? har du no bilde av hvordan dette blir senes ut i midtkonsollen?


JEPP JEPP JEEP!

#30 ROXY

ROXY

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 810 Innlegg:

Posted 17 March 2006 - 00:00

ok.. skjønte fremdeles ikke helt hva forskjellen er, men tror jeg har command-trac.. det må da gå ann å få tak i noe brukt eller noe, 5800,- hørtes j@velig dyrt ut.. si i fra hvis du finner et sted som selger disse for en greiere sum da.. hadde vært kjempe fint..
mvh Øyvind

#31 Amund

Amund

    4x4-Høvding

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 8481 Innlegg:

Posted 16 March 2006 - 00:00

Kopi av melding:
hvordan er det å montere a? er det noen kunst? har du no bilde av hvordan dette blir senes ut i midtkonsollen?


JEPP JEPP JEEP!

Opprinnelig postet av ROXY



Her er monteringsanvisninga: http://www.4wpw.com/...an=4X4POSI-LOK#

(knotten er rød)