Kan noen fortelle hva hun trenger da? Hun har 4.l sekser, ikke diesel...
Sperre-JA TACK...
vakumslanger til 4wd`n
Started by
ROXY
, Mar 15 2006 00:00
30 replies to this topic
#21
Posted 17 March 2006 - 00:00
#22
Posted 15 March 2006 - 00:00
hadde faktisk et sett liggende i garasjen men det er til bilen jeg bygger opp nå men er du i nærheten av oslo eller lillestrøm kan du godt få låne de da
at det går slanger i motorommet er bla styring av varmeapp
Chris
at det går slanger i motorommet er bla styring av varmeapp
Chris
#23
Posted 16 March 2006 - 00:00
takk for gode svar, men jeg mener da skråsikkert at jeg ikke fant en eneste vakum slange til framakslingen når jeg krøp under bilen og lette sist.. hmm kanskje synet begynner å bli dårlig.. er det ikke på høyre side vakumklokka skal sitte?
JEPP JEPP JEEP!
JEPP JEPP JEEP!
#24
Posted 17 March 2006 - 00:00
Atter Hei..
Har fått pris på vakum-klokke orginaldel (ny!): 5800,- (!!!!!)
Må bestilles fra utlandet..
Altså..bruk uorginalt!
Trude
Har fått pris på vakum-klokke orginaldel (ny!): 5800,- (!!!!!)
Må bestilles fra utlandet..
Altså..bruk uorginalt!
Trude
#25
Posted 17 March 2006 - 00:00
Command/Selec-Trac
Trude
#26
Posted 16 March 2006 - 00:00
3000,- ink moms ferdig pruta.
#27
Posted 16 March 2006 - 00:00
Hei Trude søster...
Vacumpumpe - JEEP - CHEROKEE - 2,1TD - Årsmod. 94
- Kvalitet: B- DeleNr: 28675- Pris: 900
Vacumpumpe - JEEP - CHEROKEE - 2,1TD - Årsmod. 94
- Kvalitet: B- DeleNr: 49198- Pris: 600
- Opplysninger: EN SLANGE UT
Hedmark Bilsenter - Telefon: 62 35 93 40 - Faks: 62 35 93 50
Her har du et tips...
Sperre-JA TACK...
Vacumpumpe - JEEP - CHEROKEE - 2,1TD - Årsmod. 94
- Kvalitet: B- DeleNr: 28675- Pris: 900
Vacumpumpe - JEEP - CHEROKEE - 2,1TD - Årsmod. 94
- Kvalitet: B- DeleNr: 49198- Pris: 600
- Opplysninger: EN SLANGE UT
Hedmark Bilsenter - Telefon: 62 35 93 40 - Faks: 62 35 93 50
Her har du et tips...
Sperre-JA TACK...
#28
Posted 16 March 2006 - 00:00
Hei!
Har endelig fått diagnose på min manglende 4WD: Vakum-klokka på fram-axel!
Gikk over alle vakum-slanger uten å finne så mye som en eneste lekasje-alt så ut til å fungere...Men så ble det altså klart at det var vakum-klokka som var problemet.
Har ikke fått sjekka pris på denne enda og vet heller ikke om orginaldel er påkrevd. Fins det noe nettside som er grei å bruke for å finne deler, pris etc?
Trude
Har endelig fått diagnose på min manglende 4WD: Vakum-klokka på fram-axel!
Gikk over alle vakum-slanger uten å finne så mye som en eneste lekasje-alt så ut til å fungere...Men så ble det altså klart at det var vakum-klokka som var problemet.
Har ikke fått sjekka pris på denne enda og vet heller ikke om orginaldel er påkrevd. Fins det noe nettside som er grei å bruke for å finne deler, pris etc?
Trude
#29
Posted 16 March 2006 - 00:00
hvordan er det å montere a? er det noen kunst? har du no bilde av hvordan dette blir senes ut i midtkonsollen?
JEPP JEPP JEEP!
JEPP JEPP JEEP!
#30
Posted 17 March 2006 - 00:00
ok.. skjønte fremdeles ikke helt hva forskjellen er, men tror jeg har command-trac.. det må da gå ann å få tak i noe brukt eller noe, 5800,- hørtes j@velig dyrt ut.. si i fra hvis du finner et sted som selger disse for en greiere sum da.. hadde vært kjempe fint..
mvh Øyvind
mvh Øyvind
#31
Posted 16 March 2006 - 00:00
Kopi av melding:
hvordan er det å montere a? er det noen kunst? har du no bilde av hvordan dette blir senes ut i midtkonsollen?
JEPP JEPP JEEP!
Opprinnelig postet av ROXY
Her er monteringsanvisninga: http://www.4wpw.com/...an=4X4POSI-LOK#
(knotten er rød)









