Gå til innhold

Foto
- - - - -

Uber hompf und knøl -- trail team Sokndal

This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
769 replies to this topic

#101 offroadguru Solli

offroadguru Solli

Skogens Konge

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1639 Innlegg:

Posted 22 October 2004 - 23:00

Heisann,se der!Det var en stund siden Ekeberg var innom.
Vi ser virkelig frem mot vinteren når også Ekeberg skal bygge ny bil,den kommer som føljetong her på siden.

Du er heldig, OffroadguruSolli tok seg tid til å svare på ditt spørsmål.

#102 RockStar

RockStar

RockCrawler & TinBender

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3789 Innlegg:

Posted 27 November 2003 - 00:00

Har du fått testet MT/R dekka enda, Geir?

Pål Blesvik
Tlf: 95781569 / 37156147
offroad@c2i.net
www.3D-RACING.cjb.net
Were the road ends, life begins!

#103 Solli

Solli

Offroader

• Medlem
  • PipPipPip
  • 336 Innlegg:

Posted 27 November 2003 - 00:00

Takk for fine bilder Pål!

Prøvde å spyle Rockey'n her om dagen,hele malingen forsvant.....
kan det være ren sabotasje vi i trial team sokndal utsettes for fra Bengalack?,siden dette fenomenet har vist seg på to av våre biler?
Setter offroadguru solli på saken da dette må oppklares før de neste kosmetiske forbedringer inntreffer.

Igår kveld fikk jeg endelig bygd sånn halvferdig en adapterplate til solexforgasseren.Dette fungerte merkverdig godt,veldig raskt oppe på høyt turtall...nå gjenstår det bare å få den ned igjen.

Geir Solli
Uber Hompf Und Knøl
Trial Team Sokndal

#104 Solli

Solli

Offroader

• Medlem
  • PipPipPip
  • 336 Innlegg:

Posted 28 January 2004 - 00:00

Idag har jeg vært på verkstedet og tegnet av deler og mål fra Offroadgurus bakhjulsoppheng.
Dette skal nå kopieres og lages av Aker Kværner a/s i Egersund......
Håper å kunne starte med ombyggningsprosjektet i neste mnd,da det kanskje begynner å haste littegranne med tanke på første tevling i april.
Dette året håper jeg å kunne TRENE litt på kjøringen,da det hadde vært greit å vite hvor man kjører!

Må man ha 2stk hovedstrømsbrytere i classic?( en bak utvendig?)

UBER HOMPF UND KNØL
-Trial Team Sokndal
Geir Solli mail:ubersolli@spray.no
mob.92424955

-også kjent fra TV-norge

#105 offroadguru Solli

offroadguru Solli

Skogens Konge

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1639 Innlegg:

Posted 13 November 2003 - 00:00

"Litt" var ett ganske dekkende utrykk.FormulaOffroad føreren Åge kan jo ha litt å lære bort,ihvertfall når det gjælder å ødelegge biler på særdeles kort tid.

Du er heldig,OffroadguruSolli tok seg tid til å svare på ditt spørsmål.

#106 Espen Løken

Espen Løken

Offroader

• Medlem
  • PipPipPip
  • 480 Innlegg:

Posted 02 January 2004 - 00:00

Sitat:

Ligner på bilen min jo

Espen Løken
offroad-web.cjb.net

Endret av - Espen Løken on 02 jan 2004 12:40:10

#107 åge

åge

Grand offroader

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 733 Innlegg:

Posted 12 November 2003 - 00:00

LITT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

åk

#108 Knut G.

Knut G.

Trondhjemmer i eksil

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2084 Innlegg:

Posted 12 November 2003 - 00:00

hihihi ;p

Trondhjemmer i eksil.
www.team-gnu.com
Stabstag er overvurdert.

#109 Ekeberg

Ekeberg

Grand offroader

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 571 Innlegg:

Posted 27 January 2004 - 00:00

får ikke helt bestemt meg for hvilken bil jeg skal stille med, men det blir nok mest sansynlig den blå i standard, føler den svarte må prøves ut litt mer først, det er jo ikke altid at selvgjort er velgjort

UBER HOMPF UND KNØL
Trail team sokndal
Tom Ekeberg
mob. 95029069

også kjent fra TV-Norge

#110 Roffy

Roffy

Roffy

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2287 Innlegg:

Posted 13 January 2004 - 00:00

Bra du holder deg til Chevy

Follow your dreams smile.gif
http://www.offroad.n...sp?TOPIC_ID=911

#111 Roffy

Roffy

Roffy

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2287 Innlegg:

Posted 13 January 2004 - 00:00

Bra du holder deg til Chevy

Follow your dreams smile.gif
http://www.offroad.n...sp?TOPIC_ID=911

#112 Amund

Amund

4x4-Høvding

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 8481 Innlegg:

Posted 02 January 2004 - 00:00

Post gjerne flere bilder av den svarte Suzuki'n, Ekeberg, den er så sinnssykt rå!!

#113 offroadguru Solli

offroadguru Solli

Skogens Konge

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1639 Innlegg:

Posted 18 February 2004 - 00:00

user posted image
Nå går det virkelig unna.Som dere ser av bildet,er jeg nå inne i det jeg vil betegne som slutt fasen i dette prosjektet,som er fulgt av intreserte her på Offroad No og ellers folk rundt i europa.
Har som mål,hmmmm,å ta racevogna på test tur i løp av nestkommende helg.
Det er nå kun mindre detaljer som gjenstår,som styring,eksos, bremser mellomaksler,el. anlegg,++++++
Dette er det ikke lenger tvil om,dette blir sesongens Killer.Denne racevogna vil bli omtalt som noe av det mest velykkede som er satt sammen i norsk bilsportsmiljø noensinne!Tro meg.Jeg får nærmest tårer i øynene når jeg studerer detaljene jeg lett og elegant har konstruert.
Det skal i sannhet sies en ting,jeg er ikke alene.Mange hjelpere stiller opp for å ro prosjektet i land,og jeg vil i den anledning trekke frem Sverre som alltid gir en hjelpende hånd.I tilegg har han bygget opp en suzuki som delvis fremstår som en kopi av fjorårsversjonen av min racevogn.Alt jeg har plukket av,blir satt på Sverres bil.Han har skjønt veien til suksess.Husk att disse delene er testet skikkelg,og det skal ikke stikkes under en stol det nærmest samlede gisp som gikk i gjennom trail miljøet når jeg intok Nordisk Trail 03 med vogna.Aldri før hadde vel en norsk fører og bil fått en slik oppmerksomhet.
Den skal ikke bli mindre i år.

Du er heldig,OffroadguruSolli,TV-Norge stjerne, tok seg tid til å svare på ditt spørsmål.

#114 RockStar

RockStar

RockCrawler & TinBender

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3789 Innlegg:

Posted 21 May 2004 - 23:00

Kopi av melding:
Vil du ikke si att racevogna mi er tøffest Pål?

Joda. selvfølgelig er den tøffest:P
(måtte inn og rette teksten i dag, for jeg var ikke så flink til å skrive når jeg kom hjem fra båttur i natt..)

Pål Blesvik
Tlf: 91531373 / 37156147
offroad@c2i.net
www.3D-RACING.cjb.net

LOUD PIPES - SAVE LIVES cool.gif

#115 offroadguru Solli

offroadguru Solli

Skogens Konge

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1639 Innlegg:

Posted 18 February 2004 - 00:00

Det er lett å gå seg vill når en krig skal defineres.Det finnes jo så mange å velge i.Og man skal ikke under noen omstendighet se bort i fra att enkelte IKKE ser på alle kriger som like morsomme.Nei,jeg sikter til "Pris-krigen(1986-1988)".Da det norske folk nærmest i sjokk og vantro konstaterte att prisen for beste jass plate ikke ble tildelt til Dizze Jasha Band,men gikk til det intill da nesten helt ukjente bandet:Paulh Rawa's Swingers.Dette kan virke rart i dag att man tok slikt på vei for noe slikt,men man skal ikke glemme det faktum att faktisk så sent på '80 tallet var moralen og bluferdigheten i det norske folk enda sterk.Swingers var noe man ikke snakket offentlig om,man hadde bare smuglest om fenomenet i diverse mannfolk blader,og det var noe ,trodde man,som foregikk i lukkede miljøer i New York.
Onde tunger har ymtet frempå om att swing- kurs ble arrangert også i lukkede miljøer på østlandet på denne tiden.Og utover '90 tallet red jo swing-kurs nermest som en farsott over det ganske land.Senere vet vi jo att populariteten sank,og swingen ble erstattet av bla. fugledans og den oppskrytte jenkaen.
Håper dette var litt oppklarende.

Du er heldig,OffroadguruSolli,TV-Norge stjerne, tok seg tid til å svare på ditt spørsmål.

#116 Ekeberg

Ekeberg

Grand offroader

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 571 Innlegg:

Posted 01 January 2004 - 00:00

noen bilder fra arkivet

UBER HOMPF UND KNØL
Trail team sokndal
Tom Ekeberg
mob. 95029069

#117 Ekeberg

Ekeberg

Grand offroader

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 571 Innlegg:

Sitat:

(den som ligger på panseret skal da ikke monteres der permanent.)

Geir Solli
Uber Hompf Und Knøl
Trial Team Sokndal

Hmm...Det skulle du sagt litt før, skrudde den fast jeg, tok det som en selvfølge at den skulle sitte der. men fire 20mm bolthull i panseret er det jo ingen som legger merke til

UBER HOMPF UND KNØL
Trail team sokndal
Tom Ekeberg
mob. 95029069

#118 Solli

Solli

Offroader

• Medlem
  • PipPipPip
  • 336 Innlegg:

Endelig godt å ha fått ny giv til å gjøre noe med Rockey'n,å arbeide for Ekeberg er ganske slitsomt men dog lærerikt!
Jeg synes selv karroseriet ser bedre ut nå pluss man faktisk kan se litt mer enn dørkarmer og bakskjermer som minner mer om sidelemmer på en traktorhenger..
Stag og fjærer fra gelenderwagn annkommer Sokndal i løpet av kort tid,så da ryker vi på fjæringen bak. Dette kan bli spennende.

Når jeg ser på bildene Ekeberg tok i dag under slipesekvensen,ser jeg at det kanskje kunne vært en ide å fjerne bensintanken bak i planet ,og kanskje den som ligger oppå panseret også!!!!
(den som ligger på panseret skal da ikke monteres der permanent.)

Geir Solli
Uber Hompf Und Knøl
Trial Team Sokndal

#119 offroadguru Solli

offroadguru Solli

Skogens Konge

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1639 Innlegg:

Posted 05 January 2004 - 00:00

Dette var morro!
De kom ikke på forespørsel,de spurte OSS om de fikk komme.Med denne medie oppmerksomheten er snart den ikke enda helt ettablerte motorsporten,Biltrail,den mest kjænte sporten i Rogaland for ikke si Norge.En times filming nedklippet til to minutter,da er det spennende å se hva de fikk med.Tror ihvertfall vi fikk vist att offroad og biltrail er gøy.

Bildene fra intervjuet som Ekeberg har tatt,konsentrerer seg om reporterens bakdel.Dette viser att det ikke bare er bil vi intreserer oss for i Uber Hompf und Knøl...

Musikk?Joda,her er det ting på gang.Med den samlede musikk erfaringen som dette teamet innehar,er det planer på gang.
Vi får se,det er jo bare min opptreden med duoen,nå oppløst,som er skikkelig kjent i trail miljøet.Dere får vente å se.

Du er heldig,OffroadguruSolli,kjænt fra fjærnsyn, tok seg tid til å svare på ditt spørsmål.

#120 Øystein

Øystein

Skogens Konge

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1655 Innlegg:

Genialt. Nå kan alle finne fram i sommer
http://www.gulesider...7.x=5&zoom7.y=6