Uber hompf und knøl -- trail team Sokndal
Posted 22 October 2004 - 23:00
Vi ser virkelig frem mot vinteren når også Ekeberg skal bygge ny bil,den kommer som føljetong her på siden.
Du er heldig, OffroadguruSolli tok seg tid til å svare på ditt spørsmål.
Posted 27 November 2003 - 00:00
Pål Blesvik
Tlf: 95781569 / 37156147
offroad@c2i.net
www.3D-RACING.cjb.net
Were the road ends, life begins!
Posted 27 November 2003 - 00:00
Prøvde å spyle Rockey'n her om dagen,hele malingen forsvant.....
kan det være ren sabotasje vi i trial team sokndal utsettes for fra Bengalack?,siden dette fenomenet har vist seg på to av våre biler?
Setter offroadguru solli på saken da dette må oppklares før de neste kosmetiske forbedringer inntreffer.
Igår kveld fikk jeg endelig bygd sånn halvferdig en adapterplate til solexforgasseren.Dette fungerte merkverdig godt,veldig raskt oppe på høyt turtall...nå gjenstår det bare å få den ned igjen.
Geir Solli
Uber Hompf Und Knøl
Trial Team Sokndal
Posted 28 January 2004 - 00:00
Dette skal nå kopieres og lages av Aker Kværner a/s i Egersund......
Håper å kunne starte med ombyggningsprosjektet i neste mnd,da det kanskje begynner å haste littegranne med tanke på første tevling i april.
Dette året håper jeg å kunne TRENE litt på kjøringen,da det hadde vært greit å vite hvor man kjører!
Må man ha 2stk hovedstrømsbrytere i classic?( en bak utvendig?)
UBER HOMPF UND KNØL
-Trial Team Sokndal
Geir Solli mail:ubersolli@spray.no
mob.92424955
-også kjent fra TV-norge
Posted 13 November 2003 - 00:00
Du er heldig,OffroadguruSolli tok seg tid til å svare på ditt spørsmål.
Posted 02 January 2004 - 00:00
Sitat:
Ligner på bilen min jo
Espen Løken
offroad-web.cjb.net
Endret av - Espen Løken on 02 jan 2004 12:40:10
Posted 12 November 2003 - 00:00
åk
Posted 12 November 2003 - 00:00
Trondhjemmer i eksil.
www.team-gnu.com
Stabstag er overvurdert.
Posted 27 January 2004 - 00:00
UBER HOMPF UND KNØL
Trail team sokndal
Tom Ekeberg
mob. 95029069
også kjent fra TV-Norge
Posted 13 January 2004 - 00:00
Posted 13 January 2004 - 00:00
Posted 02 January 2004 - 00:00
Posted 18 February 2004 - 00:00
Nå går det virkelig unna.Som dere ser av bildet,er jeg nå inne i det jeg vil betegne som slutt fasen i dette prosjektet,som er fulgt av intreserte her på Offroad No og ellers folk rundt i europa.
Har som mål,hmmmm,å ta racevogna på test tur i løp av nestkommende helg.
Det er nå kun mindre detaljer som gjenstår,som styring,eksos, bremser mellomaksler,el. anlegg,++++++
Dette er det ikke lenger tvil om,dette blir sesongens Killer.Denne racevogna vil bli omtalt som noe av det mest velykkede som er satt sammen i norsk bilsportsmiljø noensinne!Tro meg.Jeg får nærmest tårer i øynene når jeg studerer detaljene jeg lett og elegant har konstruert.
Det skal i sannhet sies en ting,jeg er ikke alene.Mange hjelpere stiller opp for å ro prosjektet i land,og jeg vil i den anledning trekke frem Sverre som alltid gir en hjelpende hånd.I tilegg har han bygget opp en suzuki som delvis fremstår som en kopi av fjorårsversjonen av min racevogn.Alt jeg har plukket av,blir satt på Sverres bil.Han har skjønt veien til suksess.Husk att disse delene er testet skikkelg,og det skal ikke stikkes under en stol det nærmest samlede gisp som gikk i gjennom trail miljøet når jeg intok Nordisk Trail 03 med vogna.Aldri før hadde vel en norsk fører og bil fått en slik oppmerksomhet.
Den skal ikke bli mindre i år.
Du er heldig,OffroadguruSolli,TV-Norge stjerne, tok seg tid til å svare på ditt spørsmål.
Posted 21 May 2004 - 23:00
Kopi av melding:
Vil du ikke si att racevogna mi er tøffest Pål?
Joda. selvfølgelig er den tøffest:P
(måtte inn og rette teksten i dag, for jeg var ikke så flink til å skrive når jeg kom hjem fra båttur i natt..)
Pål Blesvik
Tlf: 91531373 / 37156147
offroad@c2i.net
www.3D-RACING.cjb.net
LOUD PIPES - SAVE LIVES
Posted 18 February 2004 - 00:00
Onde tunger har ymtet frempå om att swing- kurs ble arrangert også i lukkede miljøer på østlandet på denne tiden.Og utover '90 tallet red jo swing-kurs nermest som en farsott over det ganske land.Senere vet vi jo att populariteten sank,og swingen ble erstattet av bla. fugledans og den oppskrytte jenkaen.
Håper dette var litt oppklarende.
Du er heldig,OffroadguruSolli,TV-Norge stjerne, tok seg tid til å svare på ditt spørsmål.
Posted 01 January 2004 - 00:00
UBER HOMPF UND KNØL
Trail team sokndal
Tom Ekeberg
mob. 95029069
Sitat:
(den som ligger på panseret skal da ikke monteres der permanent.)
Geir Solli
Uber Hompf Und Knøl
Trial Team Sokndal
Hmm...Det skulle du sagt litt før, skrudde den fast jeg, tok det som en selvfølge at den skulle sitte der. men fire 20mm bolthull i panseret er det jo ingen som legger merke til
UBER HOMPF UND KNØL
Trail team sokndal
Tom Ekeberg
mob. 95029069
Jeg synes selv karroseriet ser bedre ut nå pluss man faktisk kan se litt mer enn dørkarmer og bakskjermer som minner mer om sidelemmer på en traktorhenger..
Stag og fjærer fra gelenderwagn annkommer Sokndal i løpet av kort tid,så da ryker vi på fjæringen bak. Dette kan bli spennende.
Når jeg ser på bildene Ekeberg tok i dag under slipesekvensen,ser jeg at det kanskje kunne vært en ide å fjerne bensintanken bak i planet ,og kanskje den som ligger oppå panseret også!!!!
(den som ligger på panseret skal da ikke monteres der permanent.)
Geir Solli
Uber Hompf Und Knøl
Trial Team Sokndal
Posted 05 January 2004 - 00:00
De kom ikke på forespørsel,de spurte OSS om de fikk komme.Med denne medie oppmerksomheten er snart den ikke enda helt ettablerte motorsporten,Biltrail,den mest kjænte sporten i Rogaland for ikke si Norge.En times filming nedklippet til to minutter,da er det spennende å se hva de fikk med.Tror ihvertfall vi fikk vist att offroad og biltrail er gøy.
Bildene fra intervjuet som Ekeberg har tatt,konsentrerer seg om reporterens bakdel.Dette viser att det ikke bare er bil vi intreserer oss for i Uber Hompf und Knøl...
Musikk?Joda,her er det ting på gang.Med den samlede musikk erfaringen som dette teamet innehar,er det planer på gang.
Vi får se,det er jo bare min opptreden med duoen,nå oppløst,som er skikkelig kjent i trail miljøet.Dere får vente å se.
Du er heldig,OffroadguruSolli,kjænt fra fjærnsyn, tok seg tid til å svare på ditt spørsmål.