Hvem har Norges kuleste CHEVROLET/GMC
Posted 28 May 2015 - 22:32
Det spiller også en rolle hvilke felg spesifikasjoner du skal ha, når den er "orginal".
Posted 29 May 2015 - 06:06
Posted 29 May 2015 - 06:23
Den var skikkelig fin den der GMC'en fra -39 Bakkjen! Må være en av VELDIG få?? Har du flere bilder å legge ut?
Og kan du fortelle litt om åssen du gjør for å få den til å gå på knott?
Faren min bygde om en motorsykkel under krigen sånn at den gikk på knottdrift. Det var visstnok den aller første motorsykkelen med knott i Norge.
Edited by aof, 29 May 2015 - 06:27.
Posted 06 August 2015 - 22:22
Her er mitt nye sluk.
Foreløpig er den ca som da jeg overtok den, men kommer snart noen nye lys på den i front =)
Posted 01 November 2015 - 20:00
Sent fra min PLK-L01 via Tapatalk
Posted 19 January 2016 - 22:35
<script pagespeed_no_defer="" type="text/javascript">//=a.offsetWidth&&0>=a.offsetHeight)return!1;a=this.j(a);var c=a.top.toString()+y+a.left.toString();if(this.b.hasOwnProperty©)return!1;this.b[c]=!0;return a.top<=this.c[p]&&a.left<=this.c[m]};O[r].l=function(){for(var a=[F,G],c=[],d={},b=0;b{d=y+e(c[b]);if(131072=a[q]+d[q]&&(a+=d),b=!0);N.criticalImagesBeaconData=a;if( {var c=this.d,b=this.f,l;if(f.XMLHttpRequest)l=new XMLHttpRequest;else if(f.ActiveXObject)try{l=new ActiveXObject©}catch(P){try{l=new ActiveXObject( }catch(Q){}}l&&(l.open(D,c+(-1==c.indexOf(z)?z:t)+L+e( ),l.setRequestHeader(A,E),l.send(a))}};O[r].h=function(){for(var a={},c=h.getElementsByTagName(F),d=0;d=a[b.src].n&&b[p]>=a[b.src].m)a[g]={renderedWidth:b[m],renderedHeight:b[p],originalWidth:b.naturalWidth,originalHeight:b.naturalHeight}}return a};N.k=function(a,c,d,b,g){var k=new O(a,c,d,b,g);M(f,H,function(){f.setTimeout(function(){k.l()},0)})};N.criticalImagesBeaconInit=N.k;})();pagespeed.criticalImagesBeaconInit('/mod_pagespeed_beacon','http://www.offroad.no/forum/index.php?app=forums&module=ajax§ion=topics&do=quote&t=52491&p=1593384&md5check=86a6b5b8d7014f7f6cbd9c7a4b728e34&isRte=1,WyQ3C4mRrQ,false,8xCbM4vuxEc'); //]]></script> Nå eier jeg den [q];++d){var>[q]+d[q])break;a+=d}b=!0}this.e&&(d=x+e(json.stringify(this.h())),131072>[q];++b)for(var> holder på å gjøre den klar for EU kontroll vikset litt rust og mye elektrisk....fjernet brøyteskjær med opplegget for det ....
Posted 17 February 2016 - 21:38
Sent from my iPhone using Tapatalk
Posted 18 February 2016 - 14:32
Den var skikkelig fin den der GMC'en fra -39 Bakkjen! Må være en av VELDIG få?? Har du flere bilder å legge ut?
Og kan du fortelle litt om åssen du gjør for å få den til å gå på knott?
Faren min bygde om en motorsykkel under krigen sånn at den gikk på knottdrift. Det var visstnok den aller første motorsykkelen med knott i Norge.
Skal vere ærlig å innrømme att eg har ikkje fått testa ut å køyre på knott enda... Her er film som var filma av heile prosedyra. I denne filmen er det tidligare eigar (Min avdøde grandonkel) Odd Bøe som går igjennom heile prossessen. Denne bilen vart kjøpt ferdig oppussa på Skreia. Derav navnet på døra. Min grandonkel hadde tidligare pussa opp en 1929 mod ford personbil frå grunnen av. Den var kjøpt i deler....
Denne GMC en deltok han på fleire treff med og elska og køyre rundt og vise fram..