@superbravo: Du trenger ikke ta den ut å vri den.... Det blir det samme som å stramme med skrua. Og når du strammer opp fjæra, blir det stivt. Tenkte å løse hele innfestninga og sveise den fast i hevet tilstand. Gjorde lignende stunt før i tiden, da vi senket bobler. Fremme kappet vi rørene, vridde fjærfestet, og sveiset de fast. Bak gjorde vi sånn som du sa, pga splines

info om deres biler:)
Started by
Medusa
, Mar 31 2006 23:00
23 replies to this topic
#21
Posted 01 April 2006 - 23:00
#22
Posted 01 April 2006 - 23:00
takk for svar! hvor store motorer er det å få tak i? hvor mye hengervekt er det på de forskjellige bilene? noen flere bilder????

http://www.nofear.no
you don`t exist. go away.



http://www.nofear.no
you don`t exist. go away.
#23
Posted 01 April 2006 - 23:00
har hatt trooper i familien i 21 år no.. det er vel rusta som er det største problemet på disse japsebilene.. ellers har jeg bare vært utsatt for et stempel som kom igjennom blokka. i følge en tysk side så stod det at 2.3TD motorene var "unkaputtbar" hehe
#24
Posted 24 April 2006 - 23:00
der er du ikke aleine om superbravo det samme med min 84 model skal sette inn 5 trins når snøen er borte fra bukken den blei brøyta ned under 4 meter snø til mye frustrasjon talentløs sjåfør på traktorn som har brøytinga
jo større jo bedre
jo større jo bedre