Gå til innhold



Foto

Er det egentlig noe å stresse med?


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
3 replies to this topic

#1 Bruker fjernet

Bruker fjernet

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Posted 04 July 2006 - 23:00

For litt siden kom det ut en påstand om at regelverket for kufanger ville bli forandret i fra august. I den sammenheng har jeg satt igang med litt tiltak for å få fangern godkjent. Men lurer nå på om det er noen vits i å stresse med det overhode. Er litt usikker på om de godkjenner fangere av flathjern, med eller uten gummilist på kantene. Det at jeg må ordne transport av bilen, siden motoren er delvis utmontert gir ikke heller akkurat overskudd til å gå igang. Er det forresten mulig å få skrevet inn ekstrautstyr i vognkortet når jeg ikke har skilter på bilen? Sikkert dumt spørsmål, men lå å tenkte på dette i natt og fikk ikke sove smile.gif

Noen som hat fått bekrefta at reglene forandrer seg i august? Sist jeg så en dato var det i 2008 engang!

Støtt opp om vår favoritt hobby,GI DIN SIGNATUR!!


*1986 mod. Ford F-150 XLT Lariat

If a pit bull humps your leg you'd better fake an orgasm!

#2 Bomstart

Bomstart

    Offroad-wannabe

  • Medlem
  • PipPip
  • 58 Innlegg:

Posted 04 July 2006 - 23:00

Kopi av melding:
. Er det forresten mulig å få skrevet inn ekstrautstyr i vognkortet når jeg ikke har skilter på bilen? Sikkert dumt spørsmål, men lå å tenkte på dette i natt og fikk ikke sove smile.gif


Støtt opp om vår favoritt hobby,GI DIN SIGNATUR!!


*1986 mod. Ford F-150 XLT Lariat

If a pit bull humps your leg you'd better fake an orgasm!

Opprinnelig postet av Denominator


Fullt mulig å få skrevet inn ekstrautstyr i vognkortet uten at skiltene står på bilen... - men om den ikke er registrert på deg, kan det bli en annen sak.
Bare registrert eier kan foreta endringer....eller med hans samtykke.
(Aktuelt ved endring på leasede biler f.eks.)

#3 Bruker fjernet

Bruker fjernet

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Posted 04 July 2006 - 23:00

Jojo, bilen står på meg, men jeg skilta av den når jeg starta på nedplukkinga. Syntes ikke det var noen vits i å ligge å betale årsavgift og forsikkring på noe som kommer til å stå en stund før det er ferdig : ) Ikke rakk jeg EU kontroll med tanke på alle feilene heller, så det var også med i avgjørelsen om å skilte den av!

Støtt opp om vår favoritt hobby,GI DIN SIGNATUR!!


*1986 mod. Ford F-150 XLT Lariat

If a pit bull humps your leg you'd better fake an orgasm!

#4 ktveide

ktveide

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 768 Innlegg:

Posted 10 July 2006 - 23:00

Fordelen ved å prøve å få godkjent den uten at det er skilt på bilen er at enten får du godkjent, ellers får du ikke godkjent.. Men har du skilt på bilen får du mangellapp hvis ikke du får godkjent den. Og bilen må vises på nytt innen en mnd uten fanger.

VW Taro, til for å brukes..