Men til gjengjeld gikk bombardieren mye bedre, men da var plomberinga fjernet.

Posted 11 August 2006 - 23:00
Posted 11 August 2006 - 23:00
Kopi av melding:
har vurdert å kjøpe en sportsmann en stund. men ikke fått gjort noe mer. har kjørt en outlander 400 den korte. hvordan er en sportsmann i forhold? Fordeler og ulemper på disse? Hva ville du kjøpt?
Har også litt lyst til å hatt en predator. men kan jo være greit å ha 4x4 og vinsj og div. så kan bruke den til litt "nyttig";)
Eventuelt noen som har en tilsalgs?
Har en scooter som kan byttes inn om det skulle være ønskelig..
Halv halling
Til salgs: http://www.offroad.n...?TOPIC_ID=52777
Opprinnelig postet av odelien
Posted 11 August 2006 - 23:00
Posted 12 August 2006 - 23:00
Posted 15 August 2006 - 23:00
Posted 14 August 2006 - 23:00
Kopi av melding:
stemmer over hode ikke det med polarisen, vist er det en bra atv, men jeg garanterer at de kjører IKKE glatt opp der outlanderen ikke kommer. hær må vi ikke henge oss opp i merker men fysiske lover, vekt, vektfordeling, delt/stiv bakaksel, sperre eller ikke. Som det hær nevnes "klatring i motbakke" så er faktisk max xt litt lengre og tåler en god del mer motbakke enn polarisen. Dette er fakta. Er noen uenig på akurat dette kan det jo bevises. kom å prøv. men dette er prøvd før så det vet jeg. Jeg vil på ingen måte rakke ned på polarisen for det er en glimrende atv. men akkurat dette provoserte meg litt:devil:
Opprinnelig postet av 2-yota
Posted 14 August 2006 - 23:00
Posted 15 August 2006 - 23:00
Posted 15 August 2006 - 23:00
Posted 15 August 2006 - 23:00
Posted 15 August 2006 - 23:00
Posted 15 August 2006 - 23:00
Posted 22 August 2006 - 23:00
Posted 24 August 2006 - 23:00
Posted 28 August 2006 - 23:00