Tror ikke det "Kommer det snart bilder" greiene er noe seriøs klaging i grunn, men bare at mange av oss gleder seg til og se bilder etter vi har vært på et treff og kan bli litt vel utolmodige. Jeg selv er også gjerne innom sida på søndag for og sjekke, etter vi har kjørt en lørdag. Men skjønner godt at det kan ta noen dager før det kommer, i og med at det skal lukes ut de beste 20 - 30 bildene av 300 vist ikke fler.
Jeg tror og at det er flere enn de aktive som bruker forumet og hjemmesida regelmessig. Hører støtt og stadig at noen har fått med seg ting som skjer her på forumet f.eks. selvom de maks har totalt 2 innlegg her inne. Problemet er at det synes ikke noe sted, og vi homo sapiens har en tendens til og holde kjeft helt til det er noe negativt og komme med.
Frogan er: skal jeg fortsette å legge ut masse bilder, film og andre ting som vi faste gutta ser uansett?
Jeg ser på meg selv som en av de faste (nei, ikke i fisken) og stort sett alt jeg ser av bilder og filmer og slikt er også via websida. Jeg syns du skal legge i det arbeidet du føler du har lyst til og vil, og jeg veit det er flere som setter pris på det enn de du hører det fra.
Med dette vil jeg bare si at jeg er skikkelig klar for en god helg på vintertur nå, med mye kjøring og løsninger på verdensproblemer på natterstid. Takk for meg og god natt