Gå til innhold



Foto

Hjemme side


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
143 replies to this topic

#101 hph

hph

    Skogens Konge

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1052 Innlegg:

Posted 07 January 2008 - 15:38

Etter å ha vært formann i noen år i klubben, så nikker jeg gjenkjennende til det meste Marius her skriver. Det er noen få som bidrar mye, noen som bidrar litt, mens de fleste ikke bidrar med så mye. Sånn er det nok i de fleste organisasjoner av denne typen, dessverre. Det spørs også hvor man legger lista for hva som skal gjøres; det er ikke sikkert at "Nils" er så opptatt av at det ligger filmer og bilder rundt på nettet som "Kåre" er (som kanksje er mer opptatt av data enn offroad).
Det samme vil gjelde for hva man engasjerer seg i. "Peder" er kanskje fornøyd med en terreng tur i året med bilen sin, mens "Asle" er fullt opptatt med Formula, Biltrial og Terreng touring og er live på alle forum til enhver tid.
Vi må nok bare akseptere at lista legges individuelt og at fokusen kanskje kan endre seg underveis i livet.

warning.gif MEN, som Marius poengterer, vi kan ta dette som en påminnelse om å bidra noe mer enn det som blir gjort idag................. warning.gif

Ha ett godt nytt år alle RORK'ere!!! cool.gif
Petter'n

82 Hi Lux - V8 - spiralfjæring - 37" - stepside - cab.
10 Land Cruiser 150
07 Ducati Hypermotard
www.ringerikeoffroadklubb.no

#102 are

are

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 429 Innlegg:

Posted 07 January 2008 - 22:08

Har vel også skrevet en slik "påminnelse" engang i tiden minns jeg og huske, så veit godt hvordan det er.

Men skal love for min egen del at vist jeg skulle få ut finger'n engang i tiden og gjøre noe på prosjektene mine eller noe annet så skal jeg prøve og lage til noe. Problemet er bare om den finger'n spretter ut så er det også avhengig om jeg har fått kjøpt meg kamera først happy.gif

#103 Shortlux

Shortlux

    Bygger rc biler,,

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1446 Innlegg:

Posted 08 January 2008 - 09:32

Kamera kan jeg hjelpe til med Are(men er ikke redd for att du skulle få ut fingern) tongue.gif

Jeg er veldig enig med Pettern på alle punkter, kan sikkert være enig om att jeg har lagt list litt for høyt..
Men det som jeg stusser på er: jeg for stadig spørsmål om det snart kommer bilder fra helga, gjerne mandagen etter. Men når bildene blir lagt ut blir det putt stille..... Siden folk spør etter bilder så må det jo være noen som ser på dem også..

Frogan er: skal jeg fortsette å legge ut masse bilder, film og andre ting som vi faste gutta ser uansett? Er det noe vits og gjøre noe ekstra? Eller skal jeg bare legge ut bilder uten tekst å ikke noe mer?

#104 JohnnyB

JohnnyB

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 32 Innlegg:

Posted 08 January 2008 - 20:55

Hokkahoi!
Får vel komme med en liten komentar her jeg også. Som medlem og minibruker av både forum og kjøretilbud må jeg allikevel få si at jeg er imponert over driften av klubben. Er innom hjemmesiden og forum for å ta en titt opptil flere ganger i uka. Flotte bilder og raskt ute på nett. Har sett litt rundt hos andre klubber og kan ikke akkurat si det samme. Sms informasjonen er helt genialt for en som er mye borte som meg. All honør til Marius og de andre ildsjelene som legger ned mange timer med gratisarbeid.
Takk for turen på Herstua, det gav virkelig mersmak. Får håpe jeg får dratt det gamle yankee-jernet mitt ut litt oftere i `08 (burde vel kjøpt en co2 kvote eller to, men skitt au... liker det varmt om sommeren cool.gif )
Masse x hastighet = fremdrift
Magnus
www.ringerikeoffroadklubb.no

#105 are

are

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 429 Innlegg:

Posted 08 January 2008 - 23:48

Tror ikke det "Kommer det snart bilder" greiene er noe seriøs klaging i grunn, men bare at mange av oss gleder seg til og se bilder etter vi har vært på et treff og kan bli litt vel utolmodige. Jeg selv er også gjerne innom sida på søndag for og sjekke, etter vi har kjørt en lørdag. Men skjønner godt at det kan ta noen dager før det kommer, i og med at det skal lukes ut de beste 20 - 30 bildene av 300 vist ikke fler.
Jeg tror og at det er flere enn de aktive som bruker forumet og hjemmesida regelmessig. Hører støtt og stadig at noen har fått med seg ting som skjer her på forumet f.eks. selvom de maks har totalt 2 innlegg her inne. Problemet er at det synes ikke noe sted, og vi homo sapiens har en tendens til og holde kjeft helt til det er noe negativt og komme med.

QUOTE
Frogan er: skal jeg fortsette å legge ut masse bilder, film og andre ting som vi faste gutta ser uansett?

Jeg ser på meg selv som en av de faste (nei, ikke i fisken) og stort sett alt jeg ser av bilder og filmer og slikt er også via websida. Jeg syns du skal legge i det arbeidet du føler du har lyst til og vil, og jeg veit det er flere som setter pris på det enn de du hører det fra.

Med dette vil jeg bare si at jeg er skikkelig klar for en god helg på vintertur nå, med mye kjøring og løsninger på verdensproblemer på natterstid. Takk for meg og god natt biggrin.gif

#106 hph

hph

    Skogens Konge

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1052 Innlegg:

Posted 09 January 2008 - 07:36

Er helt enig med Are. Marius gjør en kjempejobb som er langt over det man kan forvente av en som jobber på frivillig basis.
Stå på Marius!!
Petter'n

82 Hi Lux - V8 - spiralfjæring - 37" - stepside - cab.
10 Land Cruiser 150
07 Ducati Hypermotard
www.ringerikeoffroadklubb.no

#107 Shortlux

Shortlux

    Bygger rc biler,,

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1446 Innlegg:

Posted 09 January 2008 - 10:09

Magnus: Håper vi ser Dodgen din mere i år ja. Du har fått mye skryt av bilen din etter herstua.

Are: Gleder meg MY til vinterturen jeg å. Var å skjekket opp vinter utstyret i går(dvs lommelærka)

#108 LøvSkogeN-RacinG

LøvSkogeN-RacinG

    Offroader

  • Supermedlem
  • PipPipPip
  • 243 Innlegg:

Posted 09 January 2008 - 11:00

Jeg er enig med deg Marius, du gjør en bra jobb!

Men jeg er ikke enig at man trenger belønning for å lage en repotarsje eller liknende!!
Thomas Løvskogen

Jeep Wrangler YJ 2.5l med 31" ishocky pøkker:p
http://www.ringerikeoffroadklubb.no
http://www.rcjeeps.com
http://www.norccc.com

#109 Shortlux

Shortlux

    Bygger rc biler,,

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1446 Innlegg:

Posted 09 January 2008 - 12:21

QUOTE(LøvSkogeN-RacinG @ 9 Jan 2008, 11:00) <{POST_SNAPBACK}>
Men jeg er ikke enig at man trenger belønning for å lage en repotarsje eller liknende!!


Det var kanskje ett slags lokke middel så folk kanskje hadde gjort det.....

#110 LøvSkogeN-RacinG

LøvSkogeN-RacinG

    Offroader

  • Supermedlem
  • PipPipPip
  • 243 Innlegg:

Posted 09 January 2008 - 15:08

Det skjønner jeg.. men det må gå ann å gjøre noe uten å må ha noe for det!!
Thomas Løvskogen

Jeep Wrangler YJ 2.5l med 31" ishocky pøkker:p
http://www.ringerikeoffroadklubb.no
http://www.rcjeeps.com
http://www.norccc.com

#111 Shortlux

Shortlux

    Bygger rc biler,,

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1446 Innlegg:

Posted 09 January 2008 - 15:25

QUOTE(LøvSkogeN-RacinG @ 9 Jan 2008, 15:08) <{POST_SNAPBACK}>
Det skjønner jeg.. men det må gå ann å gjøre noe uten å må ha noe for det!!



Helt enig Thomas, men det hender folk trenger ett lite dytt bak for å komme igang rofl.gif

#112 Shortlux

Shortlux

    Bygger rc biler,,

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1446 Innlegg:

Posted 12 February 2008 - 00:51

Da er det gjort noen oppdateringer på hjemme sia. Håper så mange som mulig kan vise fram kvitering til en i styre så vi får oppdatert medlems lista igjen.

Ps: Dvd skal være klare til Torsdag så da kan de som harbestilt hente den på kokkens.

#113 slikkråkk

slikkråkk

    Offroad-wannabe

  • Medlem
  • PipPip
  • 91 Innlegg:

Posted 12 February 2008 - 14:05

Hei Marius, tror du har byttet om på noen navn vedr. Den brukkne stikkaksel...Tror jeg hadde den i 2001 eller 2002...husker ikke helt..
Richard

Alt som går opp, kommer før eller siden ned igjen..
http://www.ringerikeoffroadklubb.no/

#114 Shortlux

Shortlux

    Bygger rc biler,,

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1446 Innlegg:

Posted 12 February 2008 - 14:12

Det kan tenkes det richard. De som står på lista har fått den men hvis jeg ikke tar helt feil hadde du den mellom Are og Steffen.... Eller mellom Are og Trond..

Edited by Shortlux, 12 February 2008 - 14:13.


#115 Shortlux

Shortlux

    Bygger rc biler,,

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1446 Innlegg:

Posted 13 February 2008 - 19:46

Da har jeg rettet på det Richard

Det ligger også noen ting å tang på sia som er nytt også

De om har bestilt dvd kan hente den på kokkens i morra. Eller ta kontakt med meg. Setter pris på att de som har bestilt henter den også så ikke jeg blir sittene igjen med en stabel med Dvd`r denne gangen også. smile.gif

#116 Shortlux

Shortlux

    Bygger rc biler,,

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1446 Innlegg:

Posted 13 February 2008 - 23:46

Kopieringen er i full sving, blei meget fornøyd med Finland dvd`n

Attached Thumbnails

  • IMG_2134.JPG
  • IMG_2135.JPG
  • IMG_2136.JPG


#117 hph

hph

    Skogens Konge

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1052 Innlegg:

Posted 14 February 2008 - 07:34

Jeg henter film idag på Kokkens............
Petter'n

82 Hi Lux - V8 - spiralfjæring - 37" - stepside - cab.
10 Land Cruiser 150
07 Ducati Hypermotard
www.ringerikeoffroadklubb.no

#118 slikkråkk

slikkråkk

    Offroad-wannabe

  • Medlem
  • PipPip
  • 91 Innlegg:

Posted 14 February 2008 - 10:04

Fine greier, kunne du tatt med 2 store klubbmerker til meg Marius (de røde)??
Richard

Alt som går opp, kommer før eller siden ned igjen..
http://www.ringerikeoffroadklubb.no/

#119 Shortlux

Shortlux

    Bygger rc biler,,

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1446 Innlegg:

Posted 14 February 2008 - 10:54

Det kan jeg. Tar med alt av ting vi har i kveld jeg. Capser klistremerker og dvd`r

#120 Shortlux

Shortlux

    Bygger rc biler,,

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1446 Innlegg:

Posted 27 July 2008 - 13:59

Etter mye trøbbel med data'n og diverse har jeg fått oppdatert hjemme sia litt. Kommer mer ettervert......

Edited by Shortlux, 27 July 2008 - 13:59.