Gå til innhold



Foto

en klubb for korando


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
37 replies to this topic

#1 Chris

Chris

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1378 Innlegg:

Posted 20 December 2006 - 00:00

Mener det er på tide at vi nå får vær egen klubb hvis det er interesse for dette. Jeg syntes vi skal møtes så mange som mulig på nyåret og danne en klubb. Tid og sted kommer jeg tilbake til etterhvert om folk er intereserte. Fint om dere gir meg beskjed her eller pr tlf 45294594.
Vi kommer til å trenge folk om kan skrive referat og styremedlemmer osv men planlegger ikke noe før jeg vet om dette er noe folk vil være med på

Chris

#2 Parkoman

Parkoman

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 233 Innlegg:

Posted 27 December 2006 - 00:00

Jo det er noen som har sånt klistremerke allerede ja biggrin.gif

Når en har parkert er en helt trygg

#3 yeyeye

yeyeye

    londonbusseier

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 804 Innlegg:

Posted 20 December 2006 - 00:00

Hørtes da gøy ut det! Gjort deg opp noen vidre tanker om den da, hva den skal gjøre/vi skal gjøre/osv.

AR

oohh! silly me, again...

#4 pumba

pumba

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 311 Innlegg:

Posted 21 December 2006 - 00:00

jeg er intresert.....


Watt elfa...

#5 Chris

Chris

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1378 Innlegg:

Posted 21 December 2006 - 00:00

målet med en forening blir jo selvfølgelig at man arangerer kjøringer og samlinger med sosial hygge kanskje man og kan ordne rabat avtaler hos utstyrs forhandlere osv. Det jeg håper er at man får korandoer litt mer fram ilystet og at folk ser at dette er en artig bil man kan ha mye morro mer. Fordelen blir jo og at de med kunskap om bilene samles og utveksler erfaringer og ideer.

Chris

#6 HAVANA

HAVANA

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 236 Innlegg:

Posted 22 December 2006 - 00:00

jeg er med

#7 eggedal

eggedal

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 22 Innlegg:

Posted 23 December 2006 - 00:00

Blir nok med jeg også

Hvorfor rakke ned på noe du ikke har prøvd

#8 Parkoman

Parkoman

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 233 Innlegg:

Posted 23 December 2006 - 00:00

Siden ikke det er lite trolig at en kan få alle til å samles kan jo en måte å gjøre det på være slik som suzuki gutta (og jentene) har gjort det. http://www.offroad.n...asp?FORUM_ID=44
Og det naturlige navnet må vel være Korando Jeep Club Norway - KJCN for enklehets skyld, eller får vi noen jeep entusiaster på nakken da biggrin.gif

Når en har parkert er en helt trygg

#9 Chris

Chris

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1378 Innlegg:

Posted 24 December 2006 - 00:00

jeppgutta er ikke noe problem jeg kjører korando til jeepclub møtene hver uke.
Men er vel knskje greit å ha et møte når man skal stifte klubben
blir selvfølgelig vanskelig at alle møtes så derfor blir stiftelsesmøte bare en begynelse så får man ta alt det andre praktiske etterhvert.
det hadde jo gått ann og ta det i forbindelse med et treff som mange kommer på (feks rena i pinsen).
KCJ skjønte ikke jeg helt men det var val kanskje KCN du mente?
Men jeg tar gjerne imot ideer og forslg til det meste rundt denne klubben. Det hadde jo vært gøy å samles noen biler og folk. Jeg har mulighet til at man kan møtes en gang i blandt der jeg skrur så kan man feks kjøre vidre derfra på turer osv eller bare møtes å skravle men det får vi ta etterhvert. Bruk jula til litt fintenking rundt dette så snakkes vi utover.
Og en god jul til alle

Chris

#10 Parkoman

Parkoman

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 233 Innlegg:

Posted 24 December 2006 - 00:00

Nå har jeg retta på bokstavene slik at det skal bli riktig.

Selvfølgelig bør en ha et oppstartsmøte, men det er alltid kjekt å ha en møteplass på nettet og hvorfor ikke ha det her som å lage noe eget

Når en har parkert er en helt trygg

#11 Newton

Newton

    Grand offroader

  • Supermedlem
  • PipPipPipPip
  • 846 Innlegg:

Posted 27 December 2006 - 00:00

Slagord er allerede establert, og det finnes klistremerker og det hele. men der er jo ikke alle som har oppnådd eierstatus for slikt enda kanskje ?



st-lybe@online.no

#12 Parkoman

Parkoman

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 233 Innlegg:

Posted 26 December 2006 - 00:00

Litt selvironi synes jeg vi bør ha så jeg foreslår at slagordet til den nye klubben blir - Jeg er en Dong A tilhenger - biggrin.gif

Når en har parkert er en helt trygg

#13 Korando

Korando

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 232 Innlegg:

Posted 27 December 2006 - 00:00

God Jul folkens
Mener å huske at jeg hørte for ett par år siden så var det en slik "klubb"
her i Norge. Dette var vel rundt 1990 vil jeg tro, kanskje litt senere.
Datidens eiere dro visstnok på turer og slikt, sosialt samvær sto vist
høyt på lista. Tror ikke det var så mye kjøring utenfor vei blant disse,
iallefall ikke på den måten enkelte av oss bedriver nå. Tror det var mest
turer for å se seg litt rundt inkl. samvær og grilling når de fant steder
som passet for det.

Synes forøvrig dette forslaget høres ut som en god ide

Svein



#14 Chris

Chris

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1378 Innlegg:

Posted 02 January 2007 - 00:00

jeg foreslår at vi møtes på lillestrøm der har jeg lokaler jeg kan disponere. Noen som har forslag til dato og ha møtet for stiftelse av foreningen?

Chris

#15 yeyeye

yeyeye

    londonbusseier

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 804 Innlegg:

Posted 02 January 2007 - 00:00

Er vel like bra(eller bedre) som noe annet sted det! Flott du engasjerer deg Chris. Det er vel rundt i området dær det er flest av korandoene også,for min del er det Trondheim som er tilholdsstedet, så det blir litt langt! Dere andre får bestemme en dato, så får vi se hvor god tid jeg har. Blir jo fort 7 timer i bilen bare en vei,hehe. Vil nå iallefall prøve bidra om jeg kan!

AR

oohh! silly me, again...

#16 yeyeye

yeyeye

    londonbusseier

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 804 Innlegg:

Posted 02 January 2007 - 00:00

Send meg kontonr ditt Chris, så skal jeg iallefall spandere litt til kaffe og småbrød til dere!

AR

oohh! silly me, again...

#17 Newton

Newton

    Grand offroader

  • Supermedlem
  • PipPipPipPip
  • 846 Innlegg:

Posted 02 January 2007 - 00:00

Hei --- hva med å møtes på sørlandet da ? Jeg har store lokaler og plass til alle som vil campe til sommeren - Gratis !! Stort jorde.
Og mekkeplass til de som må skru litt. - Mulighet for å låse inn litt saker og ting under oppholdet.
Her er sandtak og skogsløyper for de som vil teste bilen og jeg kan ha både auksjon og premieutdeling til deltagere ( vi må jo ha litt kunkurranse ) Det blir selvfølgelig bildeler ....
Og alle får sett lageret. Det er kort vei til sjøen og bading/dykking + grilling ved strandkanten, tur i skogen med kjæresten og mye mye mer.
NB ! Mulighet for en skikkelig fest også .

Dette kan bli tidenes mulighet til megatur og megahandel.
(2007 blir siste året med frotsing i deler)

st-lybe@online.no

#18 Chris

Chris

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1378 Innlegg:

Posted 03 January 2007 - 00:00

hørtes ut som en kjempeide
uansett om man får igang en forening nå eller til sommeren så snakker vi vårt første stor treff
Jeg gleder meg allerede

Og penger til kaffe det slipper vi Lokalene er garasjen/ verkstedet jeg har så da må jeg bare pase på å ikke ha noe biler der når vi skal samles og kaffetrakter det har jeg så dette skal vi klare bra uten penger. men takk for tilbudet og ikke noe problem å kjøre fra trondheim vel jeg tok nettopp turen i en korando men skal man bare ned og opp så anbefales det ikke (vi snakker jo om traktor lignende redskap) hehe

Skal vi d satse på et stortreff i sommer med stiftelse av forening samtidig eller skal vi satse på å møtes før dette og gjøre ting klart?

Chris

#19 Mute 180

Mute 180

    Offroad-wannabe

  • Medlem
  • PipPip
  • 76 Innlegg:

Posted 03 January 2007 - 00:00

Jeg er også helt klart med på dette.
Kan bli moro med et stort sørlandstreff til sommer'n.
Kjekt med et treff i vinter også, bare synd at bilen min er varmest og tettest når det varmt og tørt i været. Noe som kan føre til at man blir nødt til å dra på Korandotreff uten Korando. Og det liker vel ingen Korando-men (eller Korando-kvinner for den saks skyld). Men er ivrig på treffes for å få Korando-tips og Korando-inspirasjon, så da får det uten gå uten Korando.

LP


Gatas Kong Rando

#20 Newton

Newton

    Grand offroader

  • Supermedlem
  • PipPipPipPip
  • 846 Innlegg:

Posted 03 January 2007 - 00:00

http://kart.guleside...llX=0&scrollY=0
Har er kartadressa på Gule sider - til stedet jeg holder til ....
Og et sted i vannkanten i nærheten . . .




st-lybe@online.no