Jeg kan lage ei liste over deler som
jeg har på lager, så slipper du å lete etter dette i allefall.
KAROSSERI :
Framskjerm ( samme som CJ 7, men rekker 2cm lengre ned i bakkant)
Innerskjerm ( samme som CJ7 )
Ytterskjerm
Grill / Frontstykke ( samme som CJ, men firkantet hull for blinklys )
Insektsnett til grillen - samme som CJ
Støtfangerhorn forran og bak, kort og lang type, res.hjul deksel + +
Hjulbrønner- kort og lang type. Kan benyttes på CJ
Heldør, halvdør og bakdør ( ikke innmaten ) - Passer IKKE CJ
Skjermbreddere bak
Reservehjulsbom, tilhengerfeste, stigbrett bak ( kan gå til CJ7 )
Bladfjører Korando har egne, men 2,5+2,75" kan tilpasses
U-bolter- Skaffevare Sjakler - skaffevare Støtdempere - Skaffevare ( CJ7 - ihht heving ) Bladfjørforinger - CJ bladfjærdeler kan brukes.
Karosserigumme = CJ 7 -76 til 84
Gasspedal og fotbrekk har jeg.

Noe varmeapparatdeler ( ikke likt CJ eller andre ) Bygg eget under panseret !
Jeg har til motor : råder, lagersett, toppdeksler, bunnpanner, registerdeksel, diselrør, oljekjøler, topper, veiv, dieseldysetupper, dieseldyser ( 1 sett ), glødeplugger, gløderele' , Spenningsregulator ( den som sitter ved foten din (TC-regulator) , LUFTFILTER, OLJEFILTER, CLUCH

Fotbremsekabel, bremseslanger, cluchkabel, cluch-thrustelager, styrekuler, bærekuler, Bakhjulslager, drivakselkryss, monteringsdetalje for bremser forran og bak, bremseskive, bremsekalippere, bremsesylindre, fremre eksosrør, vannpumpe og dieselfilter er vanlig skaffevare, men kan ta litt tid.
Dieselfilter ( noen modeller )

Hovedbremsesylinder sett.
Mellomaksler og stikkaksler forran og bak ( Kan ta innbytte på stikkaksel )
Har også knokkelhus og komplette spindler forran (hylse og nav m/lager) og carrier for diffen.
Har girstang - liten og stor, spedometerwire-feste i kassa m/drev, kjørelysrele', kabelsett, vindusviskere, noen hengsler, pakninger og gummilister, en del gikasse deler, motorpakninger og deler, Bremsekraftforsterker, kjølevifte med viskosekobling, radiatorhus/ramme , bumperette (gummiklump på bakre støtfanger), kalesjebøyle, fordelingskasser, motorfestrer, tempføler ++