Gå til innhold



Foto

Stereoanlegg i feltvogn


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
6 replies to this topic

#1 cusTOM

cusTOM

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 43 Innlegg:

Posted 19 January 2007 - 00:00

Har tenkt å flytte stereoanlegget i bilen.Den radioen som sitter der nå er festet nede på platen ved askebegeret. Den kommer i konflikt med hånbrekket og ser litt corny ut. Er det noen som har ideer på lur plasering så mottaes dette med takk.
Ps hardt skall på vogna.java script:insertsmilie('biggrin.gif')

På ville veier

#2 Allpro

Allpro

    Team Hilux

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2141 Innlegg:

Posted 19 January 2007 - 00:00

Veldi offtopic men: ka fan ska du med sterio i ei feltvogn? Du har vell nok med å holde deg på veien om du ikkje skal ha musikk i tilleg.. biggrin.gif:D:D:D:D:D



#3 Allpro

Allpro

    Team Hilux

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2141 Innlegg:

Posted 19 January 2007 - 00:00

du har noe der.. hrmhmrr.. men i ei feltvogn? da e de bere å kjøre hilux med masse varme, musikk, osv. tongue.gif

Du får jo kjøpt noen sånn bokser på biltema som du kan skru fast under dashen eller noe lignende..



#4 cusTOM

cusTOM

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 43 Innlegg:

Posted 19 January 2007 - 00:00

Hva er vel bedre en en tur i skogen, mens man lytter til fin musikk.???knegg knegg

På ville veier

#5 cusTOM

cusTOM

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 43 Innlegg:

Posted 19 January 2007 - 00:00

Biltema boks skal sjekkes ut. bra!!
Har du nopensinne opplevd varme apperatet i en feltvogn. DET er varm det. Og musikk kommer jo;-)

På ville veier

#6 rugbydude

rugbydude

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 29 Innlegg:

Posted 26 January 2007 - 22:39

Hvordan feltvogn er det du har?

I MB 240GDen min er det plass til radio som i en "vanlig" bil over "klimaanlegget":-D JEg kjøpte en omformer på clasohlson.no (vfant en billigere på net, men ville ha den nå og har tro på den på clasohlson), eneste problemet jeg har truffet på etter et par dager er at trafoen later til å trekke strøm så lenge den står med 24v tilkoblet. Det er derfor behov for å legge inn en bryter hvor man kan slå av 24V. Tror jeg strekker en kabel direkte til batteriene og henter ut 12volt derifra som bare skal forsyne radioen med strøm til minnet. Det brude ikke gi noen problemer med ladespenningen og knekking av ene batteriet tror jeg.

Ikke så mye tips, men et par tanker i hvertfall.

#7 cusTOM

cusTOM

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 43 Innlegg:

Posted 27 January 2007 - 20:03

Jeg har en volvo med hard top.Har nå plasert spilleren i taket men sliter med Mascot omformeren min.Den virker bare av og til. JÆVLIG iriterende.
På ville veier

IPB Image