Hehehe, artig å høre!!
Hadde masse problemer meg min jeg, fikk ikke starte, dårlig på tomgang, ved pådrag kvaltes den med en gang. Fikk ett hint om å restarte hjernen. Det funka hver gang jeg kjørte bensintomt.
Og det var noen ganger, siden jeg undervurderte bensinforbruket i begynnelsen jeg eide den, og bensinmålern ikke funka. Samtidig merka jeg også at jeg fikk enda bedre resultat hvis jeg la meg under bilen, og kobla bort fuelslangen fra fuelfilteret. Vet ikke hva som skjer, men hadde alltid så mye luft i fuelslangene etter noen runder med startern uten fyr på motoren, så den gikk å hompa og skalv. Kobla jeg bort slangen under fuelfilteret kom det noe som minte om en lang, slapp fis

Etter jeg hadde sleppt ut lufta gikk bilen enda bedre.
Vet ikke hvor mange bronco 80-86 det er i norge jeg, men er vel ikke så mange. Så jeg ender vel med å måtte importere en.
Ta noen flere bilder a! Både utvendig og innvendig. Så har jeg noe å kose meg med i kveld å!

Skal ta noen flere bilder... Akurat nå, fungerer bilen kun som et lager, der den står.... Så jeg må få ryddet den først.. Problemet mitt var at bilen startet helt greit, gikk pent de 5 første minuttene og så dødeha bare ut... startet ikke før han ble kald igjen..
Har bestilt ny hjerne fra USA, så jeg håper dette problemet er løst... For godt..
Hvordan er det elektroniske på din bil bygd opp ?
Som min bil er det elektronisk: Tenning, injection, tomgangsmotor, m.m. Og alt dette styrer jo hjernen..
Helt siden jeg var 13 år, demonterde (overhalte) jeg motorer, så noe teknisk kyndig har jeg blitt.. Men problemet blir da bilprodusentene dytter inn så mye elektronikk, slik at en stakkars mann som meg blir lettere forvirret

...
Ikke nok med det, har vel kjøredyktigheten min også steget med et par hakk... Må vel si det... Tar tross alt trafikklærer skolen i Stjørdal...
Ser ut som fuel filteret er rett og slett tett, på din bil.... Bytt det eller rens det, hvis du kan... Du bare forskyver problemet videre til neste filter, eller dyser...
Er jo også slik at kjører du tom tamken ofte, drar du med deg mye dritt inn i rørsystemet... Er et lite filter ved bensinpumpa di (som ligger nede i tanken.. Vet det fordi jeg måtte bytte bensintank selv), men det filteret beskytter ikke 100%..
Har du hatt problem med tomgangen ? Som min, daler tomgang opp og ned 1000 - 500 rpm.. Kanskje det forsvinner når hjernen er byttet....
Sorry...
Da du sendte dette, var jeg på fylla.... Første gang på 12 år.....
I dag er det reperasjon, på gang.....
De GUD glemte å gi hjerne, gav han bil med stjerne...