Uff, er det jeg som ender opp med de minste hjula nå igjen?!?
Påmeling til TT 24/2-07
Started by
crom
, Feb 15 2007 19:17
28 replies to this topic
#21
Posted 20 February 2007 - 13:07
Morgenstund har gull i munn, men bly i ræva!
#22
Posted 20 February 2007 - 13:21
QUOTE(ralph @ 20 Feb 2007, 13:07) <{POST_SNAPBACK}>
Uff, er det jeg som ender opp med de minste hjula nå igjen?!?
Det ser sånn ut jørn
Det er lettere og få tilivelse enn tilattelse =D
#23
Posted 20 February 2007 - 20:54
Jeg og Hiluxen kommer en tur på 265/70-15 dekk
Kansje brodern kommer med sin lux på 31"
Kansje brodern kommer med sin lux på 31"
#24
Posted 20 February 2007 - 22:37
Jeg kommer som funksjonær til fots...
Er jeg grisemisunnelig på dere som får kjørt??....Er jeg? Faaan...Ali!!!
Er jeg grisemisunnelig på dere som får kjørt??....Er jeg? Faaan...Ali!!!
#25
Posted 21 February 2007 - 19:13
Melder meg på om alt funger! ca. slik det skal.
Gudmundur
Jeep cj7
Gudmundur
Jeep cj7
#26
Posted 21 February 2007 - 19:27
Er det 1-2 pers som kunne tenke seg og hjelpe til som funksjonærer så hadde det hjulpet massseee
#27
Posted 23 February 2007 - 17:27
Jeg og Pappa kommer nok en tur med Pajeroen, har smokka på 33"era nettopp
#28
Posted 23 February 2007 - 17:49
Hmmm, kanskje jeg skulle stikki opp i verkstedet og se om jeg finner igjen luxen gitt..... Den vil sikkert luftes
#29
Posted 24 February 2007 - 01:08
Får ta turen en annen gang jeg ser det ut til...











