Gå til innhold



Foto

Da var IGOR solgt videre


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
7 replies to this topic

#1 TESZJ

TESZJ

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 697 Innlegg:

Posted 17 February 2007 - 15:10

IGOR ble et kort, men morsomt og positivt overraskende bekjentskap. Må nok bare inrømme at jeg er JEEP-fan, og fant ut at det egentlig bare er det som gjelder for meg.....

En ting er sikkert: Slike dekk skal jeg ha på JEEP'en!!!! cool.gif

IGOR hadde det fint hos meg, og jeg håper han får det bra videre!



IGOR pakket for avreise


IGOR flyttet til Hønefoss...... shiftyninja.gif
mvh
Tor-Erik

1991 XJ 4.0L HO Limited, (x) 1986 Lada Niva 1.6, (x) 1988 YJ 4.2L , (x) 1996 ZJ 2.5 TD, (x) 1989 XJ 4.0L
JEEP.com 4x4 Basics - JEEP 4x4 systemer - JEEP Forum.com - NAXJA.com - 4WD.com - Quadratec.com - Konvertering
_

#2 ingos

ingos

    4x4-Høvding

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5073 Innlegg:

Posted 23 February 2007 - 17:09

Han som kjøpte bilen var heldig, for bile ndin var jo fin og de dekka er gode. Felgene er jo fine og ikke enkel å tak på lengre.
Håper den nye eier melder sin ankomst her på forumet.
Billøs, men ikke hjelpeløs!


#3 Igor

Igor

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 245 Innlegg:

Posted 27 February 2007 - 19:49

ohmy.gif Ja det må æ si var et kort opphold i Trøndelag. Han bli jo en "Globetrotter" til slutt. Ny eier får ta godt vare på han. Det e lagt ned mye omsorg og arbeid i denne bilen.
Håpe ny eier får like mye glede av han Igor som vi har hatt. Æ hadde i alle fall mye artig kjøring. Og ja de dekkene er sabla gode. smile.gif smile.gif smile.gif
It's NOT a Jeep... you wouldn't understand

#4 ingos

ingos

    4x4-Høvding

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5073 Innlegg:

Posted 27 February 2007 - 20:32

Håper vi snart hører fra den nye eier:-)
Billøs, men ikke hjelpeløs!


#5 TESZJ

TESZJ

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 697 Innlegg:

Posted 21 June 2007 - 08:31

Fikk melding fra ny eier nå, og han har meldt sin ankomst her på forumet!

Lenge Leve IGOR! wink.gif
mvh
Tor-Erik

1991 XJ 4.0L HO Limited, (x) 1986 Lada Niva 1.6, (x) 1988 YJ 4.2L , (x) 1996 ZJ 2.5 TD, (x) 1989 XJ 4.0L
JEEP.com 4x4 Basics - JEEP 4x4 systemer - JEEP Forum.com - NAXJA.com - 4WD.com - Quadratec.com - Konvertering
_

#6 akslingkillers

akslingkillers

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 16 Innlegg:

Posted 08 July 2007 - 14:45

DSC00043.JPG nivaen_007.jpg nivaen_013.jpg Heisann jeg er da den nye eier av "Igor" må Spørre om hvorfor bilen heter det?
for og fortelle litt om turen nedover til hønefoss etter ett par timers søvn på toget som tok hele natta oppover til grong for og møte Igor og Tor Erik kjøpte bilen usett over tlf så var jo litt spent påog se den i virkeligheten den så fin ut på bildene men en vet aldri bilen varflott og jeg satte meg inn i igor og startet turen nedover ca 84 mil igjen til jeg er hjemme bilen går bra men trekker veldig dårlig grunnen til det var att det åpnet kun 1 spjell i gasseren bil gikk kjempegreit ellers begynte på tur over dovre dr forsvant 5 gear og mistet da 3 gear rett før lillehammer hadde da 1 og 4 igjen 2 gear var dårlig fra starten så vi karret oss over til dokka og videre ned til E 16 for jeg tenkte en liten pause hos min far i begnadalen ville både jeg og Igor ha godt av etter intensiv kjøring med 1 og 4 og bytte fra høy til lav serie i bakker dribble.gif så vi kom fram til begnadalen tok en kaffe og og min far som også er lada eier beskuet bilen og mente det var en flott niva jeg hadde fått tak i biggrin.gif jeg og Igor startet opp og karret oss hjem til Hønefos for og bytte kasse pratet med 4x verst og fikk tak i en 5 trinns mokket denne på plass og kjørte ut av verk så gikk det vel ca 2 uker da meldte topp pakningen pass huh.gif så der var inn i garsajen igjen og begynne og skru fikk byttet pakkninger og satt sammen motoren vrei på nøkkelen og igor startet på nytt siden har bilen gått bra hatt noen uhell men det er da min feil etter litt kjøring i den lokale Tanks løypa så røyl det en stikk aksling og det førte til en baklengs tur ned en skråning og inn i en buske som knertet hele bak akslings huset uff og uff men jeg og igor kjørte hjem for egen maskin og inn i garasjen igjen whistle.gif der fikk han en ny bak aksling etter en ny samtale med 4x verst og nye dempere + fjører fra bg nor thumbsup.gif men en ting er sikkert bilen er tøff og den vekker mye oppsikt langs veien jeg skal ta godt vare på bilen men noen mod skal den få bilder kan jeg legge ut vis noen har glede av og følge den sorte Igor Videre biggrin.gif wave.gif
Mvh Bjørn Anders

#7 akslingkillers

akslingkillers

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 16 Innlegg:

Posted 08 July 2007 - 14:57

DSC00023.JPG DSC00024.JPG DSC00025.JPG Her er ett par bilder av Igor Idag.

#8 TESZJ

TESZJ

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 697 Innlegg:

Posted 16 July 2007 - 08:54

Ser jammen ut til at Igor har fått snorkel også!? Bilen er fin, og jeg var meget fornøyd med den. Som tidligere sagt er dekkene som står på den knallgode, og det skal bli slike på min XJ etter hvert!
mvh
Tor-Erik

1991 XJ 4.0L HO Limited, (x) 1986 Lada Niva 1.6, (x) 1988 YJ 4.2L , (x) 1996 ZJ 2.5 TD, (x) 1989 XJ 4.0L
JEEP.com 4x4 Basics - JEEP 4x4 systemer - JEEP Forum.com - NAXJA.com - 4WD.com - Quadratec.com - Konvertering
_