Jeg har bare lært av andre igjen
Bra at man kan bruke noe av dem kunskapene man har lært seg og vidreføre det til nestemann.
Har ikke noen planer i dem neste mnd pga mye arbeid...så eneste prosjekt eg har er å fylle bensin og skifte olje
Jeg har tatt meg litt ekstra fri. Hadde planlagt tre måneder sommerferie og så kom det en endring som ødela litt så jeg jukser til meg tre uker nå før jeg tar ei aktiv uke og så to og en halv måned.
Har plukket av det meste på bilen som tak, bøyle, belter, sidesete, baklem, dørene, panser så nå er den artig å kjøre. Merker at den jobber myye lettere når den har mindre vekt å dra på.
I morgen tror jeg at jeg heiser den opp og tar motor, girkasse, akslinger, forskjermer etc. Så skal balja av.
Skal blåse så rent for rust jeg klarer med sandblåsing på ikke for hardt trykk og så grunne/rustbeskytte med Brunox epoxy. Både på balja, ramma og i hulrom. Så blir det sammyakslinger totaloverhalt med LSD bak og ARB foran sammen med de nye TT stikkakslingene. Trailmaster 50 mm fjærhevesett og Trailmaster 50 mm BL. Vinsj foran og bak. Bushwacker skjermutbyggere. Torsjonsstag bak og panhardstag foran. Skivebremser bak. Store dekk. G16B motor med servo og AC ombygget til luftkompressor.
Pluss litt ymse :-)
Det bør bli bra og kommer til å dra en del jobb. Skal legge bilder i garasjen min hele veien. Du har jo purret meg på bilder før. Det har blitt fryktelig mye planlegging og søknader det siste året og nå begynner ombyggingen.
Håper å ha bilen klar til høsten (24 august)