Satte inn en vw passat 1,9 tdi turbo....fy flate kor tidlig den lader...0,3 ladetrykk på 2050 omdreininger og 0,6 bar på 3100 for da ryker/glipper slangene til intercooleren
Og kor den freeeeeser
Høres ut som 300 hk i den ved pådrag hehe
Satte på ei til potte(2,5") og hengt opp eksosen i gummi,ikke sveist fast i ramma som før
Bilen er jo muse stille....heilt til 1500 omd og oppover...da høres det som en alvorlig luft lekasje fremme
Nye spacere er satt på..32mm og bilen ser ikke så merkelig ut og lettere å kontrolere ved litt breddekjøring
Testa bilen i skogen idag og fant ut at turpedoveggen må kortes inn pga at hjula tar i.
Har fått en form av risting i bilen ved pådrag i lav omdreining(1700)
Merket at kryssene er begynt å slarke også bakhjulslagera,lekasje i bremse venstre bak,langlysa virker ikke,slakke forhjulslager,Massiv lekasje fra girkasse,clutsh svidd vekk igjen,vannlekasje inni bilen fra taket,kjøleproblemer på olja,demperene på venstre side Kaputt,ingen bilsterio,ingen isolasjon eller dørpaneler...har en liten helgejobb foran meg
En ting skal ingen ta fra deg. OPTIMISME TIL TUSEN.
Høres kjempebra ut Terje. Diesel er tingen til offroad helt klart. Du skal ikke smette inn ei automatkasse sammen med den motoren der? Automat og turbodiesel hadde bare vært über.
Bilder og film mottas med stor fornøyelse