Gå til innhold



Foto

Kjøp salg tilbake til forum !


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
38 replies to this topic

#1 YRO

YRO

    YRO

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 601 Innlegg:

Posted 03 March 2007 - 11:00

Få kjøp å salg tilbake til forum , gidder ikke annonsere mere ,for tungvint , bruker heller autodb.no , har blitt til at jeg ser innom bare en gang i uka ! dumt !Mange med meg mener det samme ! sad.gif

Edited by YRO, 03 March 2007 - 18:24.


#2 Jahov

Jahov

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1333 Innlegg:

Posted 03 March 2007 - 17:00

Enig.
Det har blitt veldig tungvinnt slik det er nå.
Hilsen Jan.

Kan alt dette være rust??

#3 Allpro

Allpro

    Team Hilux

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2141 Innlegg:

Posted 03 March 2007 - 17:03

Stemmer også for å få det tilbake l forum.
Men problemet va vell at det blei for mye tullsnakk i salgsanonsene tenker eg helst.
Frode Flottorp

- 07 Toyota Hilux 37" AT
- 87 Toyota Hilux 38" Allpro V8

#4 Henrik

Henrik

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 333 Innlegg:

Posted 04 March 2007 - 15:59

QUOTE(offroad king @ 3 Mar 2007, 17:03) <{POST_SNAPBACK}>
Stemmer også for å få det tilbake l forum.
Men problemet va vell at det blei for mye tullsnakk i salgsanonsene tenker eg helst.

Helt enig få det inn igjen og det er greit at det ble mye snakk i gamle, men jeg gadd i hvertfall å sjekke innom en gang i mellom, og ting ble solgt der, veit ikke om folk får solgt noe nå jeg?
www.HN-Racing.net
Henrik Nygaard
Tlf: 400 45 255
Profileringspartnere søkes

#5 Bernt S

Bernt S

    Direktør

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1619 Innlegg:

Posted 04 March 2007 - 17:31

Enig med at det burde komme inn i forumet, var kjekt å kikke igjennom deler tilsalgs for å se om det var noe man ikke trengte tilsalgs biggrin.gif
Tungvint på de nye sidene...

Men hvis det skal inn i forumet burde det være en fast mal som måtte følges, event bekrefte annonse med en "billig" text melding....
Var for mye rot og dritt slenging sånn som det var...

KNA Offroaders Hordaland
 


#6 Garmel

Garmel

    Skogens Konge

  • Eier
  • PipPipPipPipPip
  • 1031 Innlegg:

Posted 04 March 2007 - 20:04

Det var en fast mal for annonser i det gamle forumet, men den ble ikke fulgt. Når vi ba de som hadde lagt ut annonsen om å endre det ble det oversett. Når vi slettet annonser som ikke stemte ble det mye negativ tilbakemelding. I tillegg var det mye ønsker om å fjerne muligheten for svar på annonser fordi mange fikk salget sitt ødelagt av andre.
I tillegg ser vi nå mange gode muligheter mht at biler blir sortert etter merke og type, og at man lett kan sortere visningen av annonser. Alle nye annonser blir også vist i "nye emner" i forumet, oppdatert hver 2. time.

Anders
garmel@broadpark.no

#7 werner

werner

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 512 Innlegg:

Posted 04 March 2007 - 21:08

Savner det gamle kjøp/salg systemet, hadde selv annonser der, å syntes det var veldig greit at folk kunne stille spørsmål osv..
Det hadde vel vært greit med det nye vis det hadde vært satt opp som det gamle, oversiktlig og enkelt.
Man kunne feks beholdt det gamle på forumet å heller fjærnet muligheten for spørsmål.
De som ikke likte denne formen å lot seg irritere over en del useriøse innlegg har jo veldig mange andre annonse muligheter på nett.
Det er vel lett å se at de nye sidene for annonse ikke blir brukt i like stor grad som de gamle.
Elsfjord offroad x3m

#8 chevy-namsos

chevy-namsos

    Offroader

  • Supermedlem
  • PipPipPip
  • 430 Innlegg:

Posted 04 March 2007 - 22:30

har sluttet og annonsere etter at det nye kom
likte det gammle bedre shiftyninja.gif shiftyninja.gif
aaaassve@hotmail.com

#9 Gi Gass

Gi Gass

    Potet, kan brukes til det meste..

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1353 Innlegg:

Posted 04 March 2007 - 23:20

Enig. Forekom nok "litt" drittprat, men tror nok folk fikk solgt tingene sine. Selv gidder jeg ikke titte innom det nye markedet for og se etter "snacks".
Gamle var jeg innom daglig, men nå blir det sjeldnere og sjeldnere, da det er for uoversiktlig.. rolleyes2.gif
"det var det eg sa, du skulle gitt mer gass.., no kan du se.."

"I UNDERSTAND THE JEEP THING, THATS WHY I DRIVE A TOYOTA"

#10 Allpro

Allpro

    Team Hilux

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2141 Innlegg:

Posted 04 March 2007 - 23:43

På det nye "markedet" tar det ein heil dag or og finne fram, på det gamle var allt mye lettere. Det er jo en halv dagsjobb og spør om ting og tang på det nye markedet, må sende PM er osv. Selv om det var en del snakk på det gamle oplegget, gjorde det egentlig noe? folk fikk jo solgt tingene sinde der, til og med eg. Men eg synes at di tingne som er til salgs på"markedet" bare ligger og ligger for salg.
Er det ingen mulihet for og få til det gamle systemet igjen? Er det egentlig så farlig med litt snikk snakk?
Frode Flottorp

- 07 Toyota Hilux 37" AT
- 87 Toyota Hilux 38" Allpro V8

#11 gass

gass

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 583 Innlegg:

Posted 04 March 2007 - 23:56

QUOTE(Gi Gass @ 4 Mar 2007, 23:20) <{POST_SNAPBACK}>
Enig. Forekom nok "litt" drittprat, men tror nok folk fikk solgt tingene sine. Selv gidder jeg ikke titte innom det nye markedet for og se etter "snacks".
Gamle var jeg innom daglig, men nå blir det sjeldnere og sjeldnere, da det er for uoversiktlig.. rolleyes2.gif


Er jo bare til å trykke på "siste annonser" så får en opp de siste annonser for alle kategorier smile.gif
Synes det er bra jeg !

#12 Arnt-W

Arnt-W

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 592 Innlegg:

Posted 05 March 2007 - 00:47

Eh, jeg kan ikke skjønne at dette nye "marked" greiene skulle være noe bedre jeg...
Sjekker bil, ser på Dodge, der står det (4/1) som antagelig betyr fire kategorier og en annonse.
Javisst, det er visst bare fire typer Dodge som selges i Norge, og den ene er produsert av Diamond-T...

I gamle dager var det jo mulig å finne alt mulig snacks på markedet her, alt fra strøkne biler til det gamle signalhornet man trengte for å komplettere farfars gamle DKW...

Nå finner man sørgelig lite egentlig...
10-4 stuck in mud-pit, send assitance and a wrecker...over!

#13 ktveide

ktveide

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 768 Innlegg:

Posted 05 March 2007 - 11:02

få tilbake det gamle markedet. De som ikke liker at man kommenterte, kunne jo heller selge på autodb. eller liknedne.

#14 Er ikke her lengre

Er ikke her lengre

    http://www.pirate4x4.no/welcome1.php

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4358 Innlegg:

Posted 05 March 2007 - 11:05

Går det ikke an at den som er annonsør er moderator på egen annonse?. Da er det jo bare å slette dritten som kommer.
Den gamle var bedre

Edited by Jan Eggen, 10 March 2007 - 18:54.


#15 rasmuss

rasmuss

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 393 Innlegg:

Posted 05 March 2007 - 12:45

Heilt enig, mere lettvindt.
Feks, så slipper selger eller kjøper å kanskje må svare på same spørsmål flere ganger.
Syns det var kjekt å se hva andre spurte om, samtidig få se svarene fra selger/kjøper. For å avgjøre om det event var noe for meg eller ikke.
Folk som er ute etter å ødelegge andres ann, eg jo bare å gi advarsel, eller stenge de ute fra offroad.no for, feks en uke, en mnd, eller noe sånn????
Rasmuss.....

tlf 99 43 83 13



#16 Roffy

Roffy

    Roffy

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2287 Innlegg:

Posted 09 March 2007 - 19:36

sier ikke at det gamle var optimalt men det nye er helt på trynet !

#17 Hilux

Hilux

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1929 Innlegg:

Posted 10 March 2007 - 10:03

Æsj, dette minner meg om når de gamle garasjene ble borte og erstattet med de nye som skulle være så fine. Men nå er jo gamle garasjene tilbake igjen smile.gif

Please A&A ikke ødelegg en så fin markedsplass som vi hadde her før, please please please. Kan støtte at de ikke var optimale, men det var ihvertfall mange som brukte de og mye som ble lagt ut der..
Hva var det jeg sa!!!!!!!!!

#18 chevy-namsos

chevy-namsos

    Offroader

  • Supermedlem
  • PipPipPip
  • 430 Innlegg:

Posted 10 March 2007 - 18:46

devil.gif dårlig med redaktørsvar på disse innleggene
aaaassve@hotmail.com

#19 Kenneth32

Kenneth32

    Høvding Glade Vanvidd

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2342 Innlegg:

Posted 10 March 2007 - 18:59

Må bare henge meg på det som sies her. TUNGVINTE GREIER.

Jeg var innom kjøp og salg hver dag. Nå har jeg vel vært der 3-4 ganger siden dette ble sånn.

Nei A og A, la oss få maken til det gamle kjøp og salg.
'88 lang Paj. 2.5 TD 31x10,5-15 Brøytebil.
'91 lang Patrol 2.8 TD 265/70-16 Min bil.
'93 Subaru Legacy 2 liter. Konebil.


Murphys lov: alt som kan gå galt, går garantert galt.

www.bruktbildeler.com
www.autodb.com
www.finn.no

#20 Big noZ

Big noZ

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 544 Innlegg:

Posted 10 March 2007 - 21:40

Støtter opp om de gamle, gjerne med å kunne redigere de selv.. smile.gif