Gå til innhold



Foto

Kjøp salg tilbake til forum !


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
38 replies to this topic

#21 knut e

knut e

    3skalle

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 720 Innlegg:

Posted 11 March 2007 - 21:56

jaja da det er sånn det skal være så får det bli sånn da.:

http://www.autodb.no...20066;username=

#22 Torgeir13

Torgeir13

    Spekulant

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 922 Innlegg:

Posted 13 March 2007 - 00:13

Helt enig med dåkker æ, den gammle va mye enklere. No må man jo bla opp på konkret det man leite etter, før kunne man bare klikke inn på deler selges å vips så kunne man komme over litt av kvært, ikke bare ting man nødvendigvis va på leiting etter. savne den gammle kjøp å salg æ. kunne sitte i timesvis å se ka folk hadde t salgs å om æ fant nokka fint.

#23 pajero v6

pajero v6

    Offroad-wannabe

  • Medlem
  • PipPip
  • 80 Innlegg:

Posted 13 March 2007 - 00:23

Har savnet den gammle fra dag 1. Var innom hvær dag da , nå blir det kansje bare en gang i uka....

#24 GP

GP

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 386 Innlegg:

Posted 13 March 2007 - 14:49

Jeg savner også de gamle kjøp/salg sidene, disse var virkelig gode. At det ble tråder ut av annonsene synes jeg var veldig positivt og ikke minst informativt. Jeg brukte disse sidene veldig mye før, men ser jo nå at de er nærmest døde. Kunne ikke tenke meg selv å annonsere noe der lenger heller.
Håper at disse sidene igjen finner formen de hadde tidligere.
GP

Grand Wagoneer 5.9L
CJ7 4.2L

#25 Bjønjen

Bjønjen

    Grand offroader

  • Supermedlem
  • PipPipPipPip
  • 973 Innlegg:

Posted 13 March 2007 - 16:29

Savnar det gamle eg og. Savnar heile det gamle forumet. Er ikkje in på forumet så mykje lenger. Er mange som eg kjenner som ikkje gidder å bruke dette forumet lenger. sad.gif
"Å bratt var det!!"

Bjørn Bakkelid
tlf 95768618

#26 Kenneth32

Kenneth32

    Høvding Glade Vanvidd

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2342 Innlegg:

Posted 13 March 2007 - 17:35

Forumet i seg sjøl, synes jeg er knallbra thumbsup.gif Men det var den kjøp og salg delen da whistle.gif dribble.gif
'88 lang Paj. 2.5 TD 31x10,5-15 Brøytebil.
'91 lang Patrol 2.8 TD 265/70-16 Min bil.
'93 Subaru Legacy 2 liter. Konebil.


Murphys lov: alt som kan gå galt, går garantert galt.

www.bruktbildeler.com
www.autodb.com
www.finn.no

#27 Kaare

Kaare

    Rett til himmels

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1462 Innlegg:

Posted 13 March 2007 - 19:12

Syntes det er fint å slippe all "off-topicen" fra salgsdelen inne på selve forumet. Savner det ikke.

#28 Torgeir13

Torgeir13

    Spekulant

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 922 Innlegg:

Posted 24 March 2007 - 21:41

Hva med å åpne den gammle kjøp og salg tråden igjen og ha den i tilegg til det nye markede.
Den ligger jo tross alt der, det er jo bare å åpne den så vi kan begynne å skrive å lese i den igjen. Å for de som ikke ønsker svar o.l så kan jo de annonsere i det nye markede. Jeg blir uansett å lese gjennom begge. Men sånn som det er nå så er det jo trassig for det er jo nesten ingen som annonserer noe særlig lengere.

Edited by Torgeir13, 24 March 2007 - 21:45.


#29 YRO

YRO

    YRO

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 601 Innlegg:

Posted 25 March 2007 - 12:28

Synes redaktørene glimrer med sitt fravær her !!!!

Ønsker oss en forklaring på hvorfor ikke gjenåpning av kjøp og salg forumet ikke kan gjøres ????

#30 Duramax

Duramax

    Lysmester`n

  • Moderator
  • PipPipPipPipPip
  • 1400 Innlegg:

Posted 25 March 2007 - 18:36

Vi glimrer ikke med vårt fravær, men dette er en sak som styres fra administrator hold.

Saken er oppe til diskusjon, og endringer vil det bli. Men hva som skjer konkret er det litt tidlig å svare på enda.

Vi ønsker selvfølgelig at alle skal være fornøyde er på forumet, men å gjøre alle til lags er dessverre praktisk talt umulig. Det er veldig få som klager på markedsbiten sett ut ifra hvor mange medlemmer vi faktisk har. Men som sagt, det jobbes med forbedringer, og deres synspunkter er selvfølgelig veldig viktige for oss.

Mvh Tore
CHEVY - EATING FORDS, SHITTING DODGES

DURAMAX GARASJEN

#31 Frode

Frode

    Jeep-bygger

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3881 Innlegg:

Posted 25 March 2007 - 20:20

QUOTE(YRO @ 25 Mar 2007, 12:28) <{POST_SNAPBACK}>
Synes redaktørene glimrer med sitt fravær her !!!!

Ønsker oss en forklaring på hvorfor ikke gjenåpning av kjøp og salg forumet ikke kan gjøres ????



Problemet er at dere oppretter tråder overalt for å diskutere det samme.. Dersom dere leser tråden som ligger under offroad.no-nyheter står det at det gamle vil bli åpnet igjen..

Et av problemene med det gamle systemet er at det er mye mer arbeid for oss redaktører, derfor kommer vi til å ikke bry oss med KS med mindre noen bruker rapport-knappen.
IPB Image

www.terrengbil.com

#32 bebe

bebe

    NTC - Norsk Trophy Club

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1098 Innlegg:

Posted 26 March 2007 - 12:07

Enig!!!

Det er klønete å finne ting og vanskelig å bruke (iallefall vanskeligere)

Edited by bebe, 26 March 2007 - 12:08.

IPB Image IPB Image

#33 Arnt-W

Arnt-W

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 592 Innlegg:

Posted 26 March 2007 - 12:22

QUOTE(Frode @ 25 Mar 2007, 20:20) <{POST_SNAPBACK}>
Problemet er at dere oppretter tråder overalt for å diskutere det samme.. Dersom dere leser tråden som ligger under offroad.no-nyheter står det at det gamle vil bli åpnet igjen..

Et av problemene med det gamle systemet er at det er mye mer arbeid for oss redaktører, derfor kommer vi til å ikke bry oss med KS med mindre noen bruker rapport-knappen.




Hva skuer mine uskyldsblå??? biggrin.gif

Om det stemmer at de gamle kjøp/salg sidene skal gjenåpnes så må jeg bare applaudere!
Det er nemlig noe jeg har savnet her inne!
På den andre siden så har jo surfetiden gått ned til fordel for nyttige sysler da... whistle.gif

Foreslår at man beholder det nye markedet sammen med det gamle, så kan gnurkene som ikke ønsker kommentarer og spørsmål (og å selge noe) annonsere der i fred og ro mens vi som ikke klarer å holde kjeft fortsetter handelen på det gamle... rofl.gif

Edited by Arnt-W, 26 March 2007 - 12:26.

10-4 stuck in mud-pit, send assitance and a wrecker...over!

#34 Hummer

Hummer

    4x4-Høvding

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4114 Innlegg:

Posted 26 March 2007 - 16:45

i såfall lag det sånn at man ikke kan legge inn svar på annonsene , men må sende selger PM eller mail!

da er blir det de som er intresert som kontakter en og ikke bare de som babler..

_____________________

Roy S. Hansen - " er en så genialt intuitiv fører "
Hummer H2
.


#35 Roffy

Roffy

    Roffy

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2287 Innlegg:

Posted 04 April 2007 - 06:37

syns det er ok at det blir en tråd av salgs annonsen.... men hva om folk som legger ut en annonse på "gamlemåten" får muligheten til å låse tråden, så kan hver enkelt avgjøre om de vil ha en tråd eller ikke..............

#36 diesel daniel

diesel daniel

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 509 Innlegg:

Posted 10 April 2007 - 12:31

Ja, savner den gamle kjøp og salg sidene. De nye er tungvint og ikke sjekker jeg dem, og det er ikke mange annonser der.

#37 TESZJ

TESZJ

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 697 Innlegg:

Posted 10 April 2007 - 17:02

Stemmer i her. Savner de "gamle" kjøp/salg sidene med utfyllende opplysninger gitt av ivrige selgere.

Sjekker kanskje kjøp/salg en gang i måneden nå, mens jeg tidligere kikket på de hver dag(flere ganger), og faktisk handlet ting jeg ikke hadde tenkt å handle.... Det som legges ut på de nye sidene i dag, er borte i løpet av kort tid, og da må du nesten vite hva du leter etter for å finne det. Bakdelen da er at du går glipp av alle andre "kjekke ting å ha" greiene som en handlet på impuls tidligere.
mvh
Tor-Erik

1991 XJ 4.0L HO Limited, (x) 1986 Lada Niva 1.6, (x) 1988 YJ 4.2L , (x) 1996 ZJ 2.5 TD, (x) 1989 XJ 4.0L
JEEP.com 4x4 Basics - JEEP 4x4 systemer - JEEP Forum.com - NAXJA.com - 4WD.com - Quadratec.com - Konvertering
_

#38 Eppy

Eppy

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1533 Innlegg:

Posted 11 May 2007 - 23:16

Kjempebra.Kjøp og salg er tilbake. tongue.gif

#39 Kenneth32

Kenneth32

    Høvding Glade Vanvidd

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2342 Innlegg:

Posted 12 May 2007 - 00:15

Jepp thumbsup.gif
'88 lang Paj. 2.5 TD 31x10,5-15 Brøytebil.
'91 lang Patrol 2.8 TD 265/70-16 Min bil.
'93 Subaru Legacy 2 liter. Konebil.


Murphys lov: alt som kan gå galt, går garantert galt.

www.bruktbildeler.com
www.autodb.com
www.finn.no