Gå til innhold

Foto

atv?

This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
31 replies to this topic

#21 camarocab

camarocab

Offroader

• Medlem
  • PipPipPip
  • 407 Innlegg:

Posted 20 April 2007 - 07:33

QUOTE(Pettre @ 19 Apr 2007, 20:06) <{POST_SNAPBACK}>
Hei camarocab ser du er en lihai fan. Enig med deg att vi er i bunn interesert i det samme nemlig ATV.
Men det går også ut på å dele erfaringer med de ulike atv både posetive og negative.
Jeg synnes å kjøpe en Linhai blir for dyrt viss du er en ivri bruker og vill ha det moro med atv`n.
For du må til slutt bite i det sure eple og inrømme for deg selv at du har gjort et dårlig kjøp viss du kjøper en linhai. for min ny 2007 mod Honda 680 ga jeg 69000 nkr.

Linhai fan "bobb bobb", jeg selger disse, og jeg vet at Linhaièn er bedre en sitt rykte..............., og hvis du har lite penger eller ikke vil bruke så mye penger er den et godt alternativ. Du bruker ditt kjempekjøp som pris rettleider er vel litt tull, du har kjøpt Honda 680 til 69 000.-, den koster jo 90 000.-. så hvem hos Kellox kjenner du? shiftyninja.gif Forøverig er den prisen du ga, den samme som den nye 620cc fra linhai kommer til å ligge på.
Og hvorfor noen skal innrømme at de har gjort et "dårlig kjøp", skjønner jeg ikke,
kanskje dem som betaler 90 000 for en 680 Honda??? whistle.gif
CamaroCab.
Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

#22 EvoMan

EvoMan

PajeroTeam

• Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6501 Innlegg:

Posted 20 April 2007 - 08:08

tror vi skal oppsummere med at Linhai og andre "mindre kjente" merker faktisk har gjort det ganske så bra i norge med flere land, mye pga pris og selvsagt mye pga kvaliteten er helt grei.. de fleste vet hva man kjøper, og forholder seg deretter.. noen er kjempe fornøyde, noen mindre fornøyde, noen hater butikken de har handlet i og noen er kjempe fornøyde..slik er det med absolutt alt.

en av de bedre rettningslinjene er å følge med på brukt salget.. er linhaien kurant å selge og de fleste somstår til salgs blir solgt for en grei penge så er det ihvertfall ikke farlig å kjøpe en...da blir en kvitt den igjen om en ikke selv skulle være fornøyd.
_RalliArt_

#23 camarocab

camarocab

Offroader

• Medlem
  • PipPipPip
  • 407 Innlegg:

Posted 21 April 2007 - 21:54

QUOTE(EvoMan @ 20 Apr 2007, 08:08) <{POST_SNAPBACK}>
tror vi skal oppsummere med at Linhai og andre "mindre kjente" merker faktisk har gjort det ganske så bra i norge med flere land, mye pga pris og selvsagt mye pga kvaliteten er helt grei.. de fleste vet hva man kjøper, og forholder seg deretter.. noen er kjempe fornøyde, noen mindre fornøyde, noen hater butikken de har handlet i og noen er kjempe fornøyde..slik er det med absolutt alt.

en av de bedre rettningslinjene er å følge med på brukt salget.. er linhaien kurant å selge og de fleste somstår til salgs blir solgt for en grei penge så er det ihvertfall ikke farlig å kjøpe en...da blir en kvitt den igjen om en ikke selv skulle være fornøyd.

Er veldig enig med deg, er bare SÅ lei folk som er hovmodige devil.gif . Og hvis du ser på Finn eller lignede sider med salg er det lite Linhai tilsalgs. så folk er vel førnøyde de som har dem. laugh.gif
CamaroCab.
Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

#24 gaszuki

gaszuki

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 20 Innlegg:

Posted 22 April 2007 - 19:41

Nå begynner det og tette seg til i diskusjonen her biggrin.gif ..... Lurer mest på hva han som la inn innlegget mener og kanskje hva han har kjøpt seg.

#25 camarocab

camarocab

Offroader

• Medlem
  • PipPipPip
  • 407 Innlegg:

Posted 23 April 2007 - 22:35

QUOTE(gaszuki @ 22 Apr 2007, 19:41) <{POST_SNAPBACK}>
Nå begynner det og tette seg til i diskusjonen her biggrin.gif ..... Lurer mest på hva han som la inn innlegget mener og kanskje hva han har kjøpt seg.

Han blei vel skremt ohmy.gif , synd iså fall!
CamaroCab.

#26 Pettre

Pettre

Offroader

• Medlem
  • PipPipPip
  • 175 Innlegg:

Posted 02 May 2007 - 23:46

Det er bare å si i fra om du skal ha Honda 2007 mod 680 til den(69t) prisen så skal jeg for midle så mange du vill ha.
Kardangen på foraxel exploderte på Linhaien til kopisen sin under en tur på grus vei.
Deler til linhai er også ett problem. Kameraten har ventet ett år nå!
Men forhandler har nå løst det med å heve kjøpet. (pengene tilbake)
Sprang rett til butikken å kjøpte Suzuki 700i 2007 mod til 65000,-
HONDA OG YAMAHA HAR 5 ÅRS GARANTI.
Hvor lang garanti er det på Linhai ?
Gi gass for F..

#27 catpower

catpower

Offroader

• Medlem
  • PipPipPip
  • 219 Innlegg:

Posted 03 May 2007 - 08:09

garanti ut porten...... heheh sikkert 1 år
kjæm du opp, kjæm du ned!!!!
pajero 86
seat toledo 96
can-am outlander 650 xt

#28 camarocab

camarocab

Offroader

• Medlem
  • PipPipPip
  • 407 Innlegg:

Posted 04 May 2007 - 21:38

QUOTE(Pettre @ 2 May 2007, 23:46) <{POST_SNAPBACK}>
Det er bare å si i fra om du skal ha Honda 2007 mod 680 til den(69t) prisen så skal jeg for midle så mange du vill ha.
Kardangen på foraxel exploderte på Linhaien til kopisen sin under en tur på grus vei.
Deler til linhai er også ett problem. Kameraten har ventet ett år nå!
Men forhandler har nå løst det med å heve kjøpet. (pengene tilbake)
Sprang rett til butikken å kjøpte Suzuki 700i 2007 mod til 65000,-
HONDA OG YAMAHA HAR 5 ÅRS GARANTI.
Hvor lang garanti er det på Linhai ?

hva er garanti, er ganske sikker på at honda har den norske kjøpsloven å forholde seg til og det har dem som selger linhai i norge også, noe mer du lurte på whistle.gif
CamaroCab.

#29 Pettre

Pettre

Offroader

• Medlem
  • PipPipPip
  • 175 Innlegg:

Posted 05 May 2007 - 18:27

QUOTE(camarocab @ 4 May 2007, 21:38) <{POST_SNAPBACK}>
hva er garanti, er ganske sikker på at honda har den norske kjøpsloven å forholde seg til og det har dem som selger linhai i norge også, noe mer du lurte på whistle.gif

Til den hovmodige linhai fan camarocab.
Forsett å selg søppla di du, Men det hadde ikke gjort noe om du hadde oppdatert deg litt.
Gi gass for F..

#30 camarocab

camarocab

Offroader

• Medlem
  • PipPipPip
  • 407 Innlegg:

Posted 08 May 2007 - 06:50

QUOTE(Pettre @ 5 May 2007, 18:27) <{POST_SNAPBACK}>
Til den hovmodige linhai fan camarocab.
Forsett å selg søppla di du, Men det hadde ikke gjort noe om du hadde oppdatert deg litt.

HEHE, jeg er oppdatert, men jeg er ikke medlem av hylekoret, som til en hver tid må forsvare at dem har betalt 20-40 tusen for mye for en ATV, og derfor må rakke ned på andre. VI linhai forhanlere har mange og meget fornøyde kunder og det er egentelig det som teller og ikke hva du mener, og ja jeg skal forsette å selge søppla mi. dribble.gif
CamaroCab.

#31 shoorthy

shoorthy

Offroader

• Medlem
  • PipPipPip
  • 193 Innlegg:

Posted 09 May 2007 - 09:53

hmm nå begynner det jo å bli reint usakelig her.... å kalle andre forhandleres merker for søppel er jo helt lavmål i mine øyne!

til pettre: hvor har du kjøpt ny 680 til 69000? er det importsykkel eller kjøpt av norsk forhandler?

jeg har drivi mer atv endel år nå (både cross og 4wd) og skal jeg være ærlig så er faktisk honda rincon den syklen jeg har vært minst fornøyd med!! kjempesykkel om du bare skal kjøre på grusvei, men heelt ubrukelig i terreng og jobb (pga mangel av sperre og høy/lav serie)

jeg er en av de som konsekvent har styrt unna alt som ikke er produsert av de 5 store.
men har forandret syn på den saken etterhvert, etter å ha brukt uforskammet mye tid på å måtte vente i år og dager på deler fra norske importører som også er vannvittig overpriset! tror faktisk ikke det er noe verre å få deler til linhai enn til f.eks suzuki ltr 450 ( cross) som det var en del mennsker som ventet på regelrette slitedeler til svært lenge!
jeg har også pratet med endel svært fornøyde linhai eiere..
vi må huske på at det er mange forskjellige bruksområder, ikke bare hardcore offroad! er flere bønder her hvor jeg bor som har kjøpt "ukurante" merker og er svært fornøyd med det!
it`s not the fart that kills; it`s the smell;)

#32 EvoMan

EvoMan

PajeroTeam

• Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6501 Innlegg:

Posted 09 May 2007 - 21:37

ikke mer nå.
_RalliArt_