Bilen fusker og hoster under belastning (dvs, den kutter som om den ikke får nok bensin/strøm) Jeg må av og til stoppe og la den stå et halvt minutt før den starter igjen.
Jeg har bytta fordelerlokk, rotor, plugger, bensinfilter, alle vakumslanger på forgasser, og har til og med forsøkt å kjøre uten bensinlokk (i tilfelle vakum i tanken) Tenninga er også riktig. Jeg har blåst med trykkluft i hullet der tomgangsventilen sitter, og o-ringen på selve ventilen er hel og fin.
Det virker som det blir verre og verre etterhvert, nå fusker den under normal kjøring også. Tomgangen er derimot stø som fjell, og bilen starter på første forsøk hver gang.
Det jeg ikke har fått gjort noe med er bensinpumpa, og jeg lurer på om denne kan overhales, eller om jeg bare må skaffe ny. Elektrisk pumpe er vel foreløpig litt uaktuelt, da jeg må finne en løsning på returen. Finner ingen erstatningspumpe hos Mekonomen el, så her må jeg vel direkte til Suzuki....
Altså, er det elektrisk eller bensinrelatert? Gamle ringrev-triks mottas med takk.
Edited by Tumbleweed, 23 April 2007 - 22:36.