Gå til innhold



Foto

Blazer K5 Silverado. /Rust Prosjekt.


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
65 replies to this topic

#61 oddimann

oddimann

    Grand offroader

  • Supermedlem
  • PipPipPipPip
  • 720 Innlegg:

Posted 27 December 2007 - 20:49

Jeg har akuratt like bakseter og belter som du har etter -86 mod som jeg hugget,og min var jo godkjent hos BT 1 år før jeg kjøpte den.
Dette sete har jeg tenkt å trekke om,og ha i -78 mod.
Men det er det som er så J####,man vet alldig med de BT folka,men jeg ville bare vist bilen slik den var før du demonterte,og håpe at det går.Og det bør det.
.......får prøve litt til.

#62 jan-ove-n

jan-ove-n

    Offroad-wannabe

  • Supermedlem
  • PipPip
  • 89 Innlegg:

Posted 27 December 2007 - 21:07

Bilen min er rega som varebil 3 seter,baksete har eg tatt fra 78 mod min og satt inn.Eg var tenkt og rega den som 5 seter personbil vist det går ?? ohmy.gif

#63 stian78

stian78

    Offroad-wannabe

  • Medlem
  • PipPip
  • 70 Innlegg:

Posted 27 December 2007 - 23:47

Har tre magebelter i mitt baksete,va ikke noe problem å få godkjent det. Mitt sete er ombygd tatt fra en dodge ram. Biln min er godkjent for 6 stk. 3 foran og 3 bak. biggrin.gif
Bilen er til salgs whistle.gif

#64 jan-ove-n

jan-ove-n

    Offroad-wannabe

  • Supermedlem
  • PipPip
  • 89 Innlegg:

Posted 28 March 2008 - 20:03

Rust_frie_bremser_r_BLAZER_001.jpg Rust_frie_bremser_r_BLAZER_002.jpg Da har eg endelig hatt bilen på eu-kontroll,og det var no bare 4 stk 2 feil.Bærekule nedre foran v/s,bremseslanger foran,bremserør begge foran, høyre bak.Og i dag fekk eg pakke fra LMC TRUCK fekk 4 stk bærekuler,bremseslanger foran/bak og hjulbolter foran,og noen andre deler. + fekk og RUSTFRIE bremserør kit til heile bilen. biggrin.gif

#65 jan-ove-n

jan-ove-n

    Offroad-wannabe

  • Supermedlem
  • PipPip
  • 89 Innlegg:

Posted 28 March 2008 - 20:46

lasemutterskive.jpg Når eg skulle demontere bremseskive,oppdaget eg att den perforerte skiven var deffekt, den er merket med gult på bilde.Er det noen som veit kor eg får kjøpt denne

#66 KITT

KITT

    KITT

  • Supermedlem
  • PipPipPipPip
  • 831 Innlegg:

Posted 28 March 2008 - 22:28

QUOTE(jan-ove-n @ 28 Mar 2008, 20:46) <{POST_SNAPBACK}>
lasemutterskive.jpg Når eg skulle demontere bremseskive,oppdaget eg att den perforerte skiven var deffekt, den er merket med gult på bilde.Er det noen som veit kor eg får kjøpt denne


4X4 Supply har de
`88 Suburban C&C Outdoorsman