LCO garasjen
#61
Posted 28 March 2004 - 23:00
P.S. godt gjort å ribbe hele bilen så fort!
#62
Posted 29 March 2004 - 23:00
Bilen ser jo ikke helt vrak ut, gulvet er helt??
Din hund? Hvilken rase er det?
#63
Posted 29 March 2004 - 23:00
Siden du har komplett drivverk burde det gå greit å sette diesel i en annen bil. Flytte over det som ikke passer fra bensin.
Hva vil ubetalt vrakpant si??
#64
Posted 29 March 2004 - 23:00
Det er forskjell på utbetalt og ubetalt???
Du har et chassis/bil på hånd som du skulle kjøpe i påska?
#65
Posted 01 April 2004 - 23:00
#66
Posted 01 April 2004 - 23:00
Må værra vondt å få en slik sykkel på magen etter en rygglanding...
#67
Posted 03 April 2004 - 23:00
#68
Posted 03 April 2004 - 23:00
#69
Posted 03 April 2004 - 23:00
Luxus modell med bakrute-visker???
#70
Posted 05 April 2004 - 23:00
Hva er det som er galt med toppen??
#71
Posted 05 April 2004 - 23:00
#72
Posted 05 April 2004 - 23:00
Per
91791531 / 64988722
Per@offroad.no / Ptf@c2i.net
Delespørsmål:23032000
Mfa@offroad.no
Team X-Files (Du tror det ikke før du ser det!)
#73
Posted 05 April 2004 - 23:00
Fult på høyde med Suzuki, og det er vel den det er naturlig å sammenligne seg med? Du burde teste om ventilene tetter skikkelig før du skrur på toppen.
#74
Posted 08 April 2004 - 23:00
#75
Posted 08 April 2004 - 23:00
Kopi av melding:
..... Og enda er det en stygg lyd fra motoren....
Stramminga til registeret ditt...
Tron Rui 91846960
NO GUTZ NO GLORY !!!
http://www.offroad.n...page=1&ARCHIVE=
#76
Posted 08 April 2004 - 23:00
Hans
#77
Posted 08 April 2004 - 23:00
#78
Posted 08 April 2004 - 23:00
Vi får håpe at motorlydene dine kommer av bagateller og at du snart er ute og spretter rundt i felten...
Om du ikke er for kravstor, så behøver ikke dekk og slike ting være så dyrt...
Det er nok av folk i miljøet som er mer enn nok jålete:o:lol:, og skal ha større og bedre hjul stadig...og da blir de gamle til salgs...ofte til en grei pris...
Tommelen opp for Niva'n nå...
Jeg tror det er helt utelukket å kjøre på Trandum....har jeg hørt nyss om..
Vet ikke om det gamle kjørefeltet har blitt "oppspist" av den nye flyplassen og derfor borte, eller om området bare er avstengt av forsvaret fordi de vil ha det for seg selv..
Jeg skal finne ut mer om det...
"Jai sover ikke, Jai skruuuur!"
->>MIN GARASJE!!!<<-
#79
Posted 08 April 2004 - 23:00
Lykke til med nybilen.
IngarB)
#80
Posted 10 April 2004 - 23:00
Med litt rask hoderegning, så tror jeg at kjøp av en brukt transporthenger, eller en eldre liten lastebil raskt betaler seg inn i forhold til å leie henger flere ganger i løpet av et år...
Organiser kjøring på lukket bane krever ikke skilter på kjøretøy, men jeg har hørt at enkelte som arangerer "kose-treff" eller eller uofesielle sammenkomster gjerne krever skilter på deltagende biler for å sikre at de som er med har ansvarsforsikring på sine kjøretøy i tilfelle noe skulle skje og det oppstår skade på annenmanns eiendom...
Om bilen er så god teknisk stand at du selv tør å ta ansvaret med å kjøre etter veien med prøveskilter, så er det i utgangspunktet opp til deg selv...
Reglene for bruk av prøveskilter er strenge...
Kopi av melding:
Prøveskilter kan du få leie på dagsbasis når et kjøretøy skal flyttes, prøves, demonstreres eller kjøres i forbindelse med registrering. Du kan ikke bruke prøveskilter til å frakte personer eller gjenstander uten spesiell tillatelse. Ved tildeling av prøveskilter må du oppgi formål med flyttingen av kjøretøyet og den eksakte strekningen du skal kjøre. I tillegg må du vise vognkort, evt. chassisnummeret på bilen. Deretter blir det vurdert om man får prøveskilter for en eller flere dager. Per dag koster dette deg 150,- kroner inkludert ansvarsforsikring.
Viktig kjøreseddel
Ved tildeling av prøveskilter får man en kjøreseddel som må kunne fremvises sammen med evt. vognkort og førerkort dersom man blir stoppet av politiet.
Misbruk fører til inndragning av prøveskiltene på stedet, og bilen regnes for å være uten skilter. Man vil også motta en bot, normalt cirka 1.500,- kroner. Dette beløpet gjelder ved de vanligste overskridelsene som er bruk av skilter som er utgått på dato, eller kjøring utenfor avtalt område.
Det er viktig å merke seg at den medfølgende forsikringen ikke gjelder ved misbruk. Skjer det en ulykke, for eksempel utenfor avtalt område, står du dermed uten forsikring. Du blir da personlig ansvarlig for enhver skade.
Det er heller ikke så lett å leie prøveskilter til stadighet for å unngå å betale omregistrering og årsavgift. Biltilsynet legger inn en sperre når en person forsøker seg, og som oftest vil et utleieforbud gjelder for tre måneder.
Men du....bor du i Oslo eller i umiddelbar nærhet?
Hvor gammel er du?
"Jai sover ikke, Jai skruuuur!"
->>MIN GARASJE!!!<<-