Nedregistrering av F-250 1999-
#21
Posted 26 November 2007 - 10:27
Noen som har noen argument mot å regge ned? Bortsett fra tapt lastekapasitet på planet og de stygge grønne skiltene.
Noen fler som har sluppet unna gitteret på planet? Mye jobb å få på
#22
Posted 26 November 2007 - 16:33
#23
Posted 26 November 2007 - 19:45
#24
Posted 27 November 2007 - 20:17
Jeg har tre seter godkjent nå, så det blir ingen forskjell.
Edited by Nitteberg, 27 November 2007 - 20:18.
#25
Posted 28 November 2007 - 19:41
Forresten, hvordan blir vektene etter nedreg.? Totalvekt, nyttelast?
Edited by kaiat, 28 November 2007 - 19:46.
#26
Posted 30 November 2007 - 21:07
Forresten, hvordan blir vektene etter nedreg.? Totalvekt, nyttelast?
Totalvekt blir 3490kg, nyttelast vet jeg ikke enda, men blir vel ett enkelt regnestykke med vognkort foran seg.
#27
Posted 30 November 2007 - 21:56
#28
Posted 09 March 2008 - 14:56
#29
Posted 14 March 2008 - 08:24
Jeg fikk 380kg nyttelast, fikk beskjed om å kjøre på vekta, og den var lettere en det som sto i vognkortet og fikk mer nyttelast . Hadde 45kg hund, bur, hjelpefjærer som var demontert, nesten full tank og meg selv i bilen under veiing
#30
Posted 14 March 2008 - 17:48
#31
Posted 16 March 2008 - 22:29
Tilhengervekt med brems er 6030kg
#32
Posted 26 May 2008 - 22:29
så om en klasser ned til 3490 kan en dra henger med brems opp til 7500 ? Allså henger på 4010.
Eller må henger være under 3,5 tonn.
Min henger er med nyttelast no 4,2 tonn så det går hvertfall ikke om eg klasser ned bilen. Men det er vel bare og ta av nyttelast på hengern på papiret.
Takker for svar
Lurer på og regge min ned til person bil.
#33
Posted 27 May 2008 - 20:41
Det er dette som er hjelpefjaera paa din ja, du trenger ikke noen nye deler for aa fjerne denne saa sant du har nok gjenger paa U-boltene, noe du skulle ha.
Hmm.. glemte aa se paa datoen her ja, kansje litt sent aa svare... :-)