Gå til innhold



Foto

Får jeg dokumentasjoen en anne plass


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
4 replies to this topic

#1 tahoe 02

tahoe 02

    Offroad-wannabe

  • Medlem
  • PipPip
  • 60 Innlegg:

Posted 18 May 2007 - 23:26

Hadde tenkt å få grønne skilt på min Tahoe 2002 mod. Kjøpte bilen brukt i 2003 hos Bilgum i Ørsta. I fjor sommer fikk pris på nedreg. og ombyg. til grønne skilt og takket ja til det så var det stilt etterpå fra dem, siden har jeg prøvd å purre på pr. mail, men får ikke noe svar på om de er istand til å gjøre dette.
Har også sendt en mail om det er mulig å kun få dokumentasjoen, men uten svar så lagt.
Nå skulle jeg hatt dokumentasjonen på bilen slik at jeg kunne fått gjort dette en annen plass, kan man få dokumentasjonen en annen plass enn der bilen ble kjøpt ny? Bilen er førstegangsregistrert hos Bilgum. Noen som har gode forslag på annen framgangsmåte noexpression.gif
tahoe 2002 LPG

#2 Jeeps

Jeeps

    4x4-Høvding

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5440 Innlegg:

Posted 18 May 2007 - 23:37

Haisann du! Bergheim har det som trengs, dei bygde om min bil:) Er ikkje sikker, men trur ikkje Bilgum har bygt om noken Tahoe enno, men eg fekk pris på det da eg vurderte å kjøpe bil hos dem biggrin.gif

Er ikkje sikker om Bergheim berre leverer ut papira uten å gjøre skjølve jobben, men uansett så tar Bergheim avd Oslo ca 20-25000,- for jobben. Dette skulle også Bilgum ha i fjor sommer.

Edited by Jeeps, 18 May 2007 - 23:43.

Er lykkelig eigar av en bensinslukande Tahoe!

#3 Chevy-LPG

Chevy-LPG

    Onroader

  • Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 13961 Innlegg:

Posted 19 May 2007 - 09:10

Er ikke snakk om å levere ut papirer, men å kjøpe de. Bergheim selger vel disse til de som ønsker det.

Bilgum har jeg selv også dårlig erfaringer med, lite response fra den forhandleren når jeg skulle registrere de i LPGguiden.

#4 chevy g30-93

chevy g30-93

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 10 Innlegg:

Posted 23 May 2007 - 16:55

Skulle nedregistrere en G 30 og ble anbefalt og kontakte Bergheim, hvilket jeg gjorde, reiste inn til Drammen og hentet de, endte med ett A 4 ark til 2500.- med hvordan jeg skulle gjøre for og nedregistrere den selv.
Så, ja de selger nok disse ombyggingspapirene.
I ettertid fikk jeg høre at dersom jeg hadde vært medlem i Amcar, hadde de skaffet samme papiret for max 500.-
Så sjekk med de, kanskje de har en ide om hvor og hvordan dette kan gjøres.

#5 Jeeps

Jeeps

    4x4-Høvding

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5440 Innlegg:

Posted 23 May 2007 - 17:06

QUOTE(Chevy-LPG @ 19 May 2007, 09:10) <{POST_SNAPBACK}>
Er ikke snakk om å levere ut papirer, men å kjøpe de. Bergheim selger vel disse til de som ønsker det.

Bilgum har jeg selv også dårlig erfaringer med, lite response fra den forhandleren når jeg skulle registrere de i LPGguiden.



Ser du er misfornøgd med Bilgum, Chevy-LPG :D

Har vore god kunde hos dei dei siste åra, og det er nok dei som får slippe til Tahoen på servicer også. hehe
Er jo minst 4 t kortere kjøretid til dei, enn til nermeste Bergheimverksted (Bergen)
Eg har iallefall intrykk av at dei er et seriøst firma, som er serviceinstilte og ordner opp.
Garantisaker på bruktbil har aldri vore noko problem å få ordnet der, og har altid fått utlevert leigebil, på dagtid, mens bilen er på verksted, gratis!!

I motsetning til visse andre forhandlere/verksted, så er dette firma det eg har fått best intrykk av når det gjelder serviceinstilling.

Edited by Jeeps, 23 May 2007 - 17:21.