Lykter til Isuzu Campo
Started by
osunde
, May 25 2007 12:15
11 replies to this topic
Posted 25 May 2007 - 12:15
Har fått mangellapp i EU-kontrollen.
Må skifte frontlyktene. Vet noen om andre lykter fra andre biler som passer til Isuzuen. Det er så få brukte deler til salgs.
Trenger også nye baklykter (ikke bra glassene). Tenkte å kjøpe brukte HiLux-baklykter og tilpasse. Har noen erfaring med dette?
Oddvar
Må skifte frontlyktene. Vet noen om andre lykter fra andre biler som passer til Isuzuen. Det er så få brukte deler til salgs.
Trenger også nye baklykter (ikke bra glassene). Tenkte å kjøpe brukte HiLux-baklykter og tilpasse. Har noen erfaring med dette?
Oddvar
Posted 25 May 2007 - 12:37
Jeg har en nesten ny frontlykt til Trooper 89 mod.
Rettelse på bildet
Lykta er Høyre
Steinar
Rettelse på bildet
Lykta er Høyre

Steinar
Edited by Newton, 05 October 2007 - 19:29.
Steinar Lyberg
Klikk her for å maile meg på st-lybe@online.no
Klikk her og besøk min hjemmeside KORANDO
Posted 27 June 2007 - 14:46
QUOTE(Newton @ 25 May 2007, 12:37) <{POST_SNAPBACK}>
Jeg har en nesten ny frontlykt til Trooper 89 mod.
Steinar
Steinar
Kjøpte nye lykter på Meca til kun 69 kr + mva. Måtte legge en pakning i mellom lyktene og pyntelisten fordi lyktene var litt anderledes på baksiden. Men dette fungerer helt perfekt.
Oddvar
Posted 27 June 2007 - 14:58
Flottings. Da hiver jeg min.

Steinar Lyberg
Posted 07 September 2007 - 23:03
Hei!
Lyktene på min Campo begynner å bli veldig dårlig/livsfarlig. Er det mulig å bare bytte reflektorer, eller må jeg bytte hele lykta?
Hva med ekstralys, lett å montere og koble?
Lyktene på min Campo begynner å bli veldig dårlig/livsfarlig. Er det mulig å bare bytte reflektorer, eller må jeg bytte hele lykta?
Posted 07 September 2007 - 23:13
QUOTE(hurricane @ 7 Sep 2007, 23:03) <{POST_SNAPBACK}>
Hei!
Kjære vene ..... Bytt nå hele lykta .
Ekstralys er i tillegg til hovedlyktene - ikke istedet for.
Steinar Lyberg
Posted 09 September 2007 - 00:03
QUOTE(osunde @ 27 Jun 2007, 14:46) <{POST_SNAPBACK}>
Kjøpte nye lykter på Meca til kun 69 kr + mva. Måtte legge en pakning i mellom lyktene og pyntelisten fordi lyktene var litt anderledes på baksiden. Men dette fungerer helt perfekt.
Oddvar
Oddvar
Hei OSUNDE
Har du arttikkel nr eller noe annet for å identifisere/finne igjen lykter hos MECA, Web katalogen deres viser ikke noe slikt til min Campo 91,
Takk
Bojo
Posted 09 September 2007 - 13:23
QUOTE(Newton @ 8 Sep 2007, 00:13) <{POST_SNAPBACK}>
Kjære vene ..... Bytt nå hele lykta .
Hvor finner jeg lykter som passer? Fåes det kjøpt nytt, eller må jeg plukke fra en delebil?
Tenkte på ekstralys i tillegg til hovedlyktene ja. Men det er kanskje både billigere og enklere å bytte hovedlyktene?
Edited by hurricane, 09 September 2007 - 13:26.
Posted 15 September 2007 - 03:00
Hei
Du kan få kjøpe to gode hovedlykter med isuzu campo crewcab på kjøpet, den mangler dynamo, er rusten i planet og ellers godt brukt. For 4000 er den din.
Du kan få kjøpe to gode hovedlykter med isuzu campo crewcab på kjøpet, den mangler dynamo, er rusten i planet og ellers godt brukt. For 4000 er den din.
Sikkert bra det og!
Bil? Isuki selvsagt!
Bil? Isuki selvsagt!
Posted 21 September 2007 - 14:55
QUOTE(osunde @ 25 May 2007, 13:15) <{POST_SNAPBACK}>
Har fått mangellapp i EU-kontrollen.
Oddvar
Oddvar
www.opel-deler.no/campo
Posted 24 September 2007 - 20:01
Hvor mye må jeg gi for greie ekstralykter da? Vanskelig å montere? Hva vil prisen sånn ca. bli på dersom jeg må få et verksted til å gjøre det?
Posted 25 September 2007 - 12:40
på www.opel-deler.no får du det meste til Isuzu