Gå til innhold



Foto

felger til rocky?


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
3 replies to this topic

#1 dyngman

dyngman

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 44 Innlegg:

Posted 04 June 2007 - 22:56

hallo,noen som vet hvilket innpress eller utpress eller hva det nå blir til rockyen min? Problemet er det at jeg har 3" bodylift og 33/12,5/15 men når jeg svinger s¨å subber hjulene borti rammen på maxxs sving ja noen som har noen ide om hvilken felger eller hva jeg eventuelt kan gjøre med det?.
Har vært i kontakt med BG Nor og snakket med de om spacere men de skulle ha 3300 for 30mm spacere så da tenkte jeg heller og bytte felger visst det skulle bli så dyrt allikevel. Visst noen har 10" felger til rocky med passendes innpress/utpress til mitt formål som kunne tenke seg og selge så er det velkommen til og sende meg en OM biggrin.gif

MVH

#2 rocky td

rocky td

    Offroader

  • Supermedlem
  • PipPipPip
  • 331 Innlegg:

Posted 05 June 2007 - 15:46

QUOTE(dyngman @ 4 Jun 2007, 22:56) <{POST_SNAPBACK}>
hallo,noen som vet hvilket innpress eller utpress eller hva det nå blir til rockyen min? Problemet er det at jeg har 3" bodylift og 33/12,5/15 men når jeg svinger s¨å subber hjulene borti rammen på maxxs sving ja noen som har noen ide om hvilken felger eller hva jeg eventuelt kan gjøre med det?.
Har vært i kontakt med BG Nor og snakket med de om spacere men de skulle ha 3300 for 30mm spacere så da tenkte jeg heller og bytte felger visst det skulle bli så dyrt allikevel. Visst noen har 10" felger til rocky med passendes innpress/utpress til mitt formål som kunne tenke seg og selge så er det velkommen til og sende meg en OM biggrin.gif

MVH



anbefaler deg å få tak i 10*15 whitespoke felger , og evt. spacere på biltema .... i trondheim selges spacere over deledisk for 30 kroner pr. par !!! dribble.gif
endelig i gang med sesongen igjen !!! Gleder meg til neste konkurranse :)

#3 dyngman

dyngman

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 44 Innlegg:

Posted 06 June 2007 - 20:13

QUOTE(rocky td @ 5 Jun 2007, 15:46) <{POST_SNAPBACK}>
anbefaler deg å få tak i 10*15 whitespoke felger , og evt. spacere på biltema .... i trondheim selges spacere over deledisk for 30 kroner pr. par !!! dribble.gif


hvor mye bygger spacerene de har på biltema da? hvor får jeg fatt på slike penger og til rimelig pris?

MVH Dyngman

#4 rocky td

rocky td

    Offroader

  • Supermedlem
  • PipPipPip
  • 331 Innlegg:

Posted 07 June 2007 - 20:45

QUOTE(dyngman @ 6 Jun 2007, 20:13) <{POST_SNAPBACK}>
hvor mye bygger spacerene de har på biltema da? hvor får jeg fatt på slike penger og til rimelig pris?

MVH Dyngman


spacerene bygger 3 eller 5 mm ( 2 forskjellige typer på lager og fremdeles 30 kr.for 2 stk)
endelig i gang med sesongen igjen !!! Gleder meg til neste konkurranse :)