Gå til innhold



Foto

Isuzu Amigo??


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
1 reply to this topic

#1 Bjorn78

Bjorn78

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 103 Innlegg:

Posted 01 July 2007 - 21:52

Hei...

Madammen har fått spørsmål om hun vil overta en nato-registrert Isuzu Amigo 99 eller 01 modell... Hun var litt usikker i farta smile.gif

Er dette samme bilen som en kort frontera?? Kan man bare hente deler i øst og vest fra frontera??

Hvis man skal selge denne saken i norge, hvor mye kan man forvente å kunne få?? På norske skilt selvfølgelig smile.gif

Eventuelt hvis man selger den stykkvis og delt??

Mange spørsmål, men også forhåpentligvis mange svar da blink.gif


Bjørn

#2 kaiat

kaiat

    Offroad-wannabe

  • Medlem
  • PipPip
  • 50 Innlegg:

Posted 02 July 2007 - 18:22

Skal være samme bil som Frontera ja, men dette er vel bensinmotor? I så fall kan det bli vanskelig å selge den. Du må vel ut med noen avgiftskroner her også, kan fort koste mer enn det smaker. Tenker da på om det står noe V6-bensinmotor i den eller noe slikt. Du får den ikke inn som varebil, så her er det fulle personbiltakster. En Frontera med diesel ligger på rundt +/- 200-240 000 kr, så kommer denne Isuzuen på mer enn det ferdig regga, tror jeg at jeg hadde styrt unna denne.

Delebil kan kanskje gå. Men hvis dette er en bensinbil altså, så skal du huske på at 99% av alle Frontera i Norge er diesel. Mulig det ikke er alle deler som går overens. Nå tror jeg at motorene er samme som i Opel personbiler, også for bensinalternativene, så det finnes kanskje noen kjøpere der.

Men har du noe mer info om bilen kanskje?