http://evatech.net/p...007/movie01.wmv
Gressklipper etter min smak!
Started by
Bruker fjernet
, Aug 10 2007 19:47
9 replies to this topic
Posted 10 August 2007 - 19:47
Posted 11 August 2007 - 11:00
QUOTE(Mr. Winchester @ 10 Aug 2007, 19:47) <{POST_SNAPBACK}>
må si meg enig der...begynner og bli lei av denne klipperen som jeg har,elektrisk med skjøteledning som er spleiset 2 ganger
HAR LYSTPÅ SKIKKELIG 4X4 IGJEN....
Posted 11 August 2007 - 11:22
Tøff den... men tror eg hadde valgt ein klipper med oppsamler av samme type som den på filmen
viss ikkje så kan du få det tavelt med klippinga med mindre du vil at plenen skal sjå ut som ein gress åker,,, du kan jo raka vekk grase og...
Mats Erik Mølster
Tlf :97143334
Suzuki SJ410 (Standard 2008)
Valen i Kvinnherad
Kvinnherad Offroadklubb!!!
Gud Være med deg... Nei ellers takk eg går sjøl.
----------------------------------------------------
Neisj! bilen tåle nok ein tur te...
Member of Team Oops
-Oops...
Tlf :97143334
Suzuki SJ410 (Standard 2008)
Valen i Kvinnherad
Kvinnherad Offroadklubb!!!
Gud Være med deg... Nei ellers takk eg går sjøl.
----------------------------------------------------
Neisj! bilen tåle nok ein tur te...
Member of Team Oops
-Oops...
Posted 11 August 2007 - 13:22
De nye miljøriktige gressklipperne levers visst ikke med oppsamler.
Er visst mye bedre å la det gå tilbake i plenen som en form for gjødsel.
*Multiclip/bio
Multiclip betyr at grasset finhakkes og blir liggende igjen på plenen som gjødning. Dermed slipper du å ha et oppsamlingssted/kompostbinge for gresset, og du sparer tid i forhold til å bruke en klipper med oppsamler
*Multiclip/bio
Multiclip betyr at grasset finhakkes og blir liggende igjen på plenen som gjødning. Dermed slipper du å ha et oppsamlingssted/kompostbinge for gresset, og du sparer tid i forhold til å bruke en klipper med oppsamler
Edited by Mr. Winchester, 11 August 2007 - 13:25.
Posted 11 August 2007 - 13:50
QUOTE(Mr. Winchester @ 11 Aug 2007, 13:22) <{POST_SNAPBACK}>
De nye miljøriktige gressklipperne levers visst ikke med oppsamler.
*Multiclip/bio
*Multiclip/bio
har oppsamler på min,,måtte tømme 5ganger sist. liten klipper og 3uker siden sist jeg klippet...
Posted 11 August 2007 - 16:48
Har nesten ikke fått klippet i sommer jeg heller. Men prøver så godt jeg kan i mellom regnskurene. Har bare en gammel norlett, type veldig liten uten oppsamler jeg da. Men det går da på ett vis
Posted 11 August 2007 - 17:03
QUOTE(Mr. Winchester @ 11 Aug 2007, 16:48) <{POST_SNAPBACK}>
Har nesten ikke fått klippet i sommer jeg heller. Men prøver så godt jeg kan i mellom regnskurene. Har bare en gammel norlett, type veldig liten uten oppsamler jeg da. Men det går da på ett vis 
type hvit?
Posted 11 August 2007 - 17:10
Joa, stemmer det. Med B&S motor, den motoren er merklig nok like lettstartet i dag som om den skulle være ny.
Posted 11 August 2007 - 17:30
QUOTE(Mr. Winchester @ 11 Aug 2007, 17:10) <{POST_SNAPBACK}>
Joa, stemmer det. Med B&S motor, den motoren er merklig nok like lettstartet i dag som om den skulle være ny.
far min hadde en klipper med b&s..den gikk i nesten 20år...men en dag kom olja ut eksosen...i flytende form..hele eksosen var også rustet vekk...så det var fri eksos..skikkelig bråk...
Posted 14 August 2007 - 12:15
Har en MTD med en B&S 15 hk motor, den er bare 23 år gammel. Starter på sekundet. Bråker noe i h.....
Ja takk, begge deler!