Gå til innhold

Foto

Vrang 6.2

This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
22 replies to this topic

#21 chevy k5

chevy k5

Offroader

• Medlem
  • PipPipPip
  • 128 Innlegg:

Posted 19 September 2007 - 15:28

QUOTE(Sølepytten @ 19 Sep 2007, 15:06) <{POST_SNAPBACK}>
Selve prossesen å bytte motor tror jeg ska gå greit men den er jo som du sa en stor tung klump,så å lirke den på plass foreksempel er jo sikkert ikke bare bare biggrin.gif

Nei jeg har et wix(wixen?) dana 33123 diesel filter(et hvit sylinder formet),detta bytta jeg etter den drukna(siden jeg hadde luft i systemet alikevel)...så tror det ska være tett rundt der

er rimeli grei skruving og bytte i dem.men for min del har jeg bare et garagetak og henge den i.komplett motor er vel 4-500kg.stor sjangs for at taket kommer ned isteden for at motor går opp

#22 Sølepytten

Sølepytten

Offroad-wannabe

• Medlem
  • PipPip
  • 53 Innlegg:

Posted 19 September 2007 - 18:05

QUOTE(chevy k5 @ 19 Sep 2007, 16:28) <{POST_SNAPBACK}>
er rimeli grei skruving og bytte i dem.men for min del har jeg bare et garagetak og henge den i.komplett motor er vel 4-500kg.stor sjangs for at taket kommer ned isteden for at motor går opp

Klart da er det jo litt værre biggrin.gif Har heldigvis verskted å stå å skru i jeg,vi har elefant osv så gå greit MEN har ikke lyst forde laugh.gif

#23 chevy k5

chevy k5

Offroader

• Medlem
  • PipPipPip
  • 128 Innlegg:

Posted 19 September 2007 - 21:42

QUOTE(Sølepytten @ 19 Sep 2007, 19:05) <{POST_SNAPBACK}>
Klart da er det jo litt værre biggrin.gif Har heldigvis verskted å stå å skru i jeg,vi har elefant osv så gå greit MEN har ikke lyst forde laugh.gif

nån som e heldi.får lånt en stor dobbelgarage når jeg vill,men dårli med løfte redskap.går og venter på alt av foringer,ledd,kingbolter,julager,kryss,dempere og litt småtteri til som ska skiftes før vinteren kommer,så blir det ny forsterket automat og fordelingskasse.etter dette blir det vel og overhale motor,så får nokk lov og skruve litt framover.neste sommerferie blir brukt til interiør vist man ikke er så lei av den at blir solgt.