Gå til innhold



Foto

Offroad.no er blitt pirat4x4 ??


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
65 replies to this topic

#61 Wikingen

Wikingen

    Steingæern Bushwacker

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1560 Innlegg:

Posted 16 September 2007 - 13:13

QUOTE(Jørn Larsen @ 15 Sep 2007, 14:31) <{POST_SNAPBACK}>
nei men hærre gud for en gjæng me sutrate kjærringa no må dokk faen mæ begynn å våkne opp å e hør på koss dokk holder på det hærre lavmål slutt å toill kom dokk te hælvete ut å kjør litt offroad for det e vel fortsatt det det hele handle om devil.gif


Kunne ikke vært mer enig i Jørn sitt innlegg.

Til informasjon er det "stuntet", som her blir diskutert, ikke brudd på noe lovverk, hverken det være seg merkevarelovgivningen, markedsføringslovgivning eller noe annen relevant lovparagraf, ikke engang i USA!!! rolleyes2.gif

Se på det som markedsføring av begge nettstedene, og slutt å tøve!!! Hvor pokker hadde vi vært uten litt fleip og ironi da folkens!! Skjerp dere!!! Se bare på Ford-folk vs Chevy-folk osv... De biter da ikke hue av hverandre selv om tonen ofte kan virke krass for utenforstående... Er det virkelig mulig å lage så mye ball utav dette??

Jeg bruker begge nettsteder med stor iver, og ønsker begge lykke til videre. dribble.gif

Mvh

Edited by Wikingen, 16 September 2007 - 13:18.

Roy I. Hernes, også kalt Mr. Plaztic.
Har sagt:
Auda! Det så ikke så dypt ut på avstand...Rygge nei!! Ikke f...!! Rust kan være pent, det...
_______________________________________________________________________________
Treffes på tlf.: 90628821 ved behov.
Bosatt i Høyjord i Andebu/Vestfold, verdens navle...! :)
2017 MB-Vito Tourer, 1999 Jeep GC (WJ). :)


#62 Zuki

Zuki

    Skogens Konge

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1858 Innlegg:

Posted 16 September 2007 - 17:45

QUOTE(anders @ 15 Sep 2007, 09:38) <{POST_SNAPBACK}>
Zuki var den første her på forumet som fant dette ut


Dette er feil, jeg fikk vite det av Tommy. Og jeg driter egentlig langveis i hele forumet nå, jeg koser meg egentlig andre steder og har gjort det ganske lenge. Offroad.no har i seg selv nå blitt et fint forum, med alle de viktige funksjonene tilbake. Men litt seint for min del, så det eneste som engasjerer meg nå her på berget (eller HAR engasjert meg) i det siste er Suzukiklubben. Derfor nevnte jeg det DER, slik at det fra min side ble på et lukket forum i forbindelse med et annet tema. Og det gjorde jeg blant annet fordi jeg heller ikke ser vitsen med "forumkrig" i det åpne rom, og kun ønsket å fortelle dette i lukket forum som et ledd i en annen diskusjon. Jeg svarte i denne tråden først en stund etter at den var startet.

Har av samme årsak ikke giddet å rope noe mer nokså lenge verken i åpne fora her eller på andre åpne fora, og har holdt meg i kulissene. Geared har tydeligvis ikke merket dette, han har visst funnet en slags hobby i å tyne meg som person for mine meninger om klubbens lokalisering. Det er i grunn ganske skuffende å se at han også drar dette inn HER, og jeg har virkelig ingen ide om intensjonene bak dette.

#63 Paul Håkon

Paul Håkon

    Grand offroader

  • Supermedlem
  • PipPipPipPip
  • 869 Innlegg:

Posted 22 September 2007 - 21:06

Takk for et bra forum. Trives godt her.
-Offroaders Hordaland - Modalen kjørefelt-


87 Toyota Land Cruiser BJ75

#64 Catosen

Catosen

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1281 Innlegg:

Posted 18 November 2007 - 23:55

Jeg må bare si at jeg ikke skjønner problemet....at Anders har vært så våken at han snappet de domenene synes jeg bare er Moro ikke noe annet....At Pirate4x4 selv ikke registrerte de domenene samtidig er jo bare treghet av de......Alle vet jo at domene navn som er nesten identiske med kjente domener er vanlig at folk skaffer seg........

Nei slutt å krangle å se dette som det det er........en moro ting smile.gif
Catosen

#65 Nöcke Gunnar

Nöcke Gunnar

    Forskrudd i skuffelse over myndighetene.

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3691 Innlegg:

Posted 26 November 2007 - 09:07

Daglig, minst, er jeg innom suki-delen av forumet. Gir meg stor glede og gir meg en masse tekniske tips.

Av og til surfer jeg litt rundt på andre steder. Herregud, denne tråden er en diskusjon uten mål og mening.

Ta en tur ut, kjør bilen inn i snøkavet og se snøspruten opp rundt hele bilen når den slynger seg sakte fremover på et for andre biler ufremkommelig sted.

Kjør fast, jobb bilen løs igen og fortsett. Vinn meter for meter. Kom frem der dere aldri har kommet frem tidligere.

Bruk mer tid på det og mindre tid på å diskutere hvem som pisser i hvem sin brønn.

Alle steder som samler folk med interesse for sin hobby har like stor verdi. Hva faan spiller det for rolle om det ligger en link sånn eller slik.

Hev dere over småligheter og vær litt voksne, vær offroadere ikke brønnpissere.

#66 Chevy-LPG

Chevy-LPG

    Onroader

  • Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 13961 Innlegg:

Posted 26 November 2007 - 14:35

La Nocke være de siste ord her nå.

Denne tråden har nå vært død i to måneder med unntak av et innlegg.

La den fortsatt være det !!!!!!!!!!

Edited by Chevy-LPG, 26 November 2007 - 14:36.