Gå til innhold



Foto

AMCAR er også på banen


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
25 replies to this topic

#21 Stein-K

Stein-K

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1164 Innlegg:

Posted 14 October 2007 - 09:40

QUOTE(Gjest @ 13 Oct 2007, 16:25) <{POST_SNAPBACK}>
Av flere rare grunner, dog ingen spesielt bra da....

Jeg husket ikke alle klubbene land og strand rundt , og da jeg luftet lista til de som var invitert, så var det heller ingen andre som kom på noen flere....

Dessverre men mellom 4 utenlandsreiser, 12 timers arbeidsdager og 6 dagers uker siden jeg begynte på dette, så glapp dette for meg. Håper på forståelse for at selv ikke jeg klarer å få med meg apsolutt allt.

Men håper at dere støtter opp om forslaget selv om dere ble glemt! Enten ved å lage deres egne innsigelse, eller ved å bruke den som ble fremarbeidet i forbindelse med dette møtet.


Sorry, dette var mitt innlegg. Var visst ikke logget inn når jeg svarte blink.gif
Kjør hardt, kjør stil. Karosseriet er en slitedel....!

Min garasje hos JCN

#22 ZukiJack

ZukiJack

    Huffroader

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3756 Innlegg:

Posted 14 October 2007 - 10:31

QUOTE(HardKåre @ 13 Oct 2007, 21:44) <{POST_SNAPBACK}>
Er det slik å forstå at det også er ønskelig at privatpersoner sender inn denne høringsuttalelsen? Skal den da bare skrives ut i sin nåværende form, på vegne av AmCar?

Du endrer vel da bare fra AmCar til ditt navn/din klubb....

#23 Frode

Frode

    Jeep-bygger

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3881 Innlegg:

Posted 14 October 2007 - 12:13

Vil tro det kan funke, ja.
er vel heller ikke noe problem om man bare setter sitt navn under Amcar sitt brev og sender inn. De ser jo at det er samme brevet, så poenget blir vel å vise sin støtte.
IPB Image

www.terrengbil.com

#24 sven

sven

    4x4-Høvding

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4833 Innlegg:

Posted 14 October 2007 - 15:37

QUOTE(Frode @ 14 Oct 2007, 12:13) <{POST_SNAPBACK}>
Vil tro det kan funke, ja.
er vel heller ikke noe problem om man bare setter sitt navn under Amcar sitt brev og sender inn. De ser jo at det er samme brevet, så poenget blir vel å vise sin støtte.


jeg bare skrev klubbens navn og adresse over og underskrev med mitt navn som formann i østfold offroad klubb, la ved brevet fra offroad.no og skrev et enkelt kort brev som fortalte at klubben hos oss stilte oss 100% bak disse uttalelsene


#25 Frode

Frode

    Jeep-bygger

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3881 Innlegg:

Posted 14 October 2007 - 23:08

Var omtrent det jeg også så for meg, Sven.
IPB Image

www.terrengbil.com

#26 Stein-K

Stein-K

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1164 Innlegg:

Posted 27 January 2008 - 21:36

Har hatt dialog med Stein Moe og han igjen med DN angående høringen. DN har åpnet for at vi kan komme med konstruktive innspill på en plan for nasjonale og regionale "baner" som evnt kanskje kan bli permanente motorsportsarenaer.

Her snakker vi om Rena, Svarstad, og andre mulige steder som tidligere har vært og fortsatt brukes som løyper/ områder. De som var med på møtet har fått en mail av Stein Moe ang dette. Det er ytterst viktig at vi følger opp dette da det kan se ut som om de faktisk har en positiv vinkling på dette og ønsker en liten follow-up på dette.

Er det noen som ikke har fått info fra Amcar, så si ifra og jeg videresender denne!!! Høringen blir overlevert Miljøverndepartementet 15. feb, så dette er siste muilighet til å bidra i denne runden. Alle innspill og ideer sendes Stein Moe på Amcar.

Det er lys i tunnellen!!!! Og det er sannsyneligvis ikke toget som kommer imot oss wink.gif biggrin.gif
Kjør hardt, kjør stil. Karosseriet er en slitedel....!

Min garasje hos JCN