DanVito sin Patrol sjå
Posted 11 January 2013 - 00:35
Frammgang på Patrol prosjektet, motor er tørnet rundt i dag, ikke start men det kommer, må bare finne ut hvilken radiator som skal på plass, 3,3 radiatoren va på tur i oppløsning så det blir nok oppussing av radiatoren som sto på 2,8 motoren.funderer også på montering av oljekjøler på 3,3 motoren som kompensasjon hvis radiatoren blir for liten ![]()

Sjåen
D.Tverfjell
If you can't fuck it, screw it!
Posted 14 January 2013 - 23:01
http://www.euro4x4parts.com/parts/ sku hadd mer plass på Kredittkorte ser æ ja ![]()

Sjåen
D.Tverfjell
Posted 15 January 2013 - 15:49
Oi sweet!!!
Hadde jeg sett den siden en uke før kunne jeg jammen spart noen kroner
Posted 19 May 2013 - 23:43
Da va det bare en Patrol igjen på tunet, Mangler navn på prosjektet men det dukke vel opp nokka
Har en shitload med dela akkurat nu så e bare å få pusla den sammen, ska prøve å få inn no bilder etter hvert
Forden ville ikke spille ball å bestemte seg for å ikke gå gjennom PKK, så dagen i dag har gåd med på bremse fiksing.... Bare gear kassa igjen å bli klok på

Sjåen
D.Tverfjell
Posted 10 June 2013 - 15:05
Begynner å ligne ex-Ambulanse nu :-)
Posted 09 January 2014 - 22:32
Well da var mann blid ford mann... alle patrolene forsvunnet. Har to 7.3 IDI econoline Van en vare å en Custom Line, har begynt å skru meg klok på disse bilene nu. Vare bilen fikk jeg av en fyr som holdt på å tilte fordi den var rå i forbruk å feil på gearkassa, fant ut av det med gear kassa etter litt om og men noe ikke verkstedene hadde klart å finne ut av ;P forbruke ble justert ned til ca 1L på mila noe som ikke er så hakka gærnt
eneste jeg ikke blir helt klok på noen av bilene e den hærlige amerikanske elektronikken fy fan for no søl! men går vel annt å finne ut av ;P

Sjåen
D.Tverfjell