Gå til innhold



Foto

Bilsportforbundet.


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
15 replies to this topic

#1 vaktmester

vaktmester

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 704 Innlegg:

Posted 28 October 2007 - 10:33

Vi her i Hordaland kan glede oss over stor fremgang i offroadsportens ånd, kjørefelt, oppslutning og Norgescuprunde, en stor gruppering med initiativrike personer som ser fremover med glede. Men det må alltid være noe, vi har kontaktet Bilsportforbundet......... Noen av oss trenger nye kort/lisenser dommer/teknisk, noen ønsker å fornye kort som har utløpsdato. Det sendes mail til forbundet i August, vi fikk svar at i løpet av kort tid skulle de på nettsidene si noe om dette, jaja, finner ikke noe, ny mail sendt 17.10, håper at det kommer svar snart, kanskje??
Håper på at hvis det ringer en bjelle hos noen, så sett inn noen ord her.

Hilsen Lasse
Lisensløs entusiast
Kjørt mye og lenge
TEAM ANTISTRESS, OFFROADERS HORDALAND OG DORK
Vi tar det med ro....44" er fete dekk, en meter er for lite!!!!!
Ikke lenger ett av de dårligste trialteamene i verden på grunn av Åge
Det er ikke resultatet som teller, men at det tar lang tid og aldri blir helt ferdig

#2 hjallis

hjallis

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 219 Innlegg:

Posted 28 October 2007 - 21:10

snakk med tommy olsen på pirate 4x4 han holder kurs og kan hjelpe dere

#3 Øystein

Øystein

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1655 Innlegg:

Posted 28 October 2007 - 22:05

QUOTE(vaktmester @ 28 Oct 2007, 10:33) <{POST_SNAPBACK}>
mail


Ta og ring dem heller... De er hyggelige smile.gif
Vier her...

#4 vaktmester

vaktmester

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 704 Innlegg:

Posted 28 October 2007 - 22:55

Kan vi få svar på mail og kort gjennom telefonen??? Stilig!!!! Er de frysetørret?

Hilsen Lasse
Uavkortet
Kjørt mye og lenge
TEAM ANTISTRESS, OFFROADERS HORDALAND OG DORK
Vi tar det med ro....44" er fete dekk, en meter er for lite!!!!!
Ikke lenger ett av de dårligste trialteamene i verden på grunn av Åge
Det er ikke resultatet som teller, men at det tar lang tid og aldri blir helt ferdig

#5 Øystein

Øystein

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1655 Innlegg:

Posted 29 October 2007 - 09:35

QUOTE(vaktmester @ 28 Oct 2007, 22:55) <{POST_SNAPBACK}>
Kan vi få svar på mail og kort gjennom telefonen??? Stilig!!!! Er de frysetørret?

Hilsen Lasse
Uavkortet


Som du sikkert vet av egen erfaring så legger man ofte mailer i hylla for så å behandle de når en får tid. En telefon derimot må besvares der og da. Derfor bør man ringe i steden for å maile.

Og selvsagt kan man få kort gjennnom telefonen. Telefonkort.

Kort og godt. Over og ut. Ihvertfall til helga whistle.gif
Vier her...

#6 Arne

Arne

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 715 Innlegg:

Posted 31 October 2007 - 13:23

Vaktmester:
Har sendt deg PM på Pirate4x4, det er der du vil finne info i fremtiden.

#7 sven

sven

    4x4-Høvding

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4833 Innlegg:

Posted 01 November 2007 - 14:07

Nå er det greitt nok at det er på Pirate4x4 den største delen av offroadmiljøet i motorsportsammenheng samles, men det finnes endel her og som er interressert, så jeg syntes at NBF burde være sitt ansvar bevisst og kikke innom disse trådene her og innimellom.

Tror det finnes grunnlag for rekruttering her og...

Edited by sven, 01 November 2007 - 14:07.



#8 Tommy

Tommy

    Pirate....

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6300 Innlegg:

Posted 01 November 2007 - 14:18

QUOTE(sven @ 1 Nov 2007, 14:07) <{POST_SNAPBACK}>
Nå er det greitt nok at det er på Pirate4x4 den største delen av offroadmiljøet i motorsportsammenheng samles, men det finnes endel her og som er interressert, så jeg syntes at NBF burde være sitt ansvar bevisst og kikke innom disse trådene her og innimellom.

Tror det finnes grunnlag for rekruttering her og...


Vi er da innom av og til...
Men siden de aller fleste ressurspersonene på dette med konkurranser og motorsportdelen stort sett bruker pirate så kunne det kanskje vært en ide og stengt dette her på offroad.noJeg foreslo dette For Anders Wenås når vi startet opp med Pirate, og han sa da at de vil vente litt og se.. de siste 9 mnd har vel vist at denne delen nesten ikke brukes lengre er på dette stedet...
Tommy Olsen

#9 Frode

Frode

    Jeep-bygger

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3881 Innlegg:

Posted 01 November 2007 - 16:38

Enkelte tråder er ikke så mye i bruk på Pirate heller, stenger man de av den grunn?
Trådene vil naturligvis bestå her også.
Greit at Tommy og andre som er frontpersoner for NBF holder seg på pirate, men det betyr ikke at man ikke kan stille slike spørsmål her også.

Ooops.. Der holdt jeg på dumme meg ut.. Lada er jo fjærnet fra pirate..
IPB Image

www.terrengbil.com

#10 Tommy

Tommy

    Pirate....

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6300 Innlegg:

Posted 01 November 2007 - 20:26

QUOTE(Frode @ 1 Nov 2007, 16:38) <{POST_SNAPBACK}>
Enkelte tråder er ikke så mye i bruk på Pirate heller, stenger man de av den grunn?
Trådene vil naturligvis bestå her også.
Greit at Tommy og andre som er frontpersoner for NBF holder seg på pirate, men det betyr ikke at man ikke kan stille slike spørsmål her også.

Ooops.. Der holdt jeg på dumme meg ut.. Lada er jo fjærnet fra pirate..


Slapp av Frode... det er vel ingen av Aene som er døde enda.. bare lurte siden du plutselig går av skaftet når det egentlig ikke har så mye med deg å gjøre....

Senk skuldrene litt vettu... du har vært litt amper i det siste... wink.gif wink.gif
Tommy Olsen

#11 Frode

Frode

    Jeep-bygger

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3881 Innlegg:

Posted 01 November 2007 - 20:50

QUOTE(Tommy @ 1 Nov 2007, 20:26) <{POST_SNAPBACK}>
Slapp av Frode... det er vel ingen av Aene som er døde enda.. bare lurte siden du plutselig går av skaftet når det egentlig ikke har så mye med deg å gjøre....

Senk skuldrene litt vettu... du har vært litt amper i det siste... wink.gif wink.gif


Hjelper ikke å prøve å drite meg ut, Tommy.
Kan ikke se at jeg har gått av skaftet her.
Har du noe å si kun til A & A kan du jo ringe eller sende mail?

Du foreslår å legge ned noen tråder her fordi de har mindre trafikk enn før, og jeg svarer med å stille spørsmål om du legger ned tråder som har mindre trafikk enn i våres tilsvarende tråder. Ikke at jeg forventer du skal gjøre det, men like dumt som at vi skulle gjøre det.


Som Sven sier så er det vel egentlig ikke for mye å vente at dere som bilsportforbundets representanter i miljøet er innom og svarer en gang i blant.
IPB Image

www.terrengbil.com

#12 Tommy

Tommy

    Pirate....

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6300 Innlegg:

Posted 01 November 2007 - 21:28

QUOTE(Frode @ 1 Nov 2007, 20:50) <{POST_SNAPBACK}>
Hjelper ikke å prøve å drite meg ut, Tommy.
Kan ikke se at jeg har gått av skaftet her.
Har du noe å si kun til A & A kan du jo ringe eller sende mail?

Du foreslår å legge ned noen tråder her fordi de har mindre trafikk enn før, og jeg svarer med å stille spørsmål om du legger ned tråder som har mindre trafikk enn i våres tilsvarende tråder. Ikke at jeg forventer du skal gjøre det, men like dumt som at vi skulle gjøre det.
Som Sven sier så er det vel egentlig ikke for mye å vente at dere som bilsportforbundets representanter i miljøet er innom og svarer en gang i blant.



Vi er da også det av og til, men vil man ha et kjapt svar så spør man andre steder enn her....
eller sender meg eller forbundet en mail..
Jeg er forøvrig på vei ut av ferdighetseksjonen, men kommer selvsagt fortsatt til å hjelpe og svare på de spørsmål jeg får...
Husk at vi også gjør dette på vår fritid, uten noen form for kompensasjon, og ikke alltid tid til å sjekke alle steder...

Edited by Tommy, 01 November 2007 - 21:37.

Tommy Olsen

#13 vaktmester

vaktmester

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 704 Innlegg:

Posted 01 November 2007 - 22:33

Såså, dette var min tråd dere, jeg er blitt kontaktet av Bilsportforbundet, alt er vel, resultater er det viktigste for meg, ikke hvilket forum det skjer på. Vil som bruker av begge forumene få si at det er fint med konkuranse men krig er bortkastet tid.

Hilsen Lasse
Biforumist
Kjørt mye og lenge
TEAM ANTISTRESS, OFFROADERS HORDALAND OG DORK
Vi tar det med ro....44" er fete dekk, en meter er for lite!!!!!
Ikke lenger ett av de dårligste trialteamene i verden på grunn av Åge
Det er ikke resultatet som teller, men at det tar lang tid og aldri blir helt ferdig

#14 Frode

Frode

    Jeep-bygger

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3881 Innlegg:

Posted 01 November 2007 - 23:33

Fint smile.gif
Gidder du å dele informasjonen med oss når du har den?
IPB Image

www.terrengbil.com

#15 Øystein

Øystein

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1655 Innlegg:

Posted 04 November 2007 - 22:29

QUOTE(Frode @ 1 Nov 2007, 23:33) <{POST_SNAPBACK}>
Fint smile.gif
Gidder du å dele informasjonen med oss når du har den?


I hvilken grad er det interessant for oss andre om Lasse har fått orden på lisensene sine? blink.gif
Vier her...

#16 Arne

Arne

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 715 Innlegg:

Posted 04 November 2007 - 23:18

QUOTE(Øystein @ 4 Nov 2007, 22:29) <{POST_SNAPBACK}>
I hvilken grad er det interessant for oss andre om Lasse har fått orden på lisensene sine? blink.gif


Saken har ingen allmenn interesse, men det opprinnelige svaret Lasse fikk fra NBFs organisasjonssjef Trond Bakkom henviste til at informasjon ville bli gitt på NBFs egne sider. Regner med at dette blir lagt ut nærmere jul.
Dette dreier seg forøvrig om lisenser for neste år, så det skaper ikke problemer for noen. Normalt sendes nye årslisenser ut sammen med Bilsportboken rundt nyttår.

For genrelle spørsmål vedrørende bilsport henvises til NBFs sider www.bilsport.no
Forbundet har telefonnummer 23 05 45 00
Mailadresse er info@bilsport.no

Edited by Arne, 04 November 2007 - 23:19.