Hei!
Lure bare på om d e/kajnn bli nånn komplikasjoner med å monter større eksos,f.eks 2,5" eller 3" anlegg og powerfilter/konfilter på en 2,4D? Ska ettermonter turbo,men bare lure på kåss det har verre uten turbo. Bli det bare mer bråk å dårligar effekt eller bli det "ber" lyd å samme effekten?
Hilsen en nysjærrig 4-wheeler.
Større eksos og sportsluftfilter?
Started by
tarole
, Nov 01 2007 22:34
2 replies to this topic
#1
Posted 01 November 2007 - 22:34
#2
Posted 01 November 2007 - 23:25
QUOTE(tarole @ 1 Nov 2007, 22:34) <{POST_SNAPBACK}>
Hei!
Lure bare på om d e/kajnn bli nånn komplikasjoner med å monter større eksos,f.eks 2,5" eller 3" anlegg og powerfilter/konfilter på en 2,4D? Ska ettermonter turbo,men bare lure på kåss det har verre uten turbo. Bli det bare mer bråk å dårligar effekt eller bli det "ber" lyd å samme effekten?
Hilsen en nysjærrig 4-wheeler.
Lure bare på om d e/kajnn bli nånn komplikasjoner med å monter større eksos,f.eks 2,5" eller 3" anlegg og powerfilter/konfilter på en 2,4D? Ska ettermonter turbo,men bare lure på kåss det har verre uten turbo. Bli det bare mer bråk å dårligar effekt eller bli det "ber" lyd å samme effekten?
Hilsen en nysjærrig 4-wheeler.
Uten turbo har du ikke særlig å hente bortsett fra lyd ved å sette på større eksos.
Sportsfilter derimot, gir både tøffere lyd, og litt effekt.. mye er det ikke, men det merkes da såvidt
- Because it all went to hælvete in a very krapp turn, som Petter Solberg sier -
#3
Posted 04 November 2007 - 11:23
Uten turbo vil den faktisk gå dårligere da den mister mottrykk ville bygd om til turbo først
Lykkelig eier av en 02 Duramax Silverado