Jeg kom som tilskuer da jeg var usikker på om bilen ville duge.
Det opplegget som ble kjørt ville også min amatørbil og mine egenskaper som fører taklet,
så neste gang vil jeg stille med bil.
Litt justeringer på bilen vil det bli .
Det viste seg at dette også er en fint arr også for tilskuere og jeg og ungene stortrivdes.
Gratulerer med ett flott arr og grattis til vinnerne fra Nord Odal Offraoders.
Hilsen
Fred Bredesen.
PS gleder meg til og se bilder og film.









