Gå til innhold



Foto

NAF MR OR inviterer til Trophy i Nord-Odal 17/11-07


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
21 replies to this topic

#21 olabil

olabil

    Offroad-wannabe

  • Medlem
  • PipPip
  • 55 Innlegg:

Posted 18 November 2007 - 09:59

Takker for en fin dag på Granerud i går.
Jeg kom som tilskuer da jeg var usikker på om bilen ville duge.
Det opplegget som ble kjørt ville også min amatørbil og mine egenskaper som fører taklet,
så neste gang vil jeg stille med bil.
Litt justeringer på bilen vil det bli .
Det viste seg at dette også er en fint arr også for tilskuere og jeg og ungene stortrivdes.
Gratulerer med ett flott arr og grattis til vinnerne fra Nord Odal Offraoders.
Hilsen
Fred Bredesen.
PS gleder meg til og se bilder og film. biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Skruzuki

#22 Krypet

Krypet

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 11 Innlegg:

Posted 18 November 2007 - 13:55

Hei

Jeg har endel filmsnutter i HD (1280x720)
Holder på å redigere noe utdrag.

Dessverre fikk jeg ikke med alle.
da øvelsene var veldig spredte og uten orden i rekkene, motsatt av Herstua. unsure.gif

De legges ut i foto/film-delen (linket til min hjemmeside)

Her er min hjemmeside:
http://home.online.n...olsen/index.cfm


Gi meg noen dager. whistle.gif
På forhånd takk!


Mvh
Ole
Ivrig filmende tilskuer.

cool.gif

Edited by Krypet, 18 November 2007 - 18:42.