Masseyman`s patrol garasje
Started by
masseyman
, Nov 19 2007 23:15
74 replies to this topic
#61
Posted 10 February 2008 - 00:09
Fin dag med mye kjøring, kram snø mesteparten av dagen, og tung gassfot til tider
Sigurd
Mob:90046866
Mob:90046866
#62
Posted 10 February 2008 - 11:47
kjøre du på 35tomera ælj?
Terje Pedersen
93289602
93289602
#63
Posted 10 February 2008 - 12:30
Kjører på 35"x12,5x15
Sigurd
Mob:90046866
Mob:90046866
#64
Posted 29 February 2008 - 23:04
Noe nytt om dagene?? Går og sikler mer og mer på 260... Jækla lyst på en slik en.. Skal vistnok være bedre rustbeskyttet enn de gamle 160`ene...
Hvis du vet av en 260 så skrik ut..
Hvis du vet av en 260 så skrik ut..
Øystein Grønås
2001 Dodge Ram 2500 QCSB, HO Cummins, NV5600, Dana 80 FF, Smarty stacked w/Edge juice w/attitude CTS, BHAF, BD FlowMaX, BD SBS, Kenwood D710E, 5" MBRP, Carli/Bilstein, 3.rd gen trackbar, Borg Warner S363
2001 Dodge Ram 2500 QCSB, HO Cummins, NV5600, Dana 80 FF, Smarty stacked w/Edge juice w/attitude CTS, BHAF, BD FlowMaX, BD SBS, Kenwood D710E, 5" MBRP, Carli/Bilstein, 3.rd gen trackbar, Borg Warner S363
#65
Posted 01 March 2008 - 14:46
Det fins rust på 260 også, må vel ta det værste på bilen min til høsten, De enkleste 260 å få tak i nå er vel den lange utgaven, men hvorfor ikke gå rett opp på en Y60.
Har gjort om exosen på bilen min til foran bakhjulet i 2,5" rakt rør, skal ende bak v.bakhul en gang når jeg har kjøpt meg en overgang og 3"rør. bilen går nå myye bedre enn da det var "u-sving med rundkjøring og to potter" og helt klart en råere lyd
Har gjort om exosen på bilen min til foran bakhjulet i 2,5" rakt rør, skal ende bak v.bakhul en gang når jeg har kjøpt meg en overgang og 3"rør. bilen går nå myye bedre enn da det var "u-sving med rundkjøring og to potter" og helt klart en råere lyd
Sigurd
Mob:90046866
Mob:90046866
#66
Posted 01 March 2008 - 16:41
Synes ikke noe særlig om Y60`en... Har en del rustjobb igjen på min.. Har mye arbeid foran meg til våren...
Øystein Grønås
2001 Dodge Ram 2500 QCSB, HO Cummins, NV5600, Dana 80 FF, Smarty stacked w/Edge juice w/attitude CTS, BHAF, BD FlowMaX, BD SBS, Kenwood D710E, 5" MBRP, Carli/Bilstein, 3.rd gen trackbar, Borg Warner S363
2001 Dodge Ram 2500 QCSB, HO Cummins, NV5600, Dana 80 FF, Smarty stacked w/Edge juice w/attitude CTS, BHAF, BD FlowMaX, BD SBS, Kenwood D710E, 5" MBRP, Carli/Bilstein, 3.rd gen trackbar, Borg Warner S363
#67
Posted 10 March 2008 - 23:02
Da var det på tide med ei oppdatering: mesteparten av tida i helgene går med til rustsveising av en gammel golf, så det blir lite tid til patrol`n. Men det skal monteres nye for dempere, stab stag og muligens intercooler, og flytte ned demperfester på bakaksling og bestille et par dempere i påska. Kaster med et bilde av russefrakken min med det samme
Sigurd
Mob:90046866
Mob:90046866
#68
Posted 10 March 2008 - 23:09
QUOTE(masseyman @ 10 Mar 2008, 23:02) <{POST_SNAPBACK}>
Da var det på tide med ei oppdatering: mesteparten av tida i helgene går med til rustsveising av en gammel golf, så det blir lite tid til patrol`n. Men det skal monteres nye for dempere, stab stag og muligens intercooler, og flytte ned demperfester på bakaksling og bestille et par dempere i påska. Kaster med et bilde av russefrakken min med det samme
dævven, den vart jo tøff da. nissan patrol, hæ? kor tøft
hehe
Zuki trailbil under oppbygging
#69
Posted 17 March 2008 - 09:54
Da er 3" eksos kommet på plass, ble super lyd Justerte også på litt mer diesel, så nå gjenstår det kun å få ned turbotrykket til rundt 0,9
Sigurd
Mob:90046866
Mob:90046866
#70
Posted 07 April 2008 - 16:27
QUOTE(masseyman @ 11 Mar 2008, 00:02) <{POST_SNAPBACK}>
Da var det på tide med ei oppdatering: mesteparten av tida i helgene går med til rustsveising av en gammel golf, så det blir lite tid til patrol`n. Men det skal monteres nye for dempere, stab stag og muligens intercooler, og flytte ned demperfester på bakaksling og bestille et par dempere i påska. Kaster med et bilde av russefrakken min med det samme
hehe, drit kul russe jakke det der da
Edited by arnsteinh, 07 April 2008 - 16:28.
#72
Posted 17 April 2008 - 13:20
Hehe, greit at forsterker`n fikk strøm fra spiller`n å ja Ble da ikke så alt for dårlig lyd heller, med tanke på at det var kun brukt noen nye ledninger her å dær, resten var fra forrige århundre, men jaggu ble det lyd likevel.
Har planer om å skifte begge fjærpakkene, montere 2 siste bump stop`s og få sveiset på fester til dempere på bak aksling i helga
Har planer om å skifte begge fjærpakkene, montere 2 siste bump stop`s og få sveiset på fester til dempere på bak aksling i helga
Sigurd
Mob:90046866
Mob:90046866
#73
Posted 22 May 2008 - 20:56
Har vært lite oppdateringer i denne garasjen min hær på forumet i det siste, men bilen har fått seg noen enkle skjærm-breddere, litt tectyl og et nytt ny-lakkert panser som snart skal sendes til motivlakkering. og jeg kjørte opp for bil den 05.05.08
Sigurd
Mob:90046866
Mob:90046866
#74
Posted 22 May 2008 - 21:27
Gratulerer med kortet Neste oppgave er å beholde det...
Øystein Grønås
2001 Dodge Ram 2500 QCSB, HO Cummins, NV5600, Dana 80 FF, Smarty stacked w/Edge juice w/attitude CTS, BHAF, BD FlowMaX, BD SBS, Kenwood D710E, 5" MBRP, Carli/Bilstein, 3.rd gen trackbar, Borg Warner S363
2001 Dodge Ram 2500 QCSB, HO Cummins, NV5600, Dana 80 FF, Smarty stacked w/Edge juice w/attitude CTS, BHAF, BD FlowMaX, BD SBS, Kenwood D710E, 5" MBRP, Carli/Bilstein, 3.rd gen trackbar, Borg Warner S363
#75
Posted 23 May 2008 - 14:59
Blir nok ikke noe problem, har hatt traktor kortet i 2 år fra før, så jeg veit hvor avhengi jeg er av lappen, pluss at patrol`n er best å holde fartsgrensene med.
Sigurd
Mob:90046866
Mob:90046866