Gå til innhold



Foto
- - - - -

Oddimanns garasje


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
53 replies to this topic

#41 mæjus

mæjus

    Delvis offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3608 Innlegg:

Posted 22 January 2008 - 17:32

Da sees vi nok på Ekofisk i løpet av 3-4 måneder biggrin.gif Jobben gikk i boks den thumbsup.gif
............................................................................................................................................
Hvorfor må man tenke før man snakker, når man ikke vet hva man skal si før man har sagt d?


Min Chevy og Eks Ford garasje

Marius S. Markussen
Mob 95928863
mariusmarkussen@hotmail.com

IPB ImageIPB ImageIPB ImageIPB ImageIPB Image

#42 oddimann

oddimann

    Grand offroader

  • Supermedlem
  • PipPipPipPip
  • 720 Innlegg:

Posted 22 January 2008 - 17:46

Grattis så mye du,du var dritt heldig for å si det sånn. Jeg er ute nå,kom ut i går,og har jææævla lenge igjen.3 Uker fri neste gang.Du får sikkert 4 uker fri hver gang tror jeg,vi er inne i en sånn 2-4-2-3 rotasjon,men dere har 2 - 4 hele tiden,lucky you. biggrin.gif Får håpe vi treffes da.
.......får prøve litt til.

#43 mæjus

mæjus

    Delvis offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3608 Innlegg:

Posted 22 January 2008 - 19:32

QUOTE(oddimann @ 22 Jan 2008, 17:46) <{POST_SNAPBACK}>
Grattis så mye du,du var dritt heldig for å si det sånn. Jeg er ute nå,kom ut i går,og har jææævla lenge igjen.3 Uker fri neste gang.Du får sikkert 4 uker fri hver gang tror jeg,vi er inne i en sånn 2-4-2-3 rotasjon,men dere har 2 - 4 hele tiden,lucky you. biggrin.gif Får håpe vi treffes da.

Jo takker så masse. Er i skikkeløig lykkerus nå dribble.gif Ja kjent med den rotasjon der ja, for fattern å de å kjørte den en stund men gikk over til 2-4 for en stund siden. Gleder meg allerede. Regner med e får god tid til hobbyer nå biggrin.gif
............................................................................................................................................
Hvorfor må man tenke før man snakker, når man ikke vet hva man skal si før man har sagt d?


Min Chevy og Eks Ford garasje

Marius S. Markussen
Mob 95928863
mariusmarkussen@hotmail.com

IPB ImageIPB ImageIPB ImageIPB ImageIPB Image

#44 oddimann

oddimann

    Grand offroader

  • Supermedlem
  • PipPipPipPip
  • 720 Innlegg:

Posted 12 February 2008 - 15:34

Javel,etter en rolig førsteuke i friperioden,så startet jeg i går med sveisingen på den høyre stolpen til bakluka,kunne gått bedre,men det kommer seg etterhvert håper jeg.I morgen så er det andre siden som skal til pers,og der er det mye mindre rust,heldigvis.

Attached Thumbnails

  • Picture_047.jpg
  • Picture_048.jpg
  • Picture_049.jpg

.......får prøve litt til.

#45 oddimann

oddimann

    Grand offroader

  • Supermedlem
  • PipPipPipPip
  • 720 Innlegg:

Posted 20 February 2008 - 14:24

Så var det siste rapport før nordsjøturen.Nå har jeg fått kappet av det rustne og dårlige på den bakerste bjelken som jeg hadde igjen fra -86 mod.Den var ikke så verst,men den venstre enden var dårlig.Jeg måtte også kappe vekk det ene brakettfeste for hengslene (den venstre),og lage nytt og sveise på.Men nå er det gjort,og resultatet ble meget bra etter mine øyne ihvertfall biggrin.gif biggrin.gif Som dere ser så er det fortsatt fin vinter her i Stavanger,mildt,grønt og flott dribble.gif "Ute og jobbe med bilen vær"Fikk til og med malt det alt med svart.Den svarte malingen er også Epoxy,Jotaproof topcoat heter den.

Attached Thumbnails

  • Picture_051.jpg
  • Picture_052.jpg
  • Picture_053.jpg
  • Picture_054.jpg

Edited by oddimann, 20 February 2008 - 14:27.

.......får prøve litt til.

#46 ZukiJack

ZukiJack

    Huffroader

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3756 Innlegg:

Posted 20 February 2008 - 18:50

Fader... Hva skulle du funnet på om biler ikke hadde rustet??? rofl.gif

Mange skal ha det til at amerikansk er størst og best...gjelder det RUST også??...
Keep on the good work..

Edited by ZukiJack, 20 February 2008 - 18:51.


#47 oddimann

oddimann

    Grand offroader

  • Supermedlem
  • PipPipPipPip
  • 720 Innlegg:

Posted 20 February 2008 - 21:26

QUOTE(ZukiJack @ 20 Feb 2008, 18:50) <{POST_SNAPBACK}>
Fader... Hva skulle du funnet på om biler ikke hadde rustet??? rofl.gif

Mange skal ha det til at amerikansk er størst og best...gjelder det RUST også??...
Keep on the good work..

Kansje ikke størst,men det er PLENTY på min ihvertfall sad.gif sad.gif Men det er vel heller dårlig vedlikehold fra starten tenker jeg.Men jeg får tiden til å gå fort ihvertfall biggrin.gif biggrin.gif

Edited by oddimann, 20 February 2008 - 21:26.

.......får prøve litt til.

#48 mæjus

mæjus

    Delvis offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3608 Innlegg:

Posted 21 February 2008 - 01:18

Godt å se d går fremover smile.gif Lå bak deg her for 2-3 uker siden på vei inntil stavanger. Blinka på deg med lysa...hehe Bor du oppover der Pulpit festivalen holdes?
............................................................................................................................................
Hvorfor må man tenke før man snakker, når man ikke vet hva man skal si før man har sagt d?


Min Chevy og Eks Ford garasje

Marius S. Markussen
Mob 95928863
mariusmarkussen@hotmail.com

IPB ImageIPB ImageIPB ImageIPB ImageIPB Image

#49 oddimann

oddimann

    Grand offroader

  • Supermedlem
  • PipPipPipPip
  • 720 Innlegg:

Posted 21 February 2008 - 08:03

Heisann du.Jeg vet ikke helt hvor pulpit festivalen holdes,men jeg bor like ved den gammle stadion,Øvrestokkavei 20b.Du bare kjører den veien til du ser en K-5 som er halveis ute i bedet biggrin.gif biggrin.gif .Ta en tur innom i helgen viss du er i nerheten.
Joda det går framover heldigvis.Neste gang jeg kommer hjem,så er det mye jobbing med å montere kjøkken og male + tapetsere hos en bekjent av meg, pluss jeg skal begynne å male nede ii ett bilverksted,så da blir det lite biljobb for å si det sånn. sad.gif sad.gif
.......får prøve litt til.

#50 Lompe

Lompe

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 247 Innlegg:

Posted 21 February 2008 - 08:11

looking good=)

#51 oddimann

oddimann

    Grand offroader

  • Supermedlem
  • PipPipPipPip
  • 720 Innlegg:

Posted 27 December 2008 - 10:23

Har nå fått besøk av Julenissen,og den kom med ett gavekort på Biltema,pålydende 3000,- Da tenker jeg at det blir ett sveiseapp for dette gavekortet.Men er det noen som har erfaring med desse Sveiseapp til Biltema?? Tenkte på det som koster 2700,- som kan sveise med både med og uten gass.

Attached Images

  • Archive_Product_images_17_Large_17_862_l.jpg

.......får prøve litt til.

#52 ray

ray

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 206 Innlegg:

Posted 31 December 2008 - 11:43

har du noen bilder av der gulve foran møter gulve i varerommet. Tenker spes. på bæring under.
Har vurdert å bygge om gulvet på min, har ikke bein plass til de i baksetet i -77 k5 vetu...
Roar
94 Pejero 2.5 LWB
77 Blazer K5

#53 oddimann

oddimann

    Grand offroader

  • Supermedlem
  • PipPipPipPip
  • 720 Innlegg:

Posted 31 December 2008 - 13:02

Vel de eneste bildene jeg har for øyeblikket,er de som er lenger oppe her på denne siden,og noe små glimt fra andre bilder på de andre sidene.Var det den bærebjelken du tenkt på? Har ikke mål av den,men kan ta mål og sende den til deg.
Men hva mener du om det å bygge om?
Etter det jeg vet,så går ikke det ann,pga den bærebjelken må vere der den er.Og ja,trangt baki der er det,ikke rare plassen til å strekke ut der nei.
.......får prøve litt til.

#54 ray

ray

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 206 Innlegg:

Posted 01 January 2009 - 14:08

du ser vel litt av forskellen på bildene her.
post_25_1227546317_thumb.jpg post_9243_1199462731_thumb.jpg

gulvet mitt gåt helt frem til seteryggen foran, mens det ser ut som om ditt slutter rett etter hjulhuset..

det vil si att du har noe gulv plass, mens jeg har ingen.
I min bil har det orginalt sittet en vegg rett bak framsetene, ca 50 cm høy.Denne er skjært vekk og baksetet med 15 cm høye bein er satt inn.


Roar
94 Pejero 2.5 LWB
77 Blazer K5