Bilder av bilene våre
Started by
Per F
, Feb 19 2003 00:00
316 replies to this topic
Posted 28 April 2004 - 23:00
Fjallasport modifisert 99` pajero GLS
godkjent med 33"hjul og snart med 35"hjul
Lat att grinda... kyra frys!
www.pajeroteam.com
Posted 29 April 2004 - 23:00
1984 Pajero ombygget til 2,3TD. Motoren er fra -85, ledningsnettet fra -86... (Har byttet motor 2 ganger...) 2x Hella 3000. Warn M5000. 31"x10,5x15 Yokohama Geolandar AT. Skjermutbyggere baki bilen i fall jeg blir stoppet...
If it ain't broken, you haven't been looking good enough!
Nå også nyvasket!!!
If it ain't broken, you haven't been looking good enough!
Nå også nyvasket!!!
Posted 30 April 2004 - 23:00
Min 1986 mod. 7 seter 2,6 l, grei bil som adlyder alle ordrer
Stablet på Yokohama Geolandar AT i dim 30/9,5-15 i går, storfornøyd med kjøreegenskapene, stillegående og rettningsstabilt
flere bilder her: http://www.ansatte.h...elge/pajero.htm
De nyeste i bunnen av siden...
- helge
Sometimes its good to be bad
Stablet på Yokohama Geolandar AT i dim 30/9,5-15 i går, storfornøyd med kjøreegenskapene, stillegående og rettningsstabilt
flere bilder her: http://www.ansatte.h...elge/pajero.htm
De nyeste i bunnen av siden...
- helge
Sometimes its good to be bad
Posted 01 May 2004 - 23:00
Min 98 Montero (flyttegods fra USA) 3,5 V6
Teller på knappene... ny leilighet eller kufanger...?
Blir vel begge delene....
Teller på knappene... ny leilighet eller kufanger...?
Blir vel begge delene....
Posted 02 May 2004 - 23:00
Her er min 1987 2,5 TD. 2" Hevesjakler bak, 31-10,5 på 8" felg.
Her er min japanske stål-purke-
Bare at jeg har bytta til kufanger med winsj.Og ikke har de dekka og felgene.Solgte de i håp om at jeg skulle få tak i 33"
Heva 2"
lydisolert dører og bakover i bilen.
Satt inn alarm og sentralås.
Sota ruter
Har desverre ingen nye bilder siden kamera lå i verktøybaggen under vårrustpussen, og fikk seg.
Bare at jeg har bytta til kufanger med winsj.Og ikke har de dekka og felgene.Solgte de i håp om at jeg skulle få tak i 33"
Heva 2"
lydisolert dører og bakover i bilen.
Satt inn alarm og sentralås.
Sota ruter
Har desverre ingen nye bilder siden kamera lå i verktøybaggen under vårrustpussen, og fikk seg.
Har nylig kjøpt en Pajero 2.6 bensin som er under uppussing... men sån ser den ut nå.
oppover!
oppover!
Her er min 84 modell:
Finsk utgave med bla. kraftuttak, lyktespylere, ekstra varmeapparat. Motor byttet til 2.5TD
Iløpet av kommende helg skal A-bar'en byttes ut med disse:
... for å gjøre plass til denne:
Orginal PTO Pajero vinsj.
Skjermbreddere og takgrind ligger også i garasjen og venter på montering.
Dekk kommer.....................
Finsk utgave med bla. kraftuttak, lyktespylere, ekstra varmeapparat. Motor byttet til 2.5TD
Iløpet av kommende helg skal A-bar'en byttes ut med disse:
... for å gjøre plass til denne:
Orginal PTO Pajero vinsj.
Skjermbreddere og takgrind ligger også i garasjen og venter på montering.
Dekk kommer.....................
Posted 05 May 2004 - 23:00
Hær e min store kjærlihet å mareritt. Naboan trur væl æ e litt rar såm parkere biln sånn, bare fårr å fotografere den...
<center></center>
Posted 15 May 2004 - 23:00
92 modell, 2.5td.
Dette er verktøyet mitt, på lik linje med sager og skrumaskiner.
Baklysene i støtfanger er sveiset igjen, og pærer satt inn i originallysene. Der ryggelysene var er blinklys nå, med gule lyspærer.
mange hester er du da??? hmmm Den fnyste av meg når jeg gikk.
Akkurat skiftet motor til en Galloper motor, nesten alt er likt.
En 2001 modell, med vannavkjølt turbo, det likte jeg.
Her mangler den stygge avskyelige luftfilter boksen, den som kunne vært hentet fra en 1943m GMC. Men hvor går røret hen?
Ut ved siden av høyre lysinnsats og ut bak grillen. Fordi hvis du ser nøye etter er det et STORT fett KD filter her!. På høyre siden av grillen.
Jeg har planlagt vanninnsprøytning, det blir det neste, at jeg får mere HK er en ting, men det jeg er ute etter er kjøleeffekten jeg får. At motoren i samme slengen vil gå ned i NOX utslipp og annet liker jeg og, sa noen miljøvennlig? Jeg kommer i samme rennet skru opp dieselpumpe og turbotrykk.
Posted 21 February 2007 - 23:53
Posted 17 March 2007 - 00:15
Malvin Lunde
malvinlunde@hotmail.com
<---------------------------------Offroaders Hordaland------------------------------>
Jeep CJ5 74 mod. <------------->Pajero 2,8TDI 96 mod. <--------- Suzuki Prosjekt---------><------RC Rock Crawler------>
3" Bodylift <-------------------->33" Pirelli Scorpion Mud <---------- Mud/Crawler---------><---------1/8 Scale------>
malvinlunde@hotmail.com
<---------------------------------Offroaders Hordaland------------------------------>
Jeep CJ5 74 mod. <------------->Pajero 2,8TDI 96 mod. <--------- Suzuki Prosjekt---------><------RC Rock Crawler------>
3" Bodylift <-------------------->33" Pirelli Scorpion Mud <---------- Mud/Crawler---------><---------1/8 Scale------>