Aaaah. De har e jo sett i lofoten en del ganger, men man lærer noe nytt hver dag
Fy f... så mye møkka folk det er ass.
Posted 08 January 2008 - 00:54
Aaaah. De har e jo sett i lofoten en del ganger, men man lærer noe nytt hver dag
Hvorfor må man tenke før man snakker, når man ikke vet hva man skal si før man har sagt d?
Min Chevy og Eks Ford garasje
Marius S. Markussen
Mob 95928863
mariusmarkussen@hotmail.com

Posted 23 January 2008 - 15:07
Større jo bedre.. :-}
Posted 23 January 2008 - 15:12
Posted 23 January 2008 - 16:56
Posted 23 January 2008 - 17:07
Om du får beholde betæne, og lurte på selge noe..trenger hjul!
Si gjerne ifra..
Posted 23 January 2008 - 17:08
Kveitångla... Næi det e bære æxtra store kroka, såm e litt vridd... hm... vanskeli å førklare det ja.... Men uansett...
For gud og maskinister er ingenting umulig
Strekkhopp er ikke min greie. Jeg kom til verden pågrunn av dårlig gummi,
og jeg har ingen planer om å forlate verden av samme grunn.
Musa har hår på høna, mens høna har fjær på musa...
Min bil e miljøvennlig, bruker jo bare 0,25 liter/mil(e)
Når uhellet er ute, så er det best å være inne
Nu går det mot vinterstid og vi har ingen sommer hatt, men hva skal man med sommerhatt når det går mot vintertid
Posted 23 January 2008 - 17:14
med ny forstilling og radiatorer.... og selvsagt nytt panser og skjæmer
Men det er det at det koster mer en bilen er vært i følge de da
hadde det vært en vanlig bil så hadde jeg skjønt det, siden de har selvbærende karrosseri mens Tahoe og Suburban har Ramme... Så lenge ramma er uskadd så bør ikke bilen bli kondemnert mener jeg da..
Svein
LA3CLA
-------------------------------------------------------------------------------------------
98mod 6,5TD Chevrolet Suburban K1500LS 4wd 8bolter. m/detroit true track diffrensial
DS4-5521 IP m/#9 motstand pluss cooler, operation dieselflow, fleetguard spin-on dieselfilter, Icom Ic-7000 HF/VHF/UHF radio, Icom ic-AH4 Antennetuner og 1,65m kort Springer antenne hvor antenne foten er modifisert til Longwire type, 5/8 ECO antenne på VHF
Posted 23 January 2008 - 19:43
En ab grunnene til at frosikringen på disse bilene er såpass høy er at i de fleste tilfeller hvor bilen får seg en smell så blir de kondemnert grunnet skev ramme.
Få verksteder i Norge som har kunnskap og utstyr til å rette opp disse igjen og gjøre jobben bra.
Ellers ender man el opp med ei som går som ei krabbe og lager 4 spor i snøen..
Synd med bilen Tahoe666. men hva sier forsikringen om ertstaning ettersom bilen strengt tatt ikke ble stjålet... Nøkkel lå jo i bilen ?
Alle mennesker er født som orginaler. De fleste dør desverre som kopier
I DON`T FALL FOR PICK UP LINES, I FALL FOR PICK UP TRUCKS !!
You can set my truck on fire and roll it down a hill, and I still would`nt trade it for a Coupe DeVille.
Posted 24 January 2008 - 02:25
Kai
08 Tahoe
14 Tesla Model S
73 Camaro Z28 LT/RS ZZ383/700R4
"Livet er for kort til å kjøre kjedelige biler"
Sjekk ut garasjen min! Mye info om 6,5TD.
Nyttige forkortelser på motorpraten
V8 Dieseltech Forum
Posted 25 January 2008 - 15:49
Kommer ikke til å beholde bilen, så det er store muligheter får att jeg skal selge noen utstyr etter hvert..
Blir nok et nytt prosjekt, av ett eller annet slag..
Det ike forsikringa kommer med av penger kommer jeg til å vri ut av sjåføren.. ( Som var en "kompiss" av meg)
Venter bare på svar fra forsikringa..
Større jo bedre.. :-}
Posted 25 January 2008 - 16:07
Ekteskapet er den eneste form for krig der man sover med fienden
I don't have any problems, only situations and solutions
Posted 25 January 2008 - 17:32
Har du bilen hjemme hos deg nå? så du får plukka av det som er helt av ekstra utstyr du har satt på?
Synd med en en så fin bil da
Svein
LA3CLA
-------------------------------------------------------------------------------------------
98mod 6,5TD Chevrolet Suburban K1500LS 4wd 8bolter. m/detroit true track diffrensial
DS4-5521 IP m/#9 motstand pluss cooler, operation dieselflow, fleetguard spin-on dieselfilter, Icom Ic-7000 HF/VHF/UHF radio, Icom ic-AH4 Antennetuner og 1,65m kort Springer antenne hvor antenne foten er modifisert til Longwire type, 5/8 ECO antenne på VHF
Posted 05 February 2008 - 01:02
Det som ikke kommer fram på bildene her, er at hele forstillinga er fløtta bakover på ene sida.
Kai
08 Tahoe
14 Tesla Model S
73 Camaro Z28 LT/RS ZZ383/700R4
"Livet er for kort til å kjøre kjedelige biler"
Sjekk ut garasjen min! Mye info om 6,5TD.
Nyttige forkortelser på motorpraten
V8 Dieseltech Forum
Posted 05 February 2008 - 01:25
Hørt noe mer om åssen stråff kødden får?
Hvorfor må man tenke før man snakker, når man ikke vet hva man skal si før man har sagt d?
Min Chevy og Eks Ford garasje
Marius S. Markussen
Mob 95928863
mariusmarkussen@hotmail.com