Gå til innhold



Foto

Tøffe Gm/Chevy Bilder


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
319 replies to this topic

#41 ChevyHoe

ChevyHoe

    4x4-Høvding

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3938 Innlegg:

Posted 09 February 2008 - 00:28

QUOTE(oddimann @ 8 Feb 2008, 21:18) <{POST_SNAPBACK}>
Finn en feil med de bildene her biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif


Billet tanklokk??
...bortsett fra beltebilen da, så var billet tanklokk det eneste jeg så.
mulig jeg er trøtt men..

Kai

 

08 Tahoe

14 Tesla Model S

73 Camaro Z28 LT/RS ZZ383/700R4

 

"Livet er for kort til å kjøre kjedelige biler"

Sjekk ut garasjen min! Mye info om 6,5TD.
Nyttige forkortelser på motorpraten
V8 Dieseltech Forum


#42 oddimann

oddimann

    Grand offroader

  • Supermedlem
  • PipPipPipPip
  • 720 Innlegg:

Posted 09 February 2008 - 01:27

QUOTE(ChevyHoe @ 9 Feb 2008, 00:28) <{POST_SNAPBACK}>
Billet tanklokk??
...bortsett fra beltebilen da, så var billet tanklokk det eneste jeg så.
mulig jeg er trøtt men..


Du er ikke trøtt nei,beltene ja,,,,,,,,,,,,,,,,,,, tongue.gif tongue.gif
.......får prøve litt til.

#43 mæjus

mæjus

    Delvis offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3608 Innlegg:

Posted 09 February 2008 - 01:45

De så ut som utroli billig heimemekka versjon, de beltene biggrin.gif Lurer på om de henger fortsatt på etter en tur i ulendt terreng dry.gif
............................................................................................................................................
Hvorfor må man tenke før man snakker, når man ikke vet hva man skal si før man har sagt d?


Min Chevy og Eks Ford garasje

Marius S. Markussen
Mob 95928863
mariusmarkussen@hotmail.com

IPB ImageIPB ImageIPB ImageIPB ImageIPB Image

#44 cwathne

cwathne

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 487 Innlegg:

Posted 09 February 2008 - 01:52

Det var stil over den svarte blazer du hadde bilde av Oddiman. Orginal klassisk K5 fra 70 da dem var finest cool.gif
Hadde ikke vært feil med en slik dribble.gif
Det fins kun 2 typer biler. Nye og brukte Chevrolet !

#45 oddimann

oddimann

    Grand offroader

  • Supermedlem
  • PipPipPipPip
  • 720 Innlegg:

Posted 09 February 2008 - 10:13

QUOTE(cwathne @ 9 Feb 2008, 01:52) <{POST_SNAPBACK}>
Det var stil over den svarte blazer du hadde bilde av Oddiman. Orginal klassisk K5 fra 70 da dem var finest cool.gif
Hadde ikke vært feil med en slik dribble.gif


Helt enig,mye pent på 70 tallet.Har en -78 mod som jeg holder på med. dribble.gif dribble.gif
.......får prøve litt til.

#46 mæjus

mæjus

    Delvis offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3608 Innlegg:

Posted 09 February 2008 - 17:02

QUOTE(oddimann @ 9 Feb 2008, 10:13) <{POST_SNAPBACK}>
Helt enig,mye pent på 70 tallet.Har en -78 mod som jeg holder på med. dribble.gif dribble.gif

True! Men bra mye stygt også på den tiden av andre merker wink.gif
............................................................................................................................................
Hvorfor må man tenke før man snakker, når man ikke vet hva man skal si før man har sagt d?


Min Chevy og Eks Ford garasje

Marius S. Markussen
Mob 95928863
mariusmarkussen@hotmail.com

IPB ImageIPB ImageIPB ImageIPB ImageIPB Image

#47 cwathne

cwathne

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 487 Innlegg:

Posted 09 February 2008 - 18:35

Jeg har en 73 mod pickup som har samme front osv Oddiman smile.gif

Mæjus, 70 er jo bra design epoke samme som 60 og 50 tallet, men 80 tallet er jo bare driten sjennerelt.. (Ja seff det finnes fine biler ikke missforstå ! smile.gif )
Det fins kun 2 typer biler. Nye og brukte Chevrolet !

#48 KapteinMike

KapteinMike

    her er je

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5929 Innlegg:

Posted 09 February 2008 - 18:42

QUOTE(oddimann @ 8 Feb 2008, 21:18) <{POST_SNAPBACK}>
Fy f### så mye stykt.Synd å si det,men det er ikke alt som er like pent.Legge ut en haug med peng,og så ødelegge biler sånn,off.Nei,jeg har IKKE en dårlig dag biggrin.gif biggrin.gif
Finn en feil med de bildene her biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
De er ikke møkkete laugh.gif

Svein
LA3CLA
-------------------------------------------------------------------------------------------

98mod 6,5TD Chevrolet Suburban K1500LS 4wd 8bolter. m/detroit true track diffrensial
DS4-5521 IP m/#9 motstand pluss cooler, operation dieselflow, fleetguard spin-on dieselfilter, Icom Ic-7000 HF/VHF/UHF radio, Icom ic-AH4 Antennetuner og 1,65m kort Springer antenne hvor antenne foten er modifisert til Longwire type, 5/8 ECO antenne på VHF
 


#49 mæjus

mæjus

    Delvis offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3608 Innlegg:

Posted 09 February 2008 - 22:43

QUOTE(cwathne @ 9 Feb 2008, 18:35) <{POST_SNAPBACK}>
Jeg har en 73 mod pickup som har samme front osv Oddiman smile.gif

Mæjus, 70 er jo bra design epoke samme som 60 og 50 tallet, men 80 tallet er jo bare driten sjennerelt.. (Ja seff det finnes fine biler ikke missforstå ! smile.gif )

Sier du at alle med fronten som e har(88-98) e stygg dry.gif tongue.gif
............................................................................................................................................
Hvorfor må man tenke før man snakker, når man ikke vet hva man skal si før man har sagt d?


Min Chevy og Eks Ford garasje

Marius S. Markussen
Mob 95928863
mariusmarkussen@hotmail.com

IPB ImageIPB ImageIPB ImageIPB ImageIPB Image

#50 iqlayser

iqlayser

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 312 Innlegg:

Posted 09 February 2008 - 22:59

QUOTE(mæjus @ 9 Feb 2008, 22:43) <{POST_SNAPBACK}>
Sier du at alle med fronten som e har(88-98) e stygg dry.gif tongue.gif

syns 88-98 fronten e den peneste...... derfor leita æ spesifikt etter en Tahoe fra den epoken (96-98)

som denne:


ja måtte snike inn ett bilde til av den

Edited by iqlayser, 09 February 2008 - 23:00.

Sa æ det?
Gjorde æ det?
Ja så fan....
min blogg

#51 AMan

AMan

    Ikke spesiellt tungbedd

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5729 Innlegg:

Posted 10 February 2008 - 02:21

QUOTE(mæjus @ 3 Feb 2008, 01:51) <{POST_SNAPBACK}>











Nån som veit ka som e gjort me denne?? Me tanke på heving å dekk???

Så jo aldeles snasen å kompetent ut smile.gif
Niva '97 "Fred Flintstones engine" 31" Steel Front Diff, "The French Mod" T-Case,BTR60/UAZ Autolocker, OME 50mm, Rancho RS5000, ZF Servo, More to come!
Grizzly 700EPs '08
It's a Jeep thing, that's why I drive a Niva!

#52 mæjus

mæjus

    Delvis offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3608 Innlegg:

Posted 10 February 2008 - 02:59

QUOTE(iqlayser @ 9 Feb 2008, 22:59) <{POST_SNAPBACK}>
syns 88-98 fronten e den peneste...... derfor leita æ spesifikt etter en Tahoe fra den epoken (96-98)

som denne:


ja måtte snike inn ett bilde til av den

Kunne ikke vært mer enig med deg! biggrin.gif
............................................................................................................................................
Hvorfor må man tenke før man snakker, når man ikke vet hva man skal si før man har sagt d?


Min Chevy og Eks Ford garasje

Marius S. Markussen
Mob 95928863
mariusmarkussen@hotmail.com

IPB ImageIPB ImageIPB ImageIPB ImageIPB Image

#53 oddimann

oddimann

    Grand offroader

  • Supermedlem
  • PipPipPipPip
  • 720 Innlegg:

Posted 10 February 2008 - 12:16

Oisann,når jeg sa at det er mye stykt å se på desse bilene i denne tråden,så var det ikke selve bilene,men alt det som er gjort med dem.Når bilene er hevet "flere"meter,eller du har plassert ett sedan karrosseri oppe en 4x4 ramme,da .......Liker jeg det IKKE. sad.gif Jeg liker veldig godt når noen modder bilene sine en del,men jeg synes at det kan bli litt mye av det gode av og til.Litt heving,bredere dekk sidepipes etc etc.Og den fronten til mæjus og andre biler med samme front,er virkelig fine,og det mener jeg!!!!! Men så er det smak og behag da,den er som baken:Delt.Min smak er at de bilene som er fra 70 tallet,er finest,men for guds skyld,det finns plenty av de stygge og,for all del.Det samme gjelder -80 og -90 talls biler,mye pent,men noe av det motsatte og.
Men det som er saken: Vi har Chevy,og de LIKER VI VELDIG GODT. dribble.gif dribble.gif Og det skal vi fortsatt ha.Ingen chevy er stygge,bare så det er sagt,men alt det overdrevne er litt drøyt.Men dette er MIN smak,og jeg vet at andre har en HELT annen smak,og heldigvis for det.
Ber så mye om unskyldnig hvis jeg trakka noen på tåa,litt lenger oppe i tråden,var IKKE meningen.Tilgitt??................Pleas???
.......får prøve litt til.

#54 iqlayser

iqlayser

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 312 Innlegg:

Posted 10 February 2008 - 13:31

du tråkka ikkje på mi tå. bare delte med dokker at min smak er fronten på 96-98 tahoen

Alle må få lov å like sine egne epoke\chassie\fronta\hekk\heving\senking osv

Æ like bila som e passe heva (Blazer) og bila som e passe senka (tahoe da)

Edited by iqlayser, 10 February 2008 - 14:27.

Sa æ det?
Gjorde æ det?
Ja så fan....
min blogg

#55 mæjus

mæjus

    Delvis offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3608 Innlegg:

Posted 11 February 2008 - 22:41

QUOTE(oddimann @ 10 Feb 2008, 12:16) <{POST_SNAPBACK}>
Oisann,når jeg sa at det er mye stykt å se på desse bilene i denne tråden,så var det ikke selve bilene,men alt det som er gjort med dem.Når bilene er hevet "flere"meter,eller du har plassert ett sedan karrosseri oppe en 4x4 ramme,da .......Liker jeg det IKKE. sad.gif Jeg liker veldig godt når noen modder bilene sine en del,men jeg synes at det kan bli litt mye av det gode av og til.Litt heving,bredere dekk sidepipes etc etc.Og den fronten til mæjus og andre biler med samme front,er virkelig fine,og det mener jeg!!!!! Men så er det smak og behag da,den er som baken:Delt.Min smak er at de bilene som er fra 70 tallet,er finest,men for guds skyld,det finns plenty av de stygge og,for all del.Det samme gjelder -80 og -90 talls biler,mye pent,men noe av det motsatte og.
Men det som er saken: Vi har Chevy,og de LIKER VI VELDIG GODT. dribble.gif dribble.gif Og det skal vi fortsatt ha.Ingen chevy er stygge,bare så det er sagt,men alt det overdrevne er litt drøyt.Men dette er MIN smak,og jeg vet at andre har en HELT annen smak,og heldigvis for det.
Ber så mye om unskyldnig hvis jeg trakka noen på tåa,litt lenger oppe i tråden,var IKKE meningen.Tilgitt??................Pleas???

No hard feelings vett du Oddi biggrin.gif Bra at folk har forskjellig smak, ellers hadde ikke vært så mye å se på smile.gif

Men her e ihvertfall noe finere å se på... smile.gif








Denna syntes e var fin.... noe med formene whistle.gif












Og en litt lavere for dem som har den smaken biggrin.gif


............................................................................................................................................
Hvorfor må man tenke før man snakker, når man ikke vet hva man skal si før man har sagt d?


Min Chevy og Eks Ford garasje

Marius S. Markussen
Mob 95928863
mariusmarkussen@hotmail.com

IPB ImageIPB ImageIPB ImageIPB ImageIPB Image

#56 mæjus

mæjus

    Delvis offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3608 Innlegg:

Posted 11 February 2008 - 22:53








............................................................................................................................................
Hvorfor må man tenke før man snakker, når man ikke vet hva man skal si før man har sagt d?


Min Chevy og Eks Ford garasje

Marius S. Markussen
Mob 95928863
mariusmarkussen@hotmail.com

IPB ImageIPB ImageIPB ImageIPB ImageIPB Image

#57 StigAre

StigAre

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 406 Innlegg:

Posted 12 February 2008 - 06:24

Det er synd og senke en 4x4, men den siste pickupen i innlegget mæjus var jo bare dritt tøff da smile.gif
MVH
Stig Are Kristiansen
1990 Chevrolet Suburban 6.2d

#58 mæjus

mæjus

    Delvis offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3608 Innlegg:

Posted 12 February 2008 - 07:11

QUOTE(StigAre @ 12 Feb 2008, 06:24) <{POST_SNAPBACK}>
Det er synd og senke en 4x4, men den siste pickupen i innlegget mæjus var jo bare dritt tøff da smile.gif

Ja hadde sansen for den e å biggrin.gif Syntes d e litt stilig med litt eldre pick up, lav, stor motor, der alt e rent og pent, og fin lakk dribble.gif Nice!
............................................................................................................................................
Hvorfor må man tenke før man snakker, når man ikke vet hva man skal si før man har sagt d?


Min Chevy og Eks Ford garasje

Marius S. Markussen
Mob 95928863
mariusmarkussen@hotmail.com

IPB ImageIPB ImageIPB ImageIPB ImageIPB Image

#59 AMan

AMan

    Ikke spesiellt tungbedd

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5729 Innlegg:

Posted 12 February 2008 - 08:32

QUOTE(StigAre @ 12 Feb 2008, 06:24) <{POST_SNAPBACK}>
Det er synd og senke en 4x4, men den siste pickupen i innlegget mæjus var jo bare dritt tøff da smile.gif



Jepp veldig synd, men akurat den, har vel 5 bolta på framhjulan å e vel konvertert tell 2wd elns?? de har vel 6 på alle me 4x4??
Niva '97 "Fred Flintstones engine" 31" Steel Front Diff, "The French Mod" T-Case,BTR60/UAZ Autolocker, OME 50mm, Rancho RS5000, ZF Servo, More to come!
Grizzly 700EPs '08
It's a Jeep thing, that's why I drive a Niva!

#60 Gurba

Gurba

    4x4-Høvding

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3428 Innlegg:

Posted 12 February 2008 - 09:30

Jeg synes vi må få lov til å ha forskjellig smak. Vi kjøper vel bil utifra hva vi liker. Hadde vært kjedelig om alle kjørte runt i identiske biler og et helvete på parkeringsplassen foran kjøpesenteret. Jeg liker 2000-2006 Tahoe best, men det betyr ikke at jeg synes de eldre Tahoe'ene er stygge. Har hatt det og og synes de er tøffe. Hvis du liker bilen din så må det være topp selv om andre ikke gjøre det? Det er mange biler her som mange sier er tøffe som jeg synes er dritstygge og omvendt, men det spiller vel ingen rolle? Jeg har jo sagt at jeg liker senkede Tahoe'er og fått pes for det, men det driter jeg i. :-)

Edited by Gurba, 12 February 2008 - 09:35.