Hei og takk for tilbakemelding!
For å starte med avdeling, har jeg vært på stridsvogn i Esk1 og Esk2/Pbn og jobber nå på Panserkjøreskolen/HTTS.
Har selv god erfaring med offroadkjøring, men dette er som kjent noe man aldri blir utlært på, samt at resten av min avdeling har mye å lære på dette feltet.
Har nå fått en del tips til hvem og hvordan et slik kurs kan gjennomføres, men ser ikke bort i fra at dersom det finnes mulighet kan nøkkelpersoner stikke hodene sammen og bedrive litt erfaringsutveksling som vil kunne gi alle nye perspektiver og momenter for eget bruk.
Ønsker å få til en samling for interesserte, der noen kan presentere noe om klubben, generell offroadkjøring og at vi går spesifikt inn på det tekniske rundt terrengkjøring.
Håper det kan være av interesse for flere.
Har fått mange henvendelser i denne saken, men felles for alle er de anbefaler seg selv som kursholdere, hehe!
Midler til gjennomføring har vi ennå ikke fått, og om\hva slags støtte vi får er usikkert. Derfor er det ikke mye jeg kan lokke med, bortsett fra kjøretøyene jeg disponerer, (som antakelig ikke er helt uinteressant for motorinteresserte offroadere

. Dette vil jeg komme tilbake til.
Jeg disponerer også et forholdsvis stort, variert øvingsfelt på Rena som er ganske bra egnet for offroadkjøring.
Jobber med mange baller i luften om dagen, men det er bare å komme med innspill, så kommer jeg med mer info så fort jeg har det.
-bankraner..