En liten hilsen fra USA
Her er ting litt andeledes kan man si.... alt er veldig stort!!!! Bilparken er noe mann kan bli gal av.... Forste bilen jeg saa etter jeg kom ut av flyplassen var en Toyota Tacoma Gidder ikke aa se etter de lengre, de er overalt! Var i New York fra Sondag til Tirsdag aa naa er jeg i LA. I New York var det fint, hvis en liker shopping...... Los Angeles er en mer by for meg. MASSE gromme biler overalt!!!! I morra Skal vi til Universal Studios aa se blandt annet paa ett bil muset.
Hils alle kjente!!!!
PS. Det er varmt her........
Høres bra ut, artig og oppleve kulturen og bare gå rundt og glane på ting og tang. Jeg var på et av de store Sears sentrene med ørten etasjer og så stort at jeg rakk ikke se hele. Der var tilogmed jeg innom en sko butikk bare for og glane. Blir liksom ikke helt i samme stil som Stormarkedet Burde prøve og stikke innom en av de store byggevarekjedene og se, der finner du stort sett det meste kan du si. Jeg var innom en som jeg minns og huske het Home Depot eller.no.
Ellers må jeg si at det var også morro og se alle de "små" og gromme lastebilene og anleggsmaskinene sånn på nært hold.
Ha en fortsatt god tur, og kos dere masse!
PS. Vi må nok ta en guttetur over dammen en dag, det er jeg klar for.