Gå til innhold

Foto

Rork prat

This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
835 replies to this topic

#701 are

are

Offroader

• Medlem
  • PipPipPip
  • 429 Innlegg:

Posted 05 September 2008 - 10:31

QUOTE(Shortlux @ 3 Sep 2008, 23:08) <{POST_SNAPBACK}>
Hallo folkens!!!

En liten hilsen fra USA

Her er ting litt andeledes kan man si.... alt er veldig stort!!!! Bilparken er noe mann kan bli gal av.... Forste bilen jeg saa etter jeg kom ut av flyplassen var en Toyota Tacoma dribble.gif Gidder ikke aa se etter de lengre, de er overalt! Var i New York fra Sondag til Tirsdag aa naa er jeg i LA. I New York var det fint, hvis en liker shopping...... Los Angeles er en mer by for meg. MASSE gromme biler overalt!!!! I morra Skal vi til Universal Studios aa se blandt annet paa ett bil muset.

Hils alle kjente!!!!

PS. Det er varmt her........

Høres bra ut, artig og oppleve kulturen og bare gå rundt og glane på ting og tang. Jeg var på et av de store Sears sentrene med ørten etasjer og så stort at jeg rakk ikke se hele. Der var tilogmed jeg innom en sko butikk bare for og glane. Blir liksom ikke helt i samme stil som Stormarkedet tongue.gif Burde prøve og stikke innom en av de store byggevarekjedene og se, der finner du stort sett det meste kan du si. Jeg var innom en som jeg minns og huske het Home Depot eller.no.
Ellers må jeg si at det var også morro og se alle de "små" og gromme lastebilene og anleggsmaskinene sånn på nært hold.

Ha en fortsatt god tur, og kos dere masse!

PS. Vi må nok ta en guttetur over dammen en dag, det er jeg klar for.

#702 hph

hph

Skogens Konge

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1052 Innlegg:

Posted 05 September 2008 - 11:59

QUOTE(Shortlux @ 3 Sep 2008, 22:08) <{POST_SNAPBACK}>
Hallo folkens!!!

En liten hilsen fra USA

Her er ting litt andeledes kan man si.... alt er veldig stort!!!! Bilparken er noe mann kan bli gal av.... Forste bilen jeg saa etter jeg kom ut av flyplassen var en Toyota Tacoma dribble.gif Gidder ikke aa se etter de lengre, de er overalt! Var i New York fra Sondag til Tirsdag aa naa er jeg i LA. I New York var det fint, hvis en liker shopping...... Los Angeles er en mer by for meg. MASSE gromme biler overalt!!!! I morra Skal vi til Universal Studios aa se blandt annet paa ett bil muset.

Hils alle kjente!!!!

PS. Det er varmt her........

Vi forutsetter at det blir film/blide aften på Kokkens med ett lite foredrag etterhvert!!!
Petter'n

82 Hi Lux - V8 - spiralfjæring - 37" - stepside - cab.
10 Land Cruiser 150
07 Ducati Hypermotard
www.ringerikeoffroadklubb.no

#703 kong_zuki

kong_zuki

Offroader

• Supermedlem
  • PipPipPip
  • 207 Innlegg:

Posted 05 September 2008 - 20:07

Syntes denne var fin jeg: http://www.youtube.c...feature=related

Hvordan får dem til dette? http://www.youtube.c...feature=related

åssen hadde dette vært nå til dags da med alle reglene vi har? http://www.youtube.c...feature=related

Edited by kong_zuki, 05 September 2008 - 20:21.

#704 Shortlux

Shortlux

Bygger rc biler,,

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1446 Innlegg:

Posted 07 September 2008 - 01:22

Bilder skal det bli!! Har vel tatt ett par tusen naa tongue.gif

I gaar var jeg inne paa walmart og sears.... mega stort!!

Har vert i Hoolywood i dag, spesielt sted.

I morra er det vile dag, dvs litt crusing i den uber kjedelige Chevy Impala'n jeg leier.

Men paa mandag skal jeg paa, 4wheelparts, allpro, foose racing og Toys r us laugh.gif

Ps, det er rykter om att Thomas maa finne fram Puchen igjen? Hva har du gjort naa?

#705 kong_zuki

kong_zuki

Offroader

• Supermedlem
  • PipPipPip
  • 207 Innlegg:

Posted 07 September 2008 - 14:35

QUOTE(Shortlux @ 7 Sep 2008, 01:22) <{POST_SNAPBACK}>
Men paa mandag skal jeg paa, 4wheelparts, allpro, foose racing og Toys r us laugh.gif

Høres utrolig morro ut detta biggrin.gif . Du må bare huske at det er et vanelig fly med et lite Lasterom du skal fly hjem biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

#706 TRONDRU

TRONDRU

Offroader

• Medlem
  • PipPipPip
  • 294 Innlegg:

Posted 07 September 2008 - 15:35

Hva sier ryktene at Thomas har gjort
Trond
97085013

#707 kong_zuki

kong_zuki

Offroader

• Supermedlem
  • PipPipPip
  • 207 Innlegg:

Posted 07 September 2008 - 18:11

I morra er det vile dag, dvs litt crusing i den uber kjedelige Chevy Impala'n jeg leier.

Er det sånne på taket på den også biggrin.gif

#708 are

are

Offroader

• Medlem
  • PipPipPip
  • 429 Innlegg:

Posted 08 September 2008 - 10:06

QUOTE(Shortlux @ 7 Sep 2008, 02:22) <{POST_SNAPBACK}>
Bilder skal det bli!! Har vel tatt ett par tusen naa tongue.gif

I gaar var jeg inne paa walmart og sears.... mega stort!!

Har vert i Hoolywood i dag, spesielt sted.

Ps, det er rykter om att Thomas maa finne fram Puchen igjen? Hva har du gjort naa?

Blir ganske misunnelig nå når jeg sitter her og trøkker.... Kanskje jeg skal ta hoppe på tur og komme etter tongue.gif

Sånn ere når man skal imponere kvinnfolka. Noen ganger går det bra, andre ganger ikke. I dette tilfellet ikke.

#709 hph

hph

Skogens Konge

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1052 Innlegg:

Posted 08 September 2008 - 12:59

Det ryktes at Civic'en prøvde seg på en sideveis høyhastigehtst-takling på en folkevognsbuss. Denne treffingen slo ut på Richters skala og gjorde over-onkel oppmeksom på at trykksverten på sertifikatet til formel 1 sjåføren var nokså ferskt. Over-onkel driver fortsatt å regner ut beregnet-hastighet med noen gamle formler som de lærte på skolen (dette kan ta tid!!). Civic'en er dratt til de evige Honda-marker og dukker vel snart opp som resirkulert spiker, mens den imiterte formel 1 sjåføren kommer til å trimme leggmuskulaturen sin når Eggemobakka skal erobres klokka 06.30 hver morgen på vei til jobb på sykkel.

Men som sagt; dette er bare usertifiserte rykter!!!!! dribble.gif dribble.gif
Petter'n

10 Land Cruiser 150
07 Ducati Hypermotard

#710 Shortlux

Shortlux

Bygger rc biler,,

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1446 Innlegg:

Posted 08 September 2008 - 18:07

QUOTE(hph @ 8 Sep 2008, 13:59) <{POST_SNAPBACK}>
Det ryktes at Civic'en prøvde seg på en sideveis høyhastigehtst-takling på en folkevognsbuss. Denne treffingen slo ut på Richters skala og gjorde over-onkel oppmeksom på at trykksverten på sertifikatet til formel 1 sjåføren var nokså ferskt. Over-onkel driver fortsatt å regner ut beregnet-hastighet med noen gamle formler som de lærte på skolen (dette kan ta tid!!). Civic'en er dratt til de evige Honda-marker og dukker vel snart opp som resirkulert spiker, mens den imiterte formel 1 sjåføren kommer til å trimme leggmuskulaturen sin når Eggemobakka skal erobres klokka 06.30 hver morgen på vei til jobb på sykkel.

Men som sagt; dette er bare usertifiserte rykter!!!!! dribble.gif dribble.gif

Auda...... laugh.gif rofl.gif

Dette lover ikke bra Thomas.... gaar dritt med uke pengene naa tenker jeg rofl.gif

#711 slikkråkk

slikkråkk

Offroad-wannabe

• Medlem
  • PipPip
  • 91 Innlegg:

Posted 09 September 2008 - 13:18

Litt avsporing kanskje, men så i ring blad at det er delt ut 2,6 mill. i tippemidler og at vi ikke har søkt...stemmer dette?
Richard

Alt som går opp, kommer før eller siden ned igjen..
http://www.ringerikeoffroadklubb.no/

#712 are

are

Offroader

• Medlem
  • PipPipPip
  • 429 Innlegg:

Posted 09 September 2008 - 15:08

QUOTE(slikkråkk @ 9 Sep 2008, 14:18) <{POST_SNAPBACK}>
Litt avsporing kanskje, men så i ring blad at det er delt ut 2,6 mill. i tippemidler og at vi ikke har søkt...stemmer dette?

Har nok ikke søkt etter min kjennskap i hvertfall.
Men etter min tolkning av teksten der så hadde vel ikke vi havnet under akkurat den kategorien der de 2,6 mill gjalt. Siterer RB "Midlene er spillemidler til lokale kulturbygg". Men det er klart at vi burde vel kanskje søke så hadde vi kanskje fått en slant engang.

#713 kong_zuki

kong_zuki

Offroader

• Supermedlem
  • PipPipPip
  • 207 Innlegg:

Posted 09 September 2008 - 15:56

Nå har jeg fått brev fra BT, bare måneder igjen til EU kontroll dry.gif

Edited by kong_zuki, 09 September 2008 - 17:09.

#714 are

are

Offroader

• Medlem
  • PipPipPip
  • 429 Innlegg:

Posted 10 September 2008 - 09:18

Oioi, har du papirer på de nye fangerne dine a? Eller må du søke og styre? Eller kanskje bare se om de sier noe smile.gif

#715 Shortlux

Shortlux

Bygger rc biler,,

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1446 Innlegg:

Posted 10 September 2008 - 17:08

En liten USA update: I gaar var jeg innom 4wheelparts, 200m2 med gutte leker dribble.gif Ble ikke saa mye ting paa meg men noen dvd filmer ble det jo.... laugh.gif

I dag maa jeg bli med paa stranda en tur mad.gif men kan jo hende det er noe fint aa se der aa.

Bensinen er dyr her. Borti 6 kr litern rofl.gif men det hjelper ikke med den dumme Impalan som drekker godt over litern pr mil huh.gif

Morsomt aa se att bilparken her er dominert av Toyota her og! Chevy paa en andre plass... Ser Tacoma, Tundra, Fj og Supra overalt dribble.gif Gaar en del kule 4x4 her generelt her ogsa, og her snakker vi 54" boggere langs gata laugh.gif

See you later shiftyninja.gif

Edited by Shortlux, 10 September 2008 - 17:11.

#716 LøvSkogeN-RacinG

LøvSkogeN-RacinG

Offroader

• Supermedlem
  • PipPipPip
  • 243 Innlegg:

Posted 12 September 2008 - 10:13

Siste nytt.. Nå skal flere få merke hvor bra civicen var.. Den blir spiker!! Kjørte den på høgger`n i går dry.gif
Thomas Løvskogen

Jeep Wrangler YJ 2.5l med 31" ishocky pøkker:p
http://www.ringerikeoffroadklubb.no
http://www.rcjeeps.com
http://www.norccc.com

#717 LøvSkogeN-RacinG

LøvSkogeN-RacinG

Offroader

• Supermedlem
  • PipPipPip
  • 243 Innlegg:

Posted 13 September 2008 - 21:56

Et bilde sier vel mer en 1000 ord:
Thomas Løvskogen

Jeep Wrangler YJ 2.5l med 31" ishocky pøkker:p
http://www.ringerikeoffroadklubb.no
http://www.rcjeeps.com
http://www.norccc.com

#718 hph

hph

Skogens Konge

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1052 Innlegg:

Posted 13 September 2008 - 22:03

Det ser ut som det har vært ett kraftig sammenstøt Thomas- Bra at ingen ble alvorlig skadet!!!!
Petter'n

10 Land Cruiser 150
07 Ducati Hypermotard

#719 TRONDRU

TRONDRU

Offroader

• Medlem
  • PipPipPip
  • 294 Innlegg:

Posted 14 September 2008 - 08:25

Godt det gikk bra når man ser hvordan bilen se ut.
Trond
97085013

#720 TRONDRU

TRONDRU

Offroader

• Medlem
  • PipPipPip
  • 294 Innlegg:

Posted 20 September 2008 - 17:46

Er det noen som gleder seg til neste søndag????
Skal bli godt og få prøvd seg på gamle tomter.
Trond
97085013