Gå til innhold



Foto

LCD skjerm i bilen


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
215 replies to this topic

#21 KapteinMike

KapteinMike

    her er je

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5929 Innlegg:

Posted 02 March 2008 - 13:12

På Bilstereo sider i statene finner man masse spillere som passer rett inn i orginalhullet..

Selv har jeg en BOSS BV9960 DVD m/7" TFT skjerm.. Fra Bilradio spesialisten kom på ca 4000,-

Attached Thumbnails

  • DSC00953.JPG
  • DSC00952.JPG

Edited by Biringen, 02 March 2008 - 13:15.

Svein
LA3CLA
-------------------------------------------------------------------------------------------

98mod 6,5TD Chevrolet Suburban K1500LS 4wd 8bolter. m/detroit true track diffrensial
DS4-5521 IP m/#9 motstand pluss cooler, operation dieselflow, fleetguard spin-on dieselfilter, Icom Ic-7000 HF/VHF/UHF radio, Icom ic-AH4 Antennetuner og 1,65m kort Springer antenne hvor antenne foten er modifisert til Longwire type, 5/8 ECO antenne på VHF
 


#22 Gurba

Gurba

    4x4-Høvding

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3428 Innlegg:

Posted 02 March 2008 - 13:28

BOSS BV9960 er ikke 1,5 DIN...

#23 KapteinMike

KapteinMike

    her er je

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5929 Innlegg:

Posted 02 March 2008 - 13:32

QUOTE(Gurba @ 2 Mar 2008, 13:28) <{POST_SNAPBACK}>
BOSS BV9960 er ikke 1,5 DIN...


Stemmer det, kjøpte ramme og overganger hos skaugs i brummundal
men fy å trangt det blir inni hullet der når så mange ledninger skal inni i samme hullet..

Svein
LA3CLA
-------------------------------------------------------------------------------------------

98mod 6,5TD Chevrolet Suburban K1500LS 4wd 8bolter. m/detroit true track diffrensial
DS4-5521 IP m/#9 motstand pluss cooler, operation dieselflow, fleetguard spin-on dieselfilter, Icom Ic-7000 HF/VHF/UHF radio, Icom ic-AH4 Antennetuner og 1,65m kort Springer antenne hvor antenne foten er modifisert til Longwire type, 5/8 ECO antenne på VHF
 


#24 Generalen4x4

Generalen4x4

    Grand offroader

  • Supermedlem
  • PipPipPipPip
  • 976 Innlegg:

Posted 02 March 2008 - 13:33

Eg har bestillt denne fra usa http://www.mp3player...N-5300BTVI.html greie pris var det og!
Er et firma i Sandnes som selger radioer i Din 1 og Din 2 størrelser og di er litt billigere enn bilradiospesialisten. http://www.cbs-elsen...=...t&Itemid=64

#25 Prankster

Prankster

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 890 Innlegg:

Posted 02 March 2008 - 13:39

Satt nettopp å så på den samma som du fant på mp3playerstore general smile.gif.. Er det det singel din?? Stod ikke noe om det på specsa..
I am a Nobody. Nobody is Perfect. Therefore I am Perfect. :)
Ekteskapet er den eneste form for krig der man sover med fienden
I don't have any problems, only situations and solutions

#26 Gurba

Gurba

    4x4-Høvding

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3428 Innlegg:

Posted 02 March 2008 - 13:51

QUOTE(Generalen4x4 @ 2 Mar 2008, 13:33) <{POST_SNAPBACK}>
Eg har bestillt denne fra usa http://www.mp3player...N-5300BTVI.html greie pris var det og!
Er et firma i Sandnes som selger radioer i Din 1 og Din 2 størrelser og di er litt billigere enn bilradiospesialisten. http://www.cbs-elsen...=...t&Itemid=64


Husk at amerikanske radioer ikke har par-tall etter komma på radio-frekvensen. Du må ha en dings som gjør om dette for å få søkt inn norske kanaler. Har sett den på nett til ca 300kr.

#27 Generalen4x4

Generalen4x4

    Grand offroader

  • Supermedlem
  • PipPipPipPip
  • 976 Innlegg:

Posted 02 March 2008 - 13:57

QUOTE(Prankster @ 2 Mar 2008, 13:39) <{POST_SNAPBACK}>
Satt nettopp å så på den samma som du fant på mp3playerstore general smile.gif.. Er det det singel din?? Stod ikke noe om det på specsa..


Ja den er Din 1

QUOTE(Gurba @ 2 Mar 2008, 13:51) <{POST_SNAPBACK}>
Husk at amerikanske radioer ikke har par-tall etter komma på radio-frekvensen. Du må ha en dings som gjør om dette for å få søkt inn norske kanaler. Har sett den på nett til ca 300kr.


Denne dingsen er innebygt i radioen tongue.gif Spure spesifikk om det på mail. An tar frekvensen i Europa biggrin.gif

#28 mæjus

mæjus

    Delvis offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3608 Innlegg:

Posted 02 March 2008 - 15:32

QUOTE(Biringen @ 2 Mar 2008, 13:12) <{POST_SNAPBACK}>
På Bilstereo sider i statene finner man masse spillere som passer rett inn i orginalhullet..

Selv har jeg en BOSS BV9960 DVD m/7" TFT skjerm.. Fra Bilradio spesialisten kom på ca 4000,-

Nice! sånn e å har lyst på, men min kommer liksom midt i bilen, og d passer egentlig helt konge smile.gif

QUOTE(Generalen4x4 @ 2 Mar 2008, 13:33) <{POST_SNAPBACK}>
Eg har bestillt denne fra usa http://www.mp3player...N-5300BTVI.html greie pris var det og!
Er et firma i Sandnes som selger radioer i Din 1 og Din 2 størrelser og di er litt billigere enn bilradiospesialisten. http://www.cbs-elsen...=...t&Itemid=64


Har du bilde av denne når den e installert? Virka veldig kjekk den å! Men litt spesielt at den dekker et større areal uten å være beveglig. Mulig dette kan komme i konflikt med dashen hos meg rolleyes2.gif
............................................................................................................................................
Hvorfor må man tenke før man snakker, når man ikke vet hva man skal si før man har sagt d?


Min Chevy og Eks Ford garasje

Marius S. Markussen
Mob 95928863
mariusmarkussen@hotmail.com

IPB ImageIPB ImageIPB ImageIPB ImageIPB Image

#29 mæjus

mæjus

    Delvis offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3608 Innlegg:

Posted 02 March 2008 - 16:04

QUOTE(Biringen @ 2 Mar 2008, 13:32) <{POST_SNAPBACK}>
Stemmer det, kjøpte ramme og overganger hos skaugs i brummundal
men fy å trangt det blir inni hullet der når så mange ledninger skal inni i samme hullet..

D e der e e heldig, siden radio og kasset e fordelt på 2 steder, ergo mer plass til ledninger tongue.gif

QUOTE(Generalen4x4 @ 2 Mar 2008, 13:33) <{POST_SNAPBACK}>
Eg har bestillt denne fra usa http://www.mp3player...N-5300BTVI.html greie pris var det og!


Hvor mye kom denna på totalt då? Holder de til i usa?

QUOTE(Generalen4x4 @ 2 Mar 2008, 13:33) <{POST_SNAPBACK}>
Eg har bestillt denne fra usa http://www.mp3player...N-5300BTVI.html greie pris var det og!


Så d nå smile.gif Den e Bestilt, ergo ingen bilder ennå biggrin.gif

Går litt fort i svingene biggrin.gif
............................................................................................................................................
Hvorfor må man tenke før man snakker, når man ikke vet hva man skal si før man har sagt d?


Min Chevy og Eks Ford garasje

Marius S. Markussen
Mob 95928863
mariusmarkussen@hotmail.com

IPB ImageIPB ImageIPB ImageIPB ImageIPB Image

#30 Generalen4x4

Generalen4x4

    Grand offroader

  • Supermedlem
  • PipPipPipPip
  • 976 Innlegg:

Posted 02 March 2008 - 16:09

QUOTE(mæjus @ 2 Mar 2008, 15:32) <{POST_SNAPBACK}>
Har du bilde av denne når den e installert? Virka veldig kjekk den å! Men litt spesielt at den dekker et større areal uten å være beveglig. Mulig dette kan komme i konflikt med dashen hos meg rolleyes2.gif


Skal sende deg bilder når eg har fått an. Den var ikkje på lager hos dei i usa, så det tok 2-3 uker får dei fekk an inn, og så tar det vel et par uker til før eg får an på dørå!
Med frakt til Norge, så kom det på 1800 + så kommer det moms og toll på det! Nå er kursen 5.19 så det er bare å handle fra "over there"

#31 mæjus

mæjus

    Delvis offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3608 Innlegg:

Posted 02 March 2008 - 16:13

QUOTE(Generalen4x4 @ 2 Mar 2008, 16:09) <{POST_SNAPBACK}>
Skal sende deg bilder når eg har fått an. Den var ikkje på lager hos dei i usa, så det tok 2-3 uker får dei fekk an inn, og så tar det vel et par uker til før eg får an på dørå!
Med frakt til Norge, så kom det på 1800 + så kommer det moms og toll på det! Nå er kursen 5.19 så det er bare å handle fra "over there"


Hehe. Oppdateres hele tiden om kursen siden e har den på skrivebordet min på pc en whistle.gif Jekli billig for tiden.
Den virka jekli kjekk, men e skulle helst hatt en med justerbar skjerm, siden vinklen dashbordet. Men ser frem til bilder smile.gif
............................................................................................................................................
Hvorfor må man tenke før man snakker, når man ikke vet hva man skal si før man har sagt d?


Min Chevy og Eks Ford garasje

Marius S. Markussen
Mob 95928863
mariusmarkussen@hotmail.com

IPB ImageIPB ImageIPB ImageIPB ImageIPB Image

#32 Gurba

Gurba

    4x4-Høvding

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3428 Innlegg:

Posted 02 March 2008 - 16:43

QUOTE(Generalen4x4 @ 2 Mar 2008, 13:57) <{POST_SNAPBACK}>
Ja den er Din 1
Denne dingsen er innebygt i radioen tongue.gif Spure spesifikk om det på mail. An tar frekvensen i Europa biggrin.gif


Det er det ikke noe problem. :-)

#33 mæjus

mæjus

    Delvis offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3608 Innlegg:

Posted 02 March 2008 - 17:13

Da blir d å vente til neste lønning, å så kjøpe seg ramme og den boss spilleren dribble.gif Tror d blir jekli bra. Så blir d slutt på at kjerringa klager over at e alltid har dårlig musikk(rock devil.gif ) i bil og at radioen aldri får inn bra signaler.

Men åssen e d egentlig ang DAB radio? Vil d kun bli digitalt etterhvert?
............................................................................................................................................
Hvorfor må man tenke før man snakker, når man ikke vet hva man skal si før man har sagt d?


Min Chevy og Eks Ford garasje

Marius S. Markussen
Mob 95928863
mariusmarkussen@hotmail.com

IPB ImageIPB ImageIPB ImageIPB ImageIPB Image

#34 Jeeps

Jeeps

    4x4-Høvding

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5440 Innlegg:

Posted 02 March 2008 - 17:20

Personlig trur eg DAB aldri blir en sukse biggrin.gif Funker vel berre i byene enda?
Er lykkelig eigar av en bensinslukande Tahoe!

#35 mæjus

mæjus

    Delvis offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3608 Innlegg:

Posted 02 March 2008 - 17:22

QUOTE(Jeeps @ 2 Mar 2008, 17:20) <{POST_SNAPBACK}>
Personlig trur eg DAB aldri blir en sukse biggrin.gif Funker vel berre i byene enda?

Ja d e sånn e å har forstått d smile.gif
............................................................................................................................................
Hvorfor må man tenke før man snakker, når man ikke vet hva man skal si før man har sagt d?


Min Chevy og Eks Ford garasje

Marius S. Markussen
Mob 95928863
mariusmarkussen@hotmail.com

IPB ImageIPB ImageIPB ImageIPB ImageIPB Image

#36 KapteinMike

KapteinMike

    her er je

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5929 Innlegg:

Posted 02 March 2008 - 17:39

QUOTE(mæjus @ 2 Mar 2008, 17:22) <{POST_SNAPBACK}>
Ja d e sånn e å har forstått d smile.gif

Har DAB radioer i alle nye lastebilene på jobben. funker fint langs E6

Svein
LA3CLA
-------------------------------------------------------------------------------------------

98mod 6,5TD Chevrolet Suburban K1500LS 4wd 8bolter. m/detroit true track diffrensial
DS4-5521 IP m/#9 motstand pluss cooler, operation dieselflow, fleetguard spin-on dieselfilter, Icom Ic-7000 HF/VHF/UHF radio, Icom ic-AH4 Antennetuner og 1,65m kort Springer antenne hvor antenne foten er modifisert til Longwire type, 5/8 ECO antenne på VHF
 


#37 Gurba

Gurba

    4x4-Høvding

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3428 Innlegg:

Posted 02 March 2008 - 17:43

En jeg kjenner som drev radio-sjappe sa at DAB blir nedlagt om ikke lenge. Ikke vet jeg. Men jeg er jo bare en liten kanin og små kaniner vet jo ikke så mye.

#38 mæjus

mæjus

    Delvis offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3608 Innlegg:

Posted 02 March 2008 - 17:46

QUOTE(Gurba @ 2 Mar 2008, 17:43) <{POST_SNAPBACK}>
En jeg kjenner som drev radio-sjappe sa at DAB blir nedlagt om ikke lenge. Ikke vet jeg. Men jeg er jo bare en liten kanin og små kaniner vet jo ikke så mye.


hehe. Kanin? hva faen? laugh.gif Nei d eneste de vet er å knulle biggrin.gif
............................................................................................................................................
Hvorfor må man tenke før man snakker, når man ikke vet hva man skal si før man har sagt d?


Min Chevy og Eks Ford garasje

Marius S. Markussen
Mob 95928863
mariusmarkussen@hotmail.com

IPB ImageIPB ImageIPB ImageIPB ImageIPB Image

#39 KapteinMike

KapteinMike

    her er je

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5929 Innlegg:

Posted 02 March 2008 - 17:48

QUOTE(Gurba @ 2 Mar 2008, 17:43) <{POST_SNAPBACK}>
En jeg kjenner som drev radio-sjappe sa at DAB blir nedlagt om ikke lenge. Ikke vet jeg. Men jeg er jo bare en liten kanin og små kaniner vet jo ikke så mye.

Hører skjelden på radio i bil jeg, blir som regel en CD eller to hehe
men jeg har hørt DAB er kommet for å bli, siden de nå også har digitale sendinger til TV via bakkenett
men det går vel noen år å så er det noe nytt på gang

Svein
LA3CLA
-------------------------------------------------------------------------------------------

98mod 6,5TD Chevrolet Suburban K1500LS 4wd 8bolter. m/detroit true track diffrensial
DS4-5521 IP m/#9 motstand pluss cooler, operation dieselflow, fleetguard spin-on dieselfilter, Icom Ic-7000 HF/VHF/UHF radio, Icom ic-AH4 Antennetuner og 1,65m kort Springer antenne hvor antenne foten er modifisert til Longwire type, 5/8 ECO antenne på VHF
 


#40 iqlayser

iqlayser

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 312 Innlegg:

Posted 02 March 2008 - 17:48

DAB vil forsvinne ja. det e en gammel norsk flopp faktisk... hadde DAB kommet mot slutten av 80 tallet som først planlagt kunne det ha blitt en internasjonal ting, men no e det en sær-norsk sak....


Ikkje kjøp DAB e mitt råd
Sa æ det?
Gjorde æ det?
Ja så fan....
min blogg